Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Helaas hier een rood vakje. Van de 7 afgelopen dagen 1 ‘foute’ dag gehad, jammer van het resultaat nu. Maar ik ben tevreden dat ik 6 dagen lang wel goed bezig was en daarmee wil ik zeker doorgaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 8:18    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed dat je je richt op het positieve. Daar kun je immers weer mee verder. Op naar de volgende goede dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 14:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan kan het in korte tijd helemaal misgaan...vanmorgen een rondje van 30 km gefietst. Naar de winkel gegaan om gezonde boodschappen te doen en zojuist teruggegaan naar de winkel voor ongezonde snacks. Daarna een huilbui gekregen. Waarom doe ik dit toch? Het schiet zo niet op. Ik twijfelde of ik dit moest delen, ik voel enorme schaamte, maar vond het ook hypocriet om niet te delen. Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 17:16    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
En dan kan het in korte tijd helemaal misgaan...vanmorgen een rondje van 30 km gefietst. Naar de winkel gegaan om gezonde boodschappen te doen en zojuist teruggegaan naar de winkel voor ongezonde snacks. Daarna een huilbui gekregen. Waarom doe ik dit toch? Het schiet zo niet op. Ik twijfelde of ik dit moest delen, ik voel enorme schaamte, maar vond het ook hypocriet om niet te delen. Schaam Schaam

Het hier delen doe je voor jezelf Jasmijn. Je bent ons niets verschuldigd. Je hebt er in ieder geval over na gedacht. Jammer dat jij je daarbij rot hebt gevoeld en een huilbui hebt gekregen. Dat is namelijk niet nodig. Je bent een mens en we doen allemaal wel eens iets dat we niet geplant hadden. Je niet schuldig voelen en zeker niet schamen. Want je het ook dingen goed gedaan. 30 km gefietst en de planning was om voor gezond te gaan. Die boodschappen heb je nu in huis dus dan eet je ze toch gewoon morgen. Weggooien is namelijk sonde. Straf je zelf niet langer met dat mag ik niet omdat het ongezond is. Kijk naar wat je wel goed doet. Kijk binnen de gezonde voedingsmiddelen wat je erg lekker vindt en geniet daar dan ook van. Bovendien mag je alles eten maar maak je zelf de keuze om bepaalde dingen niet te eten omdat ze je niet helpen bij het halen van je doel. Kies daar dan bewust niet voor. En niet om dat je ze niet meer mag. En misschien is het beter om na te denken waarom je kiest voor gezond eten ipv waarom je nu toch steeds kiest voor ongezond eten. Kijk vooruit naar waar je heen wil ipv terug kijken op wat je blijft hangen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 18:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Yvonne, wat ontzettend fijn om jouw bericht te lezen. je hebt helemaal gelijk. Het is niet wat je niet mag, maar waar je niet voor kiest omdat het je niet verder brengt. Ik denk dat dit een heel goede gedachtegang is. Dankjewel hiervoor.
Ik ga wel gewoon gezond avondeten. Ik eet gewoon wat later. Wat gebeurd is, is gebeurd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vandaag was het veel te druk ( buiten en in de winkels ) en ik kreeg het gewoon 'benauwd'.

Het was niet leuk meer, dus ik was blij dat ik weer naar huis kon.

Ik denk dat ik het beste op andere tijdstippen naar buiten kan gaan.

De afgelopen 1,5 week ging het veel slechter qua eetpatroon.

Ik denk dat de stress en mijn gezondheid hier weer een rol in hebben gespeeld.

Ik begon met 1 ding wat lekker was ( en ongezond ) en het zijn er nu al drie. ( Dan heb ik de patat niet meegerekend. ) Daarnaast waren mijn avondmaaltijden weer ongezonder.

Nu moet ik vanaf morgen de draad weer oppakken.

Ik merk dus dat ik beter kan stoppen met het eten van snoepgoed, dan dat ik na een aantal weken weer de fout in ga.

