Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Poeh, gelukkig toch nog een ienieminie groen vakje.
Dat had ik niet verwacht. Dit was niet zo'n goede lijnweek.
Al met al toch al een paar weken een groen vakje.
Langzaam kruip ik weer richting de 2 cijfers voor de komma.

Een min is nog steeds een min en die 2 cijfers komen al goed in zicht zo. En je gaat al een aantal weken goed naar beneden dus hou vol. Juist nu je goede lijn vast blijven houden. Je kunt het, dus nu een mooie lijnweek er tegen aan en dan staan er zo nog maar 2 cijfers voor de komma. Jij kunt dat dit sprintje nog makkelijk halen.

Zelf denk ik dat het voor mijn pas in een volgend sprintje gaat worden.

Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2020 18:07    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi,

Beetje late reactie maar om terug te komen op jullie antwoorden.

ja.. het is een drastisch verandering. MAAR: deze mensen zijn lichamelijk in zo'n slechte conditie dat het op een langzame manier zo'n 2/3 jaar gaat duren. Met kleine stapjes kan het juist demotiverend zijn.. als je 0,3 per week af valt en je moet er ongeveer 60/70 om überhaupt een gezond BMI te hebben, zou dat mij absoluut niet motiveren.

Wat ik wel goed vind is dat ze nog een aantal jaren begeleiding krijgen. Volgens mij is er ook een keer een programma gemaakt met: hoe is het nu met? of verwar ik mijzelf met een ander programma.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 9:37    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb geen een hoe is het nu programma kunnen vinden maar wel veel berichten over hoe het nu is met oud obesse deelnemers. Een aantal zijn behoorlijk terug gevallen en zijn weer bezig met afvallen maar nu zelf. Een aantal zijn terug gevallen en krijgen het er niet opnieuw af. Ook iemand die goed doorgegaan is en nu op een gezond gewicht zit en dat ook kan vast houden. Het is dus ook meet deelnemers van het obesse programma daarna nog een gevecht om de kilo's er af te houden. Het ligt dus echt aan hoe je zelf in elkaar zit en waar je de motivatie vandaan hebt gehaald om af te vallen. Daarin verschillen zij dus niets met een ieder ander die het op eigen houtje doet. Ook bij mensen die met een operatie tot gewicht verlies zijn gekomen die moeten hun hele leven op letten. Ook daar heb ik in mijn kennissenkring mensen die na de operatie veel zijn afgevallen en toch ook weer zijn aangekomen. En vervolgens het toch weer zelf moeten oppakken. Ook zij krijgen nog een hele tijd begeleiding van een diëtiste en indien nodig psychologisch begeleiding. Overgewicht is voor iedereen die er last van heeft een strijd voor het leven. En het is aan jou hoe erg je het ziet als een strijd. Hoeveel 'last' je overgewicht je geeft.

Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 17:55    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Het blijft inderdaad een groot gevecht.

Ik merk dat ik nu behoorlijk gemotiveerd ben. Dit komt ook mede door mijn dagbesteding. Bijna elke dag zit ik nu op 10.000 stappen of meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 19:47    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hier gaat het even helemaal waardeloos. Ik zet morgen weer een geweldig rood vakje neer. Ik krijg het maar niet voor elkaar of me te motiveren en gebruik het ¨ik begin morgen echt¨excuus. gewoon even mentaal er helemaal niet klaar voor.

Ik keek tijdens de cross trainer altijd extreme weight loss, en de meeste van die mensen zijn behoorlijk veel aangekomen. En je hoeft niet eens naar de reality shows te kijken, kijk naar ons, heel veel van ons zitten hier al jaaaaaaaren en zijn nog niet op streef en laten pieken en dalen zien in de grafiek. Het blijft een gevecht dag na dag, en het houdt dus ook nooit op. Als ik me laat gaan zit het er elke keer weer aan.

Nou, morgen toch echt aan de slag...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Eergisteren hoorde ik dan een kennis van ons heel ziek is door Corona en in het ziekenhuis ligt. Een vrouw rond de 40 die aardig dik is. Gewicht is volgens mij wel van invloed erop hoe ziek je van Corona kunt worden. En dat je het gevaar loopt op diabetes, hart- en vaatziektes en meer kans op het krijgen kanker hebt weten we waarschijnlijk allemaal wel.

Zet hem op allemaal! Schrijf voor jezelf op waarom je wilt afvallen en hoe je dat wilt bereiken. Zoek steun bij familie of professionals, maak een plan hoe je meer kunt bewegen. Gooi al het ongezonde en verkeerde eten weg en koop het ook niet meer.

En Sophie: begin vandaag en niet morgen Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 okt 2020 16:11    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Het blijft inderdaad een groot gevecht.

Ik merk dat ik nu behoorlijk gemotiveerd ben. Dit komt ook mede door mijn dagbesteding. Bijna elke dag zit ik nu op 10.000 stappen of meer.

ja inderdaad Deugnietje wat een gevecht is me dat toch hé
Nu zijn we nog volop aan het vechten, laten we hopen dat dit niet blijvend is, maar dat - eens we ons doel hebben bereikt - we kunnen stabiliseren en een ‘ normale’ / gezonde relatie met voeding kunnen hebben

Succes aan iedereen!
Wij gaan dit gevecht winnen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 12:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo herkenbaar Sophie. Hier lukt het ook moeilijk deze week, heb me nog niet durven wegen, en ja dat “ik begin morgen excuus” heb ik de afgelopen week ook opgebruikt.
Dus niet morgen maar NU - VANDAAG met goede moed weer het gevecht aangaan!
Maar blijf hoopvol Sophie: het zal wél ophouden, we gaan dat hier winnen!

Succes en veel moed ! Aan iedereen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 12:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
Eergisteren hoorde ik dan een kennis van ons heel ziek is door Corona en in het ziekenhuis ligt. Een vrouw rond de 40 die aardig dik is. Gewicht is volgens mij wel van invloed erop hoe ziek je van Corona kunt worden. En dat je het gevaar loopt op diabetes, hart- en vaatziektes en meer kans op het krijgen kanker hebt weten we waarschijnlijk allemaal wel.

Zet hem op allemaal! Schrijf voor jezelf op waarom je wilt afvallen en hoe je dat wilt bereiken. Zoek steun bij familie of professionals, maak een plan hoe je meer kunt bewegen. Gooi al het ongezonde en verkeerde eten weg en koop het ook niet meer.

En Sophie: begin vandaag en niet morgen Applaus

Mooie motiverende woorden @ Sasa
Dank je Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 12:46    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn om jullie posts terug te lezen. Mijn vakantie was heerlijk. Heerlijk lui geweest en heel veel boeken verslonden. Zo fijn om even niet te hoeven werken. Daarbij natuurlijk heeeeel veeeeel gegeten Grap
Ik ga dus ook weer even iets vaker wegen nu. Heb weer een nieuw online sportabonnement wat ik thuis kan doen via de tv (een soort Netflix voor sportlessen) en zet mijn schouders er weer onder.
Een fijne week gewenst allemaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 16:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 13 van 20