Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel begrijpelijk Yvonne . Maar wat goed dat je voor jezelf op bent gekomen . Fijn door je collega op het goede spoor gezet.
Nu je weer op je oude plek zit komt het ook weer goed met de groene vakjes. Lach

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Gelukkig is er een oplossing gekomen, Yvonne! Ik kan me er heel goed inleven. Zou hier misschien ook zo zijn gegaan! Maar je hebt de knop weer omgezet, en een kilo valt ook vaak relatief snel weer weg te werken. Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 14:35    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik voel me nu al een stuk beter. Heerlijk geslapen vannacht en inderdaad de knop weer om. Water drinken gaat weer goed en ik loop dan ook meteen weer naar het toilet dus die kilo gaat inderdaad wel goed komen Erg blij Mijn lijstje weer ingevuld en al meer structuur in mijn dag. Nu weer een kwestie van volhouden Erg blij

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 15:35    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yvonne, wat ontzettend vervelend. Ik voel zo met je mee, ik kan het me ook echt zo goed voorstellen. Gelukkig is er iets aan gedaan en ben je nu weer terug en voel je je een stuk beter. Die kilo heb je inderdaad zo weggewerkt, no worries.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 21:12    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oeps... Verkeerde gewicht ingevuld Schaam Schaam
Moet even uitvogelen hoe ik dat weer recht zet!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 22:48    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
Oeps... Verkeerde gewicht ingevuld Schaam Schaam
Moet even uitvogelen hoe ik dat weer recht zet!

Even een berichtje naar Ellen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 23:03    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou, nu is t aangepast en zichtbaar dat ik helaas ben aangekomen deze week Rollende ogen

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 11:44    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Volgende week beter, Bloempje. Kop op.

Hier ging het de afgelopen dagen niet goed. Ik weet niet of ik een groen vakje kan halen volgende week vrijdag. Ik probeer me daar niet door te laten leiden en de knop weer om te zetten. Ik zit ook steeds meer te denken aan een alcoholvrije maand. Afgelopen jaar dry january gedaan. Ik merk dat ik toch wel vaak een wijntje pak, zeker in de coronacrisis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 15:53    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Welkom!

Wauw, zie al die groene vakjes. Nog geen enkele rode! Erg blij

Sorry about that .....

... maar de operatie ging goed. Nu alleen de blaas weer aan de gang zien te krijgen (herkansing op de 12e ....).

Grappig was wel, dat de apperatuur in het ziekenhuis consequent op tilt sloeg tgv mijn wat lage hartslag (45 spm), als gevolg van mijn nogal forse trainingsregime van minstens 2 uur per dag. (Maar nu dus even niet, vanzelfsprekend, hoewel het behoorlijk "jeukt", hoor!!)

En lekker zo doorgaan, jongelui: het gaat fantastisch hier!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Tgjm - rustig aan, hè, na een operatie. Alles moet eerst weer goed aan elkaar groeien voordat je olympische prestaties levert Lachen
Maar ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt voordat je weer mag sporten!

Wat is zoet eten toch tricky! Ein paar deuren verder naast mijn werk is een ijssalon met heel lekker ijs. Het is al weer 3 weken geleden dat ik daar wat haalde - en dan maar één bolletje, als we al gaan. Vanmiddag gunde ik me dat weer eens. Als je verder in het gareel blijft moet dat eingenlijk eens kunnen (denk ik dan...) Maar de denkfout is, dat zoet zin maakt in nog meer (zoet) en zo moest er een uur later een halve Tony Chocolony aan geloven. Terwijl er al een poos een paar repen van dat spul op het werk liggen en ik er andere keren prima vanaf kon blijven. Gelukkig helpt me IF nu om het af te sluiten. Laatste hap om 19 uur genomen en nu is het goed geweest!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 21:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11