Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik was zaterdag heel laf en heb mijn gewicht niet ingevuld. Dat was namelijk 3,7 kg meer dan de week ervoor. En kwestie van hoofd in het zand steken en nergens van willen weten. Ik ben nu in totaal 7 kg aangekomen sinds het laagste gewicht een paar weken geleden. Niet best... ik kon het niet opbrengen de laatste dagen. Als ik begin met hier en daar wat snaaien (en het niet meer inhouden van mijn eetraam) dan eindigt dat regelmatig in een eetbui. En dat een paar keer achter elkaar doet veel kwaad.

Nu was er gelukkig vanochtend al weer 1,2 kg af en vandaag ging het ook weer, maar ik schommel toch wel erg met mijn eetgedrag.. Even gaat het weer goed en zo weer niet. Zaterdag heb ik nu weer hardgelopen. In plaats van twee of drie keer per week maar nog één keer de laatste tijd. Ik liep dan ook niet bepaald lekker. Morgen ochtend wil ik weer gaan en dan weer woensdag. Hoop dat me dat weer in de gezonde modus terugbrengt.

Ik zal me later deze week ook weer inschrijven voor het nieuwe sprintje, maar pas na het invullen van mijn gewicht zodat ik een realistisch streefgewicht kan invullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 22:25    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat balen dat het niet zo goed gaat Sasa. Ben je misschien te streng dat je daardoor gaat snaaien doorat je honger hebt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 11:14    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ai sasa, ik herken het maar al te goed...
Je moet weer even je balans terug vinden.
Soms is het loslaten van alles even beter om weer terug je balans te kunnen vinden.
En ook weer sporten geeft vaak een goede flow.
Wees even extra lief voor jezelf en minder streng. Dan kan je er later weer beter je schouders er onder zetten.
Klinkt misschien wat tegenstrijdig maar mij helpt dit vaak...

Ik heb me bijvoorbeeld ook dit weekend weer even helemaal laten gaan. en ja, nu is er weer ruim 1,5 kg bij. Maar omdat ik nu weer even helemaal ben opgeladen, kan ik er weer heerlijk tegenaan.
En dan maar er even goed aan toegeven en er ook van genieten dan er de hele tijd tegen knokken waardoor je eigenlijk langer aan het strijden bent en meer aan komt onderaan de streep (dit is mijn ervaring natuurlijk, kan voor iedereen weer anders zijn)

(en nu maar hopen dat het voor mij genoeg zal zijn om nog een groen vakje te krijgen Schaam Schaam )

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 12:14    

Reageer met quote
Dank jullie wel voor de lieve berichten!
Ik denk niet dat ik te streng ben. Ik snaai niet door honger maar door zin in wat lekkers. Op zich werkt IF voor mij super goed. Dan weet mijn hoofd: nu niet en straks weer wel. Maar soms kan ik niet tegen de verleiding om s avonds toch nog wat te pakken (niet uit honger, hoor). En dan gaat het vaak in een stroomversnelling en ga ik steeds meer zoeken en eten. Het is echt een kwestie van het hoofd en niet van de buik!
Maar gelukkig is er nu weer een nieuw begin en heb ik vanochtend al weer hardgelopen. Nu pas (om half 1) het ontbijt op, wat heel prima ging. Dankzij de weegclub - jullie dus Kussen - komt het wel weer goed, maar het is zo frustrerend om weer terug te vallen. Daar baal ik zo van, zou het graag stabieler willen in mijn leven.
Bloempje - sport is wel voor mij belangrijk wat betreft gezonde flow en welzijn. Ik ga hier weer meer mijn best voor doen en dan gaat het eten hopelijk ook weer beter!
Succes voor de groene vakjes deze week!! Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 12:55    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Yess een mooie groene!!! Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 8:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd Bloempje! Heel netjes cheerleader

Sasa, hoe gaat het nu met je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 16:05    

Reageer met quote
Een plus 1,5 kg is het geworden. Dat is gelukkig wel 2,2 kg minder dan een week geleden maar het blijft een lelijk rood vakje...

Het ging wel de hele week goed en ik heb me keurig aan mijn schema gehouden. Ik zit nu in de auto op weg naar Münster. Daar blijven we een nachtje en we zullen de nodige terrasjes pakken. Een stuk Kuchen zal er wel bij zitten maar ik zal proberen met verstand te kiezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 10:11    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Veel plezier Sasa.

Wij gaan straks ook een weekje op vakantie hopen veel te fietsen. Maar ook van alles genieten.

Fijn weekend allen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 10:21    

Reageer met quote
Leuk, Janniek! Veel plezier straks!

Wij hebben ook de fietsen mee. Vandaag willen we een stadswandeling doen en morgen een fietstocht. Dus ook lekker bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 10:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, dat rode vakje was te verwachten. Maar je hebt al weer heel wat weggewerkt. Goed dat je weer de knop hebt gevonden. Heel veel plezier in Duitsland.

Janniek, en het wordt echt zomerweer volgende week. Wat heerlijk. Heel veel plezier, geniet ervan!

Ik ga vanavond lekker bij de Griek eten met een vriendin die ik al een tijdje niet heb gezien. Heerlijk. Plan is om de rest van het weekend weer gezond te doen. Gisteren ging ook niet zo volgens plan. Ik was weer eens ongesteld geworden (ik plan het ongeveer eens in de 6-8 weken). Ik had zoveel trek, slecht humeur. Dus toch maar lekkers gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 13:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Volgende
Pagina 21 van 22