Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
janniek schreef:
T gaat goed Marina. Erg blij

Je kan merken dat het vakantietijd is er wordt bijna niet gereageerd.

Ook ik heb weinig te melden.
Morgen wegen.

Fijne dag.

??!? .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik zit weer goed in het ritme...en val gelukkig weer af
Marina vroeg op maar ook vroeg thuis
wel heel vroeg je bed in denk ik Vraag Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben er ook weer eens.het ging hier even helemaal niet goed na onze driedaagse vakantie in Twente. Afgelopen maandagochtend was ik 4! Kg zwaarder dan nu. En dat had natuurlijk een reden als je zo enorm aankomt... Maar sinds zondagavond heb ik me weer bij elkaar geraapt en IF weer goed opgepakt. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen, dik boven verwachting. Voornemen is om de komende twee weken nog streng te blijven tot we met vakantie gaan. Alhoewel, op dit moment is alles onzeker. Ik ga vanmiddag een Coronatest doen samen met twee zonen. We hebben alle drie wat lichte klachten. Vandaar dat ik nu ook thuis zit, mijn man eveneens in afwachting van de uitslag die je binnen 48 uur gaat krijgen. Het stomst is het nog voor onze dochter die vandaag naar Portugal zou vliegen en dat nu laat schieten, ook al is helemaal nog niet zeker of we Corona hebben. Maar je moet er toch niet aan denken dat zo’n meisje ziek in het buitenland wordt en bovendien nog de rest van de passagiers in het vliegtuig besmet. Het was de hele avond huilen gisteren, tja...

Ik zie hier heel veel groene vakjes in de tabel. Super goed! En dat ook nog eens in de vakantietijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 9:46    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry, ik ben ontzettend druk geweest en was niet in staat hier te reageren. Ik heb vanmiddag vakantie, ben 2 weken vrij. Hopelijk kan ik mij daarna weer wat vaker laten zien.

Sasa, wat ontzettend sneu voor je dochter. Hopelijk blijven jullie allemaal gezond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 11:22    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Deze week gaat het even niet zo lekker. Weer 2 kilo erbij door vocht. Dat blijft een probleem denk ik. Toch nog een ons in de min uiteindelijk dus ik ben er blij mee.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 13:30    

Reageer met quote
Vandaag werden we gebeld met gelukkig een negatieve uitslag van de Coronatest. Wat een opluchting! En onze dochter gaat morgen alsnog naar Portugal, ook al is dat dan een paar dagen korter dan gepland.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 22:41    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Fijn dat alles goed is Sasa,

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020 22:11    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat fijn, Sasa!

Ik zou een weekje naar Drenthe, naar familie. De fiets ging mee, helaas was het weer nog niet geweldig. Wel wat kunnen fietsen, maar niet zoveel als ik wilde. Daarnaast natuurlijk ook genoten van eten en drinken. Dat hoort ook bij vakantie. Gisteren weer thuis gekomen en vanochtend even uit nieuwsgierigheid gewogen. 0.5 kg erbij, dat valt weer erg mee. Nu nog een week thuis vakantie. Heerlijk! Vandaag stuk gefietst van Hoek van Holland naar Leiden. Was wel erg warm, dus daar de trein weer naar huis gepakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 18:37    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik zit weer goed in het ritme...en val gelukkig weer af
Marina vroeg op maar ook vroeg thuis
wel heel vroeg je bed in denk ik Vraag Uitroep

Gelukkig maar dipinipi Erg blij soms is een kleine aanpassing in het eten al een verbetering.

Ik heb wisselende diensten... maar als ik om 5 uur moet beginnen ben ik om 13.00 u vrij... en uiteraard moet ik wel vroeg mijn mandje in... je moet natuurlijk wel voldoende rust hebben.
Morgenavond ga ik de nacht in... dan werk ik van 21.00 tot 06.00... en het is een heerlijke dienst.. lekker in je eentje... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 19:21    

Reageer met quote
Helaas de groene vakjes van de afgelopen weken verprutst... had het het liefst niet willen invullen, maar daar wordt het niet beter van en houd je jezelf alleen maar voor de gek. Vanochtend wel hardgelopen, dat zet me vaak dan weer in de ‘gezonde modus’. Nu dat dan maar weer proberen vast te houden!

Fijn weekend allemaal! Geniet van het lekkere weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 10:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11