Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sodemieter, Sasa! Wat heb jij het goed gedaan zeg! Gefeliciteerd!
Ga zo door. Knap!

Vlinder, gefeliciteerd met het leuke nieuws. Lekker van genieten.

Mijn laptop heeft kuren, dus kon niet veel schrijven en lezen. Hopelijk is 'ie snel gemaakt want ik heb jullie wel nodig. Het gaat niet goed. Ik moet het echt per direct gaan oppakken, ook dit weekend want het loopt de spuigaten uit. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 okt 2019 10:51    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Dankje jasmijn, ik miste je al aai Kom op meiss, nog even ervoor gaan voor de feestdagen, vind het ook moeilijk hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 okt 2019 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Jasmijn - als je nu maar eerst één dag weer in het gareel komt, dan gaat het daarna ook vaak weer goed! Even de schouders eronder voor morgen. Bedenk goed wat je die dag wel en niet wilt eten en of het misschien ook nog lukt om wat te bewegen. Wat er snel aan zit gaat er ook snel weer vanaf. Kijk maar naar mij Verward

Ik heb het al twee dagen zoooo koud. Is dat alleen het weer of is mij lichaam overgeschakeld op de spaarstand?? Voel ook mijn keel een beetje, misschien toch ook een beetje kou gevat. Morgen ochtend wilde ik eigenlijk hardlopen, maar kijken of ik me fit genoeg voel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 okt 2019 22:10    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Okeeee, dat was te verwachten….
Ik heb de touwtjes een beetje laten vieren deze week. Vriendlief jarig…..slagroomgebak gegeten(kan mijzelf echt niet heugen wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb)heerlijk uitgebreid etentjes 2x, over.
Vriendlief was goed bezig, maar jammer genoeg heeft hij al snel weer gedacht dat een en ander wel kon.
Nou naast een heerlijk ontspanningsmassage bij een Chinese masseur heeft hij een nieuwe weegschaal gekregen die tot 180 kg kan( ja hij is 1.96 lang en weegt momenteel 163,7 kg, dat kon mijn oude weegschaal niet aan, die gaat tot 150 kg.)
Ben er zelf ook blij mee, want deze gaat op batterijen, waardoor ik er sneller op kan staan en hij is veel stabieler.
We hebben de afspraak vanaf aankomende maandag weer heel streng te doen.
Ondanks de uitschieters in eten van deze week valt het me nog mee wat ik aangekomen ben.
Op naar volgende week.
Groetjes Miep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 8:53    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Jasmijn kom op je kan het dat heb je al vaker gedaan.
Hoop dat je ook laptop weer snel klaar is .

Miep deze week heb je overal wel van genoten nu idd de knop weer om en samen er tegen aan.

Ik heb weer het ritme omlaag te pakken, nog 0.5 kg van de vakantie wegwerken en ik ben weer op mn begin gewicht.

Fijn weekend allen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 9:03    

Reageer met quote

Miep deze week heb je overal wel van genoten nu idd de knop weer om en samen er tegen aan.

Ik heb weer het ritme omlaag te pakken, nog 0.5 kg van de vakantie wegwerken en ik ben weer op mn begin gewicht.

Fijn weekend allen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 9:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
janniek schreef:

Fijn weekend allen.

ja idd, jij gaat lekker!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 9:38    

Reageer met quote
https://www.weegclub.nl/forum/0-5-kg-per-week-afvallen-vervolg-5-t56416.html

Hier nog 1x de link voor het nieuwe sprintje. Voor wie hem gemist heeft.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Miep , ik bedoel het niet naar , en ben al helemaal niet alwetend
......maar ik lees,vanaf maandag weer streng doen.
Dat klinkt zo als......we mogen niet meer lekker eten. Dit ga je dan niet volhouden.

De truc is je manier van denken en t.o.v eten staan te veranderen.

Je Wil niet meer overeten, Je Wil niet meer dat je lijf troep in zich gestopt krijgt.
Je WIl je lijf voeden niet meer vullen omdat je smaakpapillen erom gillen of je maag zo knort uit gewoonte of omdat het met verkeerd voedsel is gevuld.

Het lukt mij ook nog niet goed hoor, maar zo val ik nu af na een aantal jaren worstelen.

Ieder doet het op zijn / haar eigen wijze. Vasten wat ik hier ook wel eens lees werkt voor mij totaal niet dan duizel ik de dag door haha.

En zou ik niet levenslang volhouden. cq is de stap naar normaal eten om t z t op gewicht te blijven te groot voor mij.

En de dames die totaal in t rood staan. Vol blijven houden hoor.
Je komt echt op een dag in de juiste mindset en dan lukt het goed.

Fijn weekend allemaal !!!! Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 11:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lisselotte schreef:
Miep , ik bedoel het niet naar , en ben al helemaal niet alwetend
......maar ik lees,vanaf maandag weer streng doen.
Dat klinkt zo als......we mogen niet meer lekker eten. Dit ga je dan niet volhouden.

De truc is je manier van denken en t.o.v eten staan te veranderen.

Je Wil niet meer overeten, Je Wil niet meer dat je lijf troep in zich gestopt krijgt.
Je WIl je lijf voeden niet meer vullen omdat je smaakpapillen erom gillen of je maag zo knort uit gewoonte of omdat het met verkeerd voedsel is gevuld.

Het lukt mij ook nog niet goed hoor, maar zo val ik nu af na een aantal jaren worstelen.

Ieder doet het op zijn / haar eigen wijze. Vasten wat ik hier ook wel eens lees werkt voor mij totaal niet dan duizel ik de dag door haha.

En zou ik niet levenslang volhouden. cq is de stap naar normaal eten om t z t op gewicht te blijven te groot voor mij.

En de dames die totaal in t rood staan. Vol blijven houden hoor.
Je komt echt op een dag in de juiste mindset en dan lukt het goed.

Fijn weekend allemaal !!!! Applaus

Het is goed bedoeld van je, maar klaarblijkelijk heb je nog niet veel van mij gelezen. Streng is voor mij normaal en niet te en letten op wat ik eet. Met 39 jaar afval ervaring weet ik wat ik wel en niet moet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 11:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Pagina 30 van 33