Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jasmijn wat goed!!!

ik ben vandaag weer voor t eerst gaan rennen en dat ging gelukkig ook best goed Lach
nu weer 2x per week gaan doen.

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een positieve berichten allemaal!
@Jasmijn - je bent een kanjer! Goed gedaan!
@Bloempje - wat fijn dat er weer een begin is! Heel goed om twee keer per week te rennen. Doe ik zelf nu ook weer.
@Yvonne - mooi dat het bij jou nu weer aanzienlijk omlaag gaat. Je had het moeilijk de laatste tijd. Super dat je een ommekeer kon berijken!
En met z’n allen: blijven volhouden Heelblij

Bij mij gaat het nu ook sinds kort weer goed. Ik heb strikte tijden met eten ingepland en ook wat ik dan ga eten.
11 uur ontbijt
14 uur lunch
16 uur fruit
18.30 uur avondeten
Hiervoor, hierna en ertussenin NIETS! Dat geeft me zo wel veel houvast. Zit nu in mijn hoofd en dan doe ik dat ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 21:48    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat klinkt als weer een plan, Sasa. Go fot it! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 8:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
geen ruimte laten voor opties is vaak het beste.
Duidelijkheid, ook naar jezelf toe is het beste Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 15:44    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik ben weer gestart met het bijhouden wat ik eet. Bovendien ben ik weer gaan wandelen. Het zijn nog geen grote stukken maar wel aan het opbouwen in zowel afstand als in tempo. En plek op zolder gemaakt en mijn oefenmat gisteren weer neer gelegd. Meteen maar aan de oefeningen gegaan en nu heb ik door mijn hele lijf spierpijn maar dat is goed. Weet ik in ieder geval welke spieren ik geoefend heb. Erg blij Ik heb nog niet alle puntjes op de i maar ik zit in ieder geval weer in een goede flow. Mede ook door jullie positieve berichten over kilometers fietsen en zo. Dacht dan moet ik ook maar weer eens aan de slag gaan. Dank jullie wel. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 12:27    

Reageer met quote
Mooi dat dat we elkaar op die manier kunnen motiveren! Er komen een aantal positieve berichten en ineens schijnt iedereen weer in de goede flow te zitten! Lang leve de weegclub!!!

Heb gisteren een nieuw jurk gekocht die ik nu al draag. Ik ben er super blij mee en dat geeft nu ook weer een goed gevoel over mezelf. Plus dat het zo goed is voor je eigenwaarde/hoe je over jezelf denkt als je weer discipline hebt teruggevonden en je de baas bent over jezelf in plaats van je mee laten slepen in gedrag dat je eigenlijk helemaal niet wilt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 12:39    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
wat een mooie positieve berichten van een aantal.
Bij mij ging het goed maar bleef enorm hangen rond de 80 en nu ben ik de flow weer kwijt.
Als ik niet afval kan ik mezelf niet motiveren om door te gaan en dan voel ik me weer slecht en ga ik weer eten. De bekende cirkel..
S avonds denk ik dan, kan mij het schelen ik neem wat en s ochtends weer spijt.
Hoe dom kun je zijn he ???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 13:31    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een domper vanmorgen met wegen. Precies gelijk gebleven ten opzichte van vorige week en ik heb een goede week gehad. Voor het eerst sinds lange tijd dat ik het weekend gematigd heb en zondag de goede lijn weer heb doorgezet. Ik snap er niks van.
Ik ga ook weer terug naar 1x in de 14 dagen wegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 9:12    

Reageer met quote
Vaak zijn dat de hormoontjes die de boel verzieken Sip
Laat je er niet door uit het veld slaan! Logisch, je wilt graag een beloning zien voor goed gedrag, en dat is een lager getal op de weegschaal. Even dan nu iets langer op de beloning wachten - houd vol, het komt wel goed als je doorgaat met het goede gedrag!
Zet hem op, Meiske en Jasmijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 14:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Meiske schreef:
wat een mooie positieve berichten van een aantal.
Bij mij ging het goed maar bleef enorm hangen rond de 80 en nu ben ik de flow weer kwijt.
Als ik niet afval kan ik mezelf niet motiveren om door te gaan en dan voel ik me weer slecht en ga ik weer eten. De bekende cirkel..
S avonds denk ik dan, kan mij het schelen ik neem wat en s ochtends weer spijt.
Hoe dom kun je zijn he ???

Nou, zo dom ben ik ook zo vaak!!! Dus dat maakt ons dan 2 dommerds Lachen

Maar we zijn wel hier om elkaar te supporten.. ik probeer dus ook juist in de avond hier even online te komen, dan jullie berichten te lezen en dat helpt ook wel om niet te snoepen of juist even wat heel anders te pakken, zoals een augurk ofzo.
Ben er achter gekomen dat je dan opeens helemaal geen trek meer hebt in chocola omdat het er zo erg niet bij past hahaha Lachen

Ik ben trouwens ook erg teleurgesteld in de weegschaal...
ben 2x gaan hardlopen en vandaag nog 12 km gaan fietsen... eerder deze week woog ik mezelf en woog ik zelfs 64.9!
En ja ik weet, spieren zijn zwaarder dan vet en blah blah blah...
Maar toch. Den heb je je netjes aan je eetplan gehouden en de motivatie om de handdoek dan in de ring te gooien is dan erg groot...
en volgende week komen ook nog eens mijn periodes... so wish me luck!!! Gemeen
Maar (zo zeg ik nu nog gemotiveerd) ik ga er wel voor, samen met jullie!!! Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 22:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 13 van 19