Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 6

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
runner Nee helaas ik drink na 8 uur alleen maar water en lig er om half 11 al in .

In de weekend vaak kaas met toast dat doe ik nu niet ,maar maak ik komkommer en paprika in staafjes met een yoghurt dipsaus.

zo probeer ik minder te snaaien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 13:21    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Wat ik regelmatig doe is mn toetje yoghurt oid bewaren voor rond 8 uur s avonds.
Met wat fruit. Dan kom je de avond wel door.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 13:32    
Vrouw Weeggegevens   runner
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Probleem is ook dat mijn man naast me chips gaat eten.
De ene keer doet het me niks en de andere keer verdwijnt mijn hand ook in de zak.
En chocolade. Dat kan ik ook niet laten liggen.
Heb al eerder gevraagd of hij dan gewoon 1 stukje voor zichzelf wilt pakken en de rest in de kast wilt laten liggen. Op tafel hoor ik de chocolade gewoon roepen. smullen

Hopelijk wordt het als ik een paar keer de verleiding kan weerstaan het steeds makkelijker. Zeker als ik de weegschaal ook naar beneden zie gaan.

Overdag kan ik me gelukkig (vaak) wel inhouden.

Nu misschien het sporten weer oppakken. Maar dat is ook weer zo'n drempel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 8:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
runner hier wordt ook van alles gegeten aan chocola chips enz , we moeten zelf sterk worden want uitdagingen liggen er overal .

Gisterenavond hadden we een verjaardag ik heb 5 komkommers op een worst-plakje en en een stokbroodje met makreel en 2 glazen water .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Loesje 1982
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder koolydraten

Reageer met quote
Ik probeer om bij alles wat ik eet aan tafel te zitten zonder gsm, iPad of tv. Enkel ik en mijn maaltijd.
Dus niet meer vlug in de keuken iets in mijn mond stoppen of gezellig in de zetel voor de tv.

Is een kleine mentale aanpassing maar het laat je bewuster kiezen voor wat je eet.

Voor mij was dit een gouden tip. Als ik echt zin heb in chocolade, dan ga ik gezellig aan tafel met een klein stukje en een koffietje. Echt genieten van kwaliteit, niet meer van hoeveelheid.

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik maak voor mezelf suikervrije muffins en kan dan gewoon wat mee eten
gister chocoladecakejes gemaakt en sinaasappelcakejes
suikervrij met als basis havermout,fruit en ei...niks mis mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 11:39    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Ik heb het antwoord gevonden in intermittent fasting. Ik eet alleen tussen 12.00u en 20.00u. Voor mij is dit de simpelste regel die er is. Buiten die tijd eet ik niet meer en drink ik alleen water of thee. Ik ging ook steeds meer in de avond snaaien. Steeds voor de koelkast staan om te kijken over en nog wat te snoepen viel of in de voorraad kast op zoek naar iets lekkers. Tot ik in oktober vorig jaar een stuk op tv heb gezien over intermittent fasting en gezondheid. Daar hoorde ik dingen die me gevoel al langer zei. Dat ontbijt niet persé de gezondste maaltijd van de dag is en dat je die best kunt overslaan. En dat vasten ook het honger gevoel in de avond kan indammen. Zelf voel ik me er heel goed bij en het 's avonds snacken is gestopt. Bovendien val ik ook nog iets sneller af dan dat ik voor heen deed. En ik heb meer energie. Voor mij alleen maar voordelen dus. Of het voor iedereen zo werkt? Dat denk ik niet. Het moet bij je passen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 22:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yvonne ik eet nu juist iets meer bij ontbijt en lunch in de hoop mijn snaai momenten rond de 3 of 4 uur niet meer te krijgen.

want als ik ga snaaien nou dan houd het niet op .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 8:56    
Vrouw Weeggegevens   k58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Doe ook graag mee.
Bij mij moet het echt minder met mijn gewicht.
Wil dit jaar graag met minder gewicht op vakantie,en dat is over 5 maand

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 14:14    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Dag iedereen
Wil ook graag meedoen met dit sprintje. 12 weken, dan is het ongeveer Pasen... Zou mooi zijn als ik dan onder die 100 zit en terug cijfer van 2 heb op de weegschaal. Hoop dat jullie ook je doel bereiken. Deze week goed begonnen. Extra kilokes van feestdagen zijn er terug af. Weeg nu zelfde als eind december. Tijd om er weer voor te gaan. Probeer minder brood te eten, 1 broodmaaltijd per dag ipv 2 : ofwel bij ontbijt enkel fruit, of activia met granola ipv boterhammen, ofwel als lunch een slaatje ipv boterhammen. Verder als tss doortjes noten, rozijnen … En bij avondeten 1x opscheppen, niet bijnemen. Geen cola zero meer, enkel water drinken. Benieuwd of ik snel resultaat heb.
groetjes
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 21:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7