Auteur |
Bericht |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4198 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Ben jij dat jojo-en ook zat?
Laten wij stoppen met te proberen om 5 kg in 1 week of maand af te vallen, maar met kleine stapjes een blijvend resultaat proberen te behalen.
Ik volg geen speciaal dieet, maar probeer mijn dagelijkse dingen aan te passen. Met de fiets naar het werk i.p.v. met de auto, na het eten een korte wandeling, kleinere porties opscheppen, water drinken i.p.v. frisdrank. Wel dat taartje op die verjaardag maar dan als lunch ter compensatie een salade. Zulke dingen.
Door kleine aanpassingen te doen, houden we het hopelijk langer vol.
Met als doel het behalen en vasthouden van je streefgewicht.
Gezellig als je meedoet, wel graag minimaal 1x per week een reactie plaatsen. meer mag natuurlijk altijd. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 aug 2020 14:01 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38876 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ik doe weer mee
de zomer is bijna over dus minder verleidingen hier  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 aug 2020 15:17 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1037 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Ik zit een beetje vast rond de 95, momenteel.
Tijd weer voor wat extra focus.
Succes allemaal!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 28 aug 2020 0:21 |
|
 |
Miep1965 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 5-10-2010 Berichten: 244 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Haaksbergen
|
|
Leuk, ik doe weer mee, net wat je zeg, in kleine stapjes bezig, sneller gaat het ook niet, hoeft ook niet, mals er maar een dalende lijn in zit. Het leven moet ook leuk blijven.
Toedels Miep_________________ Wanneer je niet kunt worden wat je wil, wordt het tijd te waarderen wie je bent.
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 28 aug 2020 10:17 |
|
 |
|
 |
Yeps Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-11-2016 Berichten: 636 Dieet: Gezond leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Voor mij alweer lang geleden dat ik hier geweest ben.
En met een vakantie in het vooruitzicht zal ik ook niet altijd aanwezig zijn.
Toch hoop ik door hier weer mee te lezen en schrijven weer een nieuwe start te maken.
En vooral ook, na de vakantie het weer net wat makkelijker op te pakken.
Albast veel succes allemaal! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 28 aug 2020 15:59 |
|
 |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1361 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Ik doe ook mee.
Voor mij is het wel goed om zoveel per week af te valllen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 aug 2020 11:53 |
|
 |
Sophie Super Weegclubfan

|
|
Hallo allemaal,
Ik doe ook mee. Beetje rare tijd achter de rug en bijna 4 kilo erbij in bijna 2 maand. Nu weer focusen, beter op mijn eten letten en sporten._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 aug 2020 11:18 |
|
 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik doe ook weer mee. Deze week weer begonnen met werken, dat geeft weer ritme, nu maar weer eens serieus aan de slag!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 sep 2020 22:44 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4198 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Gezellig dat jullie allemaal meedoen. Succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 sep 2020 9:41 |
|
 |
Sophie Super Weegclubfan

|
|
Vandaag weer voor het eerst echt op mijn eten gelet en alles netjes genoteerd in een app, bijna 1200 kcal vandaag, maar wel iets teveel vet. Dat vet blijft altijd een dingetje, ik kook met extra virgine olijfolie, eet normale griekse yogurt en rauwe noten, dus dat vet % wat ik binnen krijg is al gauw te hoog. Ik ben vegetariër dus dat maakt het iets ingewikkelder om dat eiwit % goed omhoog te krijgen, en het vet % daalt en dan kan ik ivm met een slokdarm ziekte ook nog geen rijst, quinoa, etc eten, dus grrrr.
Vandaag helaas niet gesport. BodyPump en daarna hardlopen stond gepland voor vandaag maar niet gelukt, timing met het eten klaar hebben voor de kids was compleet fout
Morgen dus 2 sessies ingepland. Ik heb vakantie, dus in de morgen spinning en dan ´s middags BodyPump.
Succes allemaal, zondag moeten we echt van start!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 sep 2020 22:16 |
|
 |
|
|