Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Ik pak het afvallen ( in rustig tempo) ook weer op een van mijn doelen voor het einde van dit jaar eens eindelijk op mijn streefgewicht te komen.

Dus ik doe graag met dit sprintje mee, ik heb gewoon een stok achter de deur nodig !!

Ik volg ook geen speciaal dieet.
Ik eet gewoon zo gezond mogelijk en minder dan ik nodig heb natuurlijk....maar vind het heel moeilijk mij dat eigen te maken.

Maar goed ik ga mijn best er weer voor doen !

Iedere dag een flinke wandeling maken, wat fitness oefeningen thuis doen. Sport is niet mijn ding maar wil wel strak blijven geen "hanghuidje "krijgen ohhh

Vrijdag is mijn weegdag dus dan klopt mijn gewicht weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 17:53    
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom nieuwe leden .

Nu ben ik op gestaan en tegen mijzelf gezegd het is afgelopen .
IK zal en moet minder eten ,want elk pondje gaat door het mondje .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Jasmijn - wat goed dat je nu regelmatig sport en je lijf daardoor strakker is! Je voelt je ook zoveel beter, hé!

@ Liselotte - wandelen is perfect om lekker fit te blijven en calorieën te verbranden. Doet mijn man ook elke dag, die heeft een hekel aan sporten.

@Yvonne - mooi dat je al de eerste keer het doel van dit sprintje bereikt hebt Lach

Ik kom zo langzaam weer in mijn goede ritme van het hardlopen en gezond eten zonder snaaien. Hierdoor voel ik me meteen zo’n stuk beter! Ik ben er echt blij om. Gisteren een uur de honger overwonnen. We liepen voor etenstijd door de IKEA en ik had echt een knorrende maag, terwijl ik s middags wel een goed tussendoortje had gehad. Ik heb even overwogen om een hotdog te kopen maar het toch niet gedaan. Een uur later een gezonde en lekkere maaltijd op tafel en voor de rest van de dag niks meer aan de hand. Wat was ik trots op mezelf!

Jullie allemaal veel succes vandaag met de strijd tegen verleidingen en het ontwikkelen van goede gewoontes! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 8:08    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Zeker fijn @Sasa. Ik val heel onregelmatig af en kan ook ineens veel aankomen op het ogenblik. Dan is een 0,5 kilo er af in de week al heel wat. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 9:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yvonne heb ik ook soms val ik paar dagen goed af en dan kom ik weer aan en zo blijf ik wel op een redelijk gewicht maar ik wil een keer op de 69 komen dan blijven hangen .

morgen en het weekend gaan we de zoon overhuizen en installeren dus geen tijd om veel te snaaien .

fijn weekend en succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 9:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ga een pauze inlassen dus ej mag mij hier weg halen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Wat leuk dat iedereen wat over zichzelf verteld.
Ik ben ook mama van 2 kleine meiden, 4 Maanden en 1.5 jaar.
2 zwangerschappen snel achter elkaar was niet echt bevorderlijk voor het aantal kilo's Rollende ogen . Voor deze zwangerschappen schommelde ik tussen de 75 en 78kg.....dus heb nog wel even te gaan voordat ik mijn oude gewicht weer heb bereikt.
Bewegen en fitnessen gaat prima alleen de lekkere dingen laten staan is nog wel even een dingetje haha
smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 15:00    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lady Blue schreef:
.dus heb nog wel even te gaan voordat ik mijn oude gewicht weer heb bereikt.
Bewegen en fitnessen gaat prima alleen de lekkere dingen laten staan is nog wel even een dingetje haha
smullen

Goed om nu een begin te maken, Lady Blue, Je hebt er 5 jaar lang over gedaan om de extra kilo’s te ‘verzamelen’, misschien kan je je als doel stellen om over een jaar of half jaar weer op je oude gewicht te zitten dan kan je met kleine stapjes naar je doel toe gaan. Ik ben zelf in november begonnen en sindsdien 10 kg kwijt. Dat lange termijn denken bevalt mij goed. Dan hoef je niet meteen in de stres te schieten als je eens een uitglijder hebt. En wat de lekkere dingen betreft: kies alleen het allerlekkerste, wat echt de moeite waard is en probeer de rest te laten staan. Ik denk voor ons allen hier geldt: met vallen en opstaan. Als we er maar steeds weer de moed bij elkaar rapen om het weer op te pakken dan komen we er wel,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 16:10    
Vrouw Weeggegevens   k58
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Jammer kitty10 dat je ons verlaat.

Vanmorgen gewogen,deze week in de min.
Nu komt mijn voorlopige streefgewicht wel heel dichtbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 8:04    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw goed zeg K58. Heb vandaag ook de op de weegschaal gestaan. 1kg eraf. Maar ben net maandag begonnen en weet dat het aan het begin hard gaat. Maar daarna gaan we rustig door Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 12:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 5 van 26