Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Voor mij zou de lat te hoog liggen, als ik tot december geen lekkers mag Dribbbel. Ik neem eens in de zoveel tijd iets, niet te vaak want dat lokt idd trek naar meer uit, maar ik kan er dan erg van genieten.

Dank je wel @vlinderrr en @jasmijn86.
Ik vind het nu heel moeilijk. In mijn vorige bericht beschreef ik zojuist dat het met mij weer mis is gegaan qua eetpatroon, omdat ik weer was begonnen met één ding..........
Ik denk dat ik nu het beste door kan zetten totdat ik weer rond het gewicht zit dat ik rond december wil hebben. Ik ben er nog niet echt over uit.
Ik denk dat ik gewoon weer verslaafd ben geraakt en dat er voorlopig bij uit de buurt blijven het beste is.

@jasmijn86; wat jij zegt, daar zit ook wel wat in. In het weekend had ik ook een lekker gerecht gemaakt, gebaseerd op een recept van Smulweb en het smaakte heerlijk. Ik vind het jammer als ik dit gerecht niet meer zou 'mogen' maken en volgens mij viel het qua kcal nog wel mee, want ik kon er dagen van eten.
Qua snoepgoed, chips etc. dat soort zaken is voor mij denk ik een groter probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 okt 2019 13:21    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dribbel, voor mij geldt hetzelfde. Ik heb nu ook meer moeite omdat ik weer wat 'geproefd' heb, het is opnieuw weer afkicken, pfff...

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ok toch nog 1 ons, ging een paar dagen