Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heerlijk zo'n lang weekend, maar ook weer lastig opstarten vandaag. Ik had heel bewust een momentje waarop ik koos voor degene die ik wilde zijn. Ik had even last van cravings, maar bedacht me welke keuze ik wilde maken. Of je kiest voor het lekkers of je kiest voor het sporten en het gezonde eten vandaag. Beide hebben bepaalde consequenties. Ik koos gelukkig voor het laatste. Daarbij ga ik vrijdagavond uit eten, dus zolang moet het toch wel vol te houden zijn Grap Net even gesport in mijn pauze en na het werk ga ik wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 13:08    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Goede keuze gemaakt jasmijn.
Ook ik ben vanmorgen vroeg begonnen met buiten sporten. De sportschool heeft nu buiten trainingen vandaag een milon training gedaan gewoon een kleine conditie training maar wel lekker. Heb voor donderdag weer ingeschreven.

Zondag mn laatste dag in de thuiszorg gewerkt. Was toch wel vreemd. Bij alle cliënten wat ik kwam hadden ze een pioenroos neergezet en aan het eind van de ochtend had ik een hele bos. Erg leuk gedaan. Maandag hebben we in het park en soort van afscheid gehouden met een picknick.
Nu deze maand vakantie en dan 1 juli starten op de dagbesteding. Minder uren een geen avond en weekend diensten meer. Blijf wel bij dezelfde werkgever werken, en zie oud collega's ook steeds.

Dochter is verhuisd kan alleen nog niet koken dus om de dag maak ik voor hun het eten en komen ze het ophalen hoop dat vlgd week alles is aangesloten.
Succes iedereen weer deze week.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 13:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat klinkt als een verbetering Janniek. En ook fijn dat je niet helemaal weggaat. Leuk dat je een fijn afscheid hebt gehad. Ik wens je een heel fijne vakantie toe. Even lekker uitrusten, dat heb je wel verdiend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
@Janniek - weer een nieuwe fase in je leven, vast een goede stap! Lijkt me heel zwaar, die wisselende diensten!
@Jasmijn - schouderklopje van ons allemaal dat je de goede keuzes hebt gemaakt.

Ik heb een heerlijk lang weekend in Duitsland achter de rug. Genoten, maar vanochtend een kleine schade van plus 1,2 kg. Overmorgen pas weegdag, ik ben nog optimistisch dat ik dit nog weer weg kan werken. Helaas ging het in de auto al verkeerd. 5 uur rijden dan zit er wel wat snoep in de tas voor de kinderen. En deze keer ook Milka cheesecake 300 g. Ik wilde sterk blijven maar ben toch gezwicht voor de verleiding. Verder nog lekkere toetjes en ‚Kuchen‘. Maar gelukkig zondag weer geswitched naar ‚nu is het mooi geweest‘.in de auto terug alleen maar boterhammen en fruit. Dat was beter Erg blij o ja, en nog hardgelopen en een wandeling gemaakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 16:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk Sasa! En dat extra's heb je er zo weer af. Tijdens een gezellig weekendje weg wil je ook genieten van het lekkers en niet alleen maar sla eten toch? Daar zijn weekendjes weg ook voor. Als je het nu maar weer oppakt, is er niks aan de hand.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Toch weer verder met het knipperlicht gegaan - volgende week dus weer mooi groen Lachen als de groene getallen dan maar dubbel zo groot zijn als de ronde kom ik er ook, hahaha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 21:28    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pfff, nou het was echt even 1-0 voor de milka reep... Schaam Schaam
Ben va 63.9 terug geklommen naar 65 Geschokt
toen ben ik boos op mezelf geworden, want dat is toch zo zonde...
Op dinsdag een groente/fruit dag gehouden, wel normaal avond eten en een handje noten + 2 crackers in de middag (anders werd ik zo flauw). dit resulteerde woensdag in 64.3 op de weegschaal!
gisteren weer normaal (+ 3 blokjes chocolade en een broodje hotdog) en niks erbij! Kijk dat gaat dan goed Lach
Ik heb dus vandaag maar weer zo'n groente fruit dagje en dan hoop ik morgen toch nog op een groen vakje Erg blij

Trouwens, dinsdag alles ingevuld op de eetmeter (bleek 1300kcal) en daar stond bijna alles op groen of geel. maar 2 op rood. Dus ook qua voedingswaarde was het een goede dag!
denk dat ik dit voortaan 2 of 3 dagen per week ga doen. Hopelijk dan sneller bij mijn doel, dan ook geen honger en de dag erna geen inhaal gedrag. Dus dit bevalt wel... (en ik kan het ook aanraden!)
Wel een tip: dat ik de dag ervoor net naar de markt was gegaan en met heerlijk groente en fruit was thuis gekomen hielp wel! hahaha
alleen 600 gr watermeloen net voor het slapen gaan eten (anders paste de rest niet meer in de koelkast) was dan weer niet zo handig...
ja het was een heerlijke avondsnack, maar ik moest super veel naar de wc in de nacht hahaha Gemeen

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2020 16:22    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren ging bijna goed...
Overdag heerlijk gegeten maar in de avond had ik te weinig tijd voor de geplande maaltijd...
Dus snacks en friet gegeten.
Dan nog ben ik eigenlijk blij met t resultaat van 64! Erg blij
Alleen daardoor geen groen vakje deze week.

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 9:21    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Ook ik heb eindelijk weer een groen vakje.

Volgende week zal ik weer een nieuw sprintje aanmaken.

Hier bijna allemaal goede berichten.

Fijn weekend allemaal.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 9:48    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb een beetje een op en af week gehad. De ene dag ging het goed en de andere dag toch te veel lekkers gegeten. Gelukkig toch een klein groen vakje dus ik heb net iets meer goed gegaan Lach

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 10:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Pagina 19 van 22