Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik doe ook graag mee!Ik doe ook aan steptember mee, dus leke dag 10.000 stappen zetten.
Met een kantoorbaan (nu nogsteeds vanuit huis overigens) is dat best een uitdaging...
Ben vandaag dus ook een half uur uiten gaan rennen om aan de benodigde stappen te komen, dus het zet me wel in beweging!!! Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 22:47    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Erg werkelijk, kom van lucht nog aan. Maar ik ga door op deze tour. Moet leuk blijven en eet gezond, voldoende, maar ook weer niet te veel. Koekjes, chocola kan me niet heugen wanneer ik dat gegeten heb, maar dit weekend komen er vrienden en doe ik effe lekker mee.
Heel langzaam zak ik steeds iets over lange tijd, dus moet toch een keer weer zakken......toch? Hahahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2020 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Miep, ik heb hetzelfde probleem, hahaha, maar ik eet stiekem tussen door wel een stukje chocola Lachen Beter beetje bij beetje zakken en verstandig, dan snel, want dan zit het er zo weer aan. Je hebt tijd zat in dit sprintje Lach.

Ik heb al een schema uitgezet met het sporten, 5 dagen achter elkaar en dan een dag rust. De éne dag BodyPumo (45 minuten) met een half uur cardio daarna en de andere dag Spinning 45 minuten. Dat is voor mij echt de enige manier om constant af te blijven vallen. En nu de sportscholen gewoon open zijn, kan het tenminste weer. Ik deed altijd gewichten, maar dat vind ik nu zo'n gedoe met het desinfecteren voor en na gebruik van elk aparaat of gewicht, dat ik maar BodyPump ben gaan doen, hoef ik het alleen maar aan het begin en eind van de les het te doen Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja Sophie maar ik sport niet zoveel als jij hoor, geen tijd voor!

Goed over mijn gewicht, op het zelfde als vorig week en als ik zie wat ik afgelopen weekend naar binnen heb geslagen smullen naar mijn idee.
Van de week leek het wel of ik meer trek had, denk doordat het kouder was ook. Dus toch wat meer gesnackt, d.w.z. wat nootjes extra.
Aankomende week zulen we daar geen last van hebben denk ik, wat het wordt een paar dagen 32 graden.....pfffff van mij hoeft het niet.
Ben wel klaar met het hele warme weer.

Vanmiddag gaan we wandelen, een arrangement met ervoor koffie met gebak (oepsie) en na de wandeling 2 gangen diner......heft het een het ander mooi op Lach

Succes allemaal weer deze week, groetjes

Miepje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2020 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
deze week netjes 500 gr er af...pffft na het afgelopen weekend een dikke plus van ruim een kilo maar zoals gewoonlijk is dat merendeels vocht en met een paar dagen opletten weer weg

Laatst aangepast door Dipinipi op vr 11 sep 2020 12:19, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2020 12:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Miepje, ik sport tijdens mijn lunchpauze als de kids naar school zijn, want anders komt er hier niets van, ik heb er nog 3 thuis.
Ik zou zeggen, geniet nog maar even van de nazomer, de herfst en winter duurt straks weer een hele tijd. Ik woon in Valencia, dus wij zitten altijd rond die temperaturen het grootste gedeelte van het jaar, maar moet zeggen dat alle huizen hier voor zien zijn van airco. Dan valt het iets beter te doen.

Dipinipi, netjes gedaan!

Gisteren rustdag gehad en een chai tea latte van de Starbucks gehad, wel een extra grote natuurlijk, hahaha. Zalig wezen shoppen, pas ondertussen in maat L, dat is al een vooruitgang, maar die buik, hè, die valt zooo op! Vandaag weer BodyPump en Cardio en weer door met sporten t/m woensdag. Donderdag vertrek ik voor een lang weekend naar mijn oudste. Ik denk dat ik die dagen maar ga hardlopen ofzo, eens kijken of alles in mijn handbagage past Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2020 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 sep 2020 9:21    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Succes állemaal deze nieuwe sprint

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 sep 2020 11:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
900 gram kwijt deze week Erg blij . Het is wel even doorbijten tussen gezonder eten en de 6 x per week sporten, maar zolang het resultaat er maar is en ik eindelijk weer eens op een gezond BMI kom tegen Kerst.

Vandaag 2,5 uur weg geweest op de racefiets, inclusief tweede categorie berg en 1503 kcal verbrand, dat tikt tenminste aan. Wel te laat vertrokken, dus het was wel al veels te warm, maar gewoon doorgeploetert, hahaha.

Sterkte allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 21:27    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sporten is voor mij ook belangrijk, dan val ik veel beter af. Helaas is er niks meer van gekomen de laatste 2 weken. Ben niet helemaal fit. Coronatest was gelukkig wel negatief, maar ik word van een klein beetje iets doen al moe. Verder geen koorts, geen idee wat het zou kunnen zijn. Hopen dat het gauw over is. Verder heb ik me sinds lange tijd nu weer een paar dagen aan mijn eetschema gehouden waardoor ik 300 g t.o.v. 2 weken geleden ben afgevallen (en 1 1/2 kg t.o.v. zaterdag). Nu doorzetten!!

Sophie - je vliegt naar NL naar je oudste, neem ik aan. Goede reis en veel plezier. Zal niet zo makkelijk zijn, je gezin verdeeld over twee landen! Hoe lang woon je al in Valencia? Hoe is het leven daar?

Bloempje - succes met de 10.000 stappen! Ik heb het idee dat ik steeds meer wandelaars buiten tegen kom. Als ik meer tijd had, zou ik dat ook elke dag willen doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020 7:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4