Voor iedereen is dit denk ik anders.

Was het bij jullie ook zo extreem druk ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 19:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geen idee hoe druk het was. Je kunt er op wachten dat het vandaag in de winkels etc erg druk is, dus ik ben alleen naar de supermarkt geweest en wezen fietsen. Fietsen was goed te doen.
Nu de draad inderdaad weer oppakken, Dribbel. Misschien avondmaaltijden plannen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 20:17    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Wat een goede berichten, Bloempje. En wat goed van het hardlopen. Vind je het ook leuk om te doen? Ik ben benieuwd naar je groene vakje hihi. Ik heb weer een lang weekend voor de boeg (morgen en vrijdag vrij) dus goed het eten plannen. Morgen wil ik een fietstochtje gaan maken.

Of ik het leuk vind om te doen??? Nou Nee eigenlijk niet. Maar ik maak het mij zo leuk mogelijk. Koptelefoon op met goede muziek, een appje dat er voor zorgt dat ik een goede opbouw heb ik het lopen tot de 10 km... En ik zou de kwart marathon gaan lopen in rotterdam... helaas brak ik eerst mijn schouder (toen ik net de 10 km aantikte Geschokt eind januari en daarna werden alle wedstrijden natuurlijk afgelast of uitgesteld...
Nouja, ik wil dus nogsteeds eens die medaille winnen dus dat hou ik mijzelf voor als motivatie Cool
Daarnaast is het wel iets dat je erg makkelijk op ieder moment kan doen, het is erg laagdrempelig.

Sasa, zonde! maar volgende week beter!
Echt in het idee een weekgemiddelde te nemen is zo slecht nog niet...

Jasmijn, goed om het hier te delen. Perslot zijn hier alleen maar mensen die je begrijpen! Hier hoef je je niet te schamen!
Ik moet ook bekennen dat ik een super lekkere reep vandaag heb gekocht met het idee dat ik die eet als ik op gewicht ben. Maar iedereen kan wel raden wat er gaat gebeuren bij het eerst volgende zwakke moment... En tch heb ik hem achterin de kast verstopt zodat niemand anders hem gaat eten...
Schaam Schaam
Verder wil ik er ook het volgende op zeggen: probeer er tenminste wel intens van te genieten. Dan kan je ook niet boos zijn op jezelf en ik heb dan altijd het gevoel dat ik er dan ook weer even tegen aan kan met het gezond eten. Wat Yvonne ook zegt: het is geen moeten en niet mogen. Het is zelf willen, jou keuze! Wat het ook is. Maar zorg er voor dat je er dan wel achter staat. Dan voel je je een stuk beter bij.
Af en toe ff vet eten is ook goed om je metabolisme even wakker te schudden met iets dat t niet verwacht Lach

Nou ik heb gepresteerd de afgelopen dagen die 800 gr er weer aan te eten met een bbq... hopelijk heb ik het vandaag nog wat bij kunnen stellen...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 21:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helemaal eens dat je er soms van moet kunnen genieten. Ik ben ook helemaal voor balans in het leven en dat betekent ook van alle geneugten genieten. Ik wil mezelf ook niets verbieden. Ik was boos op mezelf dat ik het na 2 dagen niet weer kon oppakken. Dat ik er dan niet meer in kom en maar blijf eten. Ik heb net weer een schema gemaakt, ook met sporten. Dan moet het goed gaan. Wish me luck morgen, dan hoop ik dat het weer goed gaat.

Leuk hardloopdoel, Bloempje. Met lekkere muziek is het een stuk leuker. Ik kan zelf niet meer hardlopen vanwege een blessure en ik mis het enorm. Ik vond het het leukste wat er was en daar kan nu niks tegenop. Houd ons op de hoogte van je vorderingen, altijd leuk om te lezen. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 21:27    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Yesssss eindelijk in het groen hier!!!
En nu zo verder! Cool

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 8:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 15 van 19