Auteur |
Bericht |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4198 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Heel begrijpelijk Yvonne . Maar wat goed dat je voor jezelf op bent gekomen . Fijn door je collega op het goede spoor gezet.
Nu je weer op je oude plek zit komt het ook weer goed met de groene vakjes.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jul 2020 10:53 |
|
 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
Gelukkig is er een oplossing gekomen, Yvonne! Ik kan me er heel goed inleven. Zou hier misschien ook zo zijn gegaan! Maar je hebt de knop weer omgezet, en een kilo valt ook vaak relatief snel weer weg te werken. Zet hem op!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jul 2020 14:35 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3428 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Ik voel me nu al een stuk beter. Heerlijk geslapen vannacht en inderdaad de knop weer om. Water drinken gaat weer goed en ik loop dan ook meteen weer naar het toilet dus die kilo gaat inderdaad wel goed komen Mijn lijstje weer ingevuld en al meer structuur in mijn dag. Nu weer een kwestie van volhouden  _________________
Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jul 2020 15:35 |
|
 |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Yvonne, wat ontzettend vervelend. Ik voel zo met je mee, ik kan het me ook echt zo goed voorstellen. Gelukkig is er iets aan gedaan en ben je nu weer terug en voel je je een stuk beter. Die kilo heb je inderdaad zo weggewerkt, no worries._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jul 2020 21:12 |
|
 |
|
 |
bloempje666 Super Weegclubfan

|
|
Oeps... Verkeerde gewicht ingevuld
Moet even uitvogelen hoe ik dat weer recht zet!_________________
challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jul 2020 22:48 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4198 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
bloempje666 schreef: | Oeps... Verkeerde gewicht ingevuld
Moet even uitvogelen hoe ik dat weer recht zet! |
Even een berichtje naar Ellen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jul 2020 23:03 |
|
 |
bloempje666 Super Weegclubfan

|
|
Nou, nu is t aangepast en zichtbaar dat ik helaas ben aangekomen deze week  _________________
challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 05 jul 2020 11:44 |
|
 |
|
 |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Volgende week beter, Bloempje. Kop op.
Hier ging het de afgelopen dagen niet goed. Ik weet niet of ik een groen vakje kan halen volgende week vrijdag. Ik probeer me daar niet door te laten leiden en de knop weer om te zetten. Ik zit ook steeds meer te denken aan een alcoholvrije maand. Afgelopen jaar dry january gedaan. Ik merk dat ik toch wel vaak een wijntje pak, zeker in de coronacrisis._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 05 jul 2020 15:53 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1037 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
jasmijn86 schreef: | Welkom!
Wauw, zie al die groene vakjes. Nog geen enkele rode!  |
Sorry about that .....
... maar de operatie ging goed. Nu alleen de blaas weer aan de gang zien te krijgen (herkansing op de 12e ....).
Grappig was wel, dat de apperatuur in het ziekenhuis consequent op tilt sloeg tgv mijn wat lage hartslag (45 spm), als gevolg van mijn nogal forse trainingsregime van minstens 2 uur per dag. (Maar nu dus even niet, vanzelfsprekend, hoewel het behoorlijk "jeukt", hoor!!)
En lekker zo doorgaan, jongelui: het gaat fantastisch hier!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 06 jul 2020 10:15 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
Tgjm - rustig aan, hè, na een operatie. Alles moet eerst weer goed aan elkaar groeien voordat je olympische prestaties levert
Maar ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt voordat je weer mag sporten!
Wat is zoet eten toch tricky! Ein paar deuren verder naast mijn werk is een ijssalon met heel lekker ijs. Het is al weer 3 weken geleden dat ik daar wat haalde - en dan maar één bolletje, als we al gaan. Vanmiddag gunde ik me dat weer eens. Als je verder in het gareel blijft moet dat eingenlijk eens kunnen (denk ik dan...) Maar de denkfout is, dat zoet zin maakt in nog meer (zoet) en zo moest er een uur later een halve Tony Chocolony aan geloven. Terwijl er al een poos een paar repen van dat spul op het werk liggen en ik er andere keren prima vanaf kon blijven. Gelukkig helpt me IF nu om het af te sluiten. Laatste hap om 19 uur genomen en nu is het goed geweest!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 07 jul 2020 21:35 |
|
 |
|
|