Auteur |
Bericht |
marina132 Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2020 11:04 |
|
 |
|
 |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Zo, Marina! Dat is heel wat! Top gedaan en ga zo door!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2020 11:23 |
|
 |
foodlover Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-4-2013 Berichten: 1876 Dieet: Gezond eten met minder KH
|
|
Hallo, ik doe ook mee met dit sprintje.
Ik ben foodlover, en mijn streven is ook idd 1 pond per week afvallen. Zal natuurlijk een gemiddelde zijn, maar ik ga er voor!
Groetjes!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2020 11:24 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2020 11:53 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2020 11:54 |
|
 |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1986 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
NathalieCarpe schreef: | Goedemorgen!
Ik ben Nathalie en doe graag mee!
Dit is mn eerste sprintje.
Ben bezig met project gezond. Dat gaat hardstikke goed |
Goed bezig Nathalie,
Ben trots op je _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2020 12:49 |
|
 |
Dionbi Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-8-2012 Berichten: 2657 Dieet: E.G.A Woonplaats: Gelderland
|
|
Ik begin ook met een groen vakje.
Het is een kleintje, maar ik ben er toch blij mee  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2020 13:46 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38862 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
hier ook een klein groentje  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2020 14:53 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4198 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Welkom alle nieuwe mede sprinters succes.
Heb mijn vakantie extra's er bijna weer af gaat weer goed.
Nu deze week toch echt weer gaan sporten moet ff kijken hoe ik weer in mn ritme kom heb nu nog geen vaste dagen waarop ik werk.
Heb gisteren mn 1e dag op mn nieuw werkplek gewerkt.
Het was rustig op starten. Deze week 3 dagen.
Wel gek om aan het eind vd ochtend mn oude collega's uit de wijk terug te zien komen.
Fijn weekend en zegt m op iedereen weer |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jul 2020 9:58 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3428 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Helaas maak ik het mooie groene lijstje kapot met mijn dikke rode vak. Ik heb dan ook slecht voor mezelf gezorgd. Vorige week donderdag met goede moed begonnen aan een training voor een nieuw project. De eerste trainingsdag ging goed hoewel die wel pittig was. Ik kon moeilijk mee komen met de jonge lui die toch alles wat rapper op pikken. Maar goed dat scheelt in leeftijd dan ook zo'n 25 jaar. Dag twee liep ik helemaal vast. De achterstand met de jeugd werd nog groter. Ik zag het dan ook helemaal niet zitten. Afgesproken dat ik de training na het weekend zelf nog af zou maken. Toen ik de training af had, had ik niet echt het gevoel dat ik klaar was om aan het werk te gaan op het nieuwe project. Dat aangegeven maar het zou allemaal goed komen. Toch leverde dat mij veel stress op en met stress ga ik slecht eten, te weinig drinken, slecht slapen, kortom niet goed voor mezelf gezorgd. Vrijdag eerste werk dag op het nieuwe project. En ik was er inderdaad niet klaar voor. En dan zit je thuis te werken. Gelukkig wel mijn trainer kunnen bellen en die heeft me aangegeven dat het normaal was dat ik alles nog niet kon en even werd ik toch wat kalmer. Maar zo perfectionistisch dat ik ben moet ik alles meteen kunnen en ook meer dan goed, liep ik dus tijdens de dag tegen mezelf aan. Inmiddels kreeg ik een appje van een collega die vroeg hoe het ging en zei gaf meteen aan dat het bij haar niet lukte en dat ze in overleg met onze leidinggevende tijdelijk uit het project gestapt was. Man wat gaf dat een opluchting. Ook ik ben tijdelijk uit het project gestapt en terug op mijn eigen project gezet. Gelukkig trekt daar het werk weer aan dus die mogelijkheid is er ook. Vandaag dus weer op mijn oude stekkie en dat gaat met thuiswerken prima. Meteen ook weer mijn eten aangepakt, mijn glas water erbij en vannacht ook al goed geslapen. Dus nu op naar de groene vakjes  _________________
Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jul 2020 10:31 |
|
 |
|
|