Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dubbel bericht...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 9:02    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo, en "dik" ook Grap
Top gedaan, ga zo door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 11:26    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Voor mij is het werken dit weekend maar ik ben deze week een paar dagen weg geweest. Heerlijk even niets hoeven. De boodschappen waren voor mij gedaan en de koelkast was gevuld met alleen maar gezond eten dus er viel niets te snoepen. Heerlijk gewandeld in de Duitse heuvels. En verder niets hoeven. 's Avonds werd er gekookt dus ook daar hoefde ik me niet druk om te maken. Mocht zelfs de tafel niet dekken of afruimen Erg blij Dat ik dan bij thuiskomst toch meer weeg dan dat ik weg ben gegaan daar maak ik me niet druk om. Ik weet dat ik het goed heb gedaan dus waarschijnlijk weer vocht vasthouden. Mijn lijf doet toch lekker wat het zelf wil hihi. Kan morgen al weer anders zijn. Hoewel? We hebben voor vanavond een bbq gepland staan. Lach Manlief heeft deze keer de boodschappen gedaan en heeft alleen vlees, bier en rundvleessalade ingeslagen. Heb gevraagd of hij ook nog aan iets van groente had gedacht. Zegt ie: ja, er ligt nog 1 paprika in de koelkast. Erg blij Weet meteen weer waar zijn prioriteiten liggen haha. Toch nog zelf op pad na mijn werk denk ik.

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 13:20    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat klinkt zalig Yvonne. Zo te horen heb je ervan genoten. Heerlijk dat wandelen in de heuvels. Zo te horen ben je actief genoeg geweest. Lach

Ik heb weinig energie vandaag, maar toch even een workout gedaan. Het ging niet zo goed, maar beter dan niets doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 17:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ahaha ik zie zo die volle vlees en bier koelkast voor me met die ene eenzame paprika Grap Grap Grap Grap

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 11:58    

Reageer met quote
Zeker van genoten en ook van de bbq gisteren ook al was die niet helemaal afvalproof Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 11:59    

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
ahaha ik zie zo die volle vlees en bier koelkast voor me met die ene eenzame paprika Grap Grap Grap Grap

Zo vol is die bier koelkast niet meer. Erg blij En die ene paprika is in een salade gegaan waarvan ik overigens als enige gegeten heb. Manlief had gewoon goed ingeschat waar onze gasten voor kwamen Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 12:08    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Zo de behang klus zit erop. Gister de laatste banen geplakt.
Vandaag rust. Dezer week nog wel aan de schoonmaak bij dochter dan wordt het vrijdag en zaterdag verhuizen. Niet alles is klaar maar de rest kan als ze verhuisd zijn.

Dezer week de laatste week in de thuiszorg. Ga per 1 juli over naar een andere functie medewerker dagbesteding. Moet uren maken een fysiek minder zwaar. Kan het ik de laatste jaren tot mn pensioen volhouden. De maand juni heb ik vakantie moest mn uren opnemen.

Iedereen weer succes deze week.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
@Jasmijn - het goede dat ik wil dat doe ik niet en hetgeen ik niet wil dat doe ik wel - dat staat zelfs al in de bijbel, is dus een heel oud probleem Verward Iedereen op de weegclub kent dit, anders waren we met z’n alleen mooi slank en fit en hoefden hier niet z’n strijd te leveren. Ik zou ook nog eens een studie willen doen van de psychologie van het eten om beter te begrijpen hoe de vork in de steel zit en waarom het de ene keer wel (een poosje) lukt en de volgende keer helemaal niet. Zijn dat puur psychologische processen (emoties) of ook lichamelijke? Na al die jaren begrijp ik mezelf ook nog steeds niet en val me daarin ook telkens weer tegen. Maar zolang we ons er niet door onder laten krijgen, het delen, het positieve in het oog houden en weten dat je elke dag weer een nieuw begin kunt maken, is eer hoop.

@Bloempje - schouderklopje dat je verder wilt trainen met hardlopen ook al vind je er niet zoveel aan!

@Janniek - geniet van een rustige juni na al die (behang)drukte de afgelopen tijd!

@Yvonne - heerlijk, dat adresje in Duitsland, dat je daar zo helemaal bij kunt komen. Dan is een pondje meer of minder als je terugkomt niet belangrijk!

Na mijn enthousiasme van een paar dagen geleden ben ik ook weer terug bij af en heb ik behoorlijk veel gegeten de afgelopen dagen. Nu ook weer proberen de draad weer op te pakken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 13:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, ik weet zeker dat t hormonale bij vrouwen ook heel erg mee speelt. Zelfs al slik je de pil.
En de zon en maan stand hebben ook op ons invloed, net als op de wateren met eb en vloed.
Er zijn zoveel factoren dat het individueel al amper is vast te stellen. Ik denk dat we meer bereiken als we wat meer mee buigen in plaats van tegen de stroom in proberen te zwemmen. Als ik dit Flow eindelijk te pakken heb, gaat t mij meestal weer een poos makkelijk af.
T is een psychologisch spelletje ook. Je moet omdenken.
T is niet dat je geen taart mag, maar nu even niet wil. Nu wil je voeden ipv vullen om je lichaam kracht te geven, goed voedsel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 13:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 16 van 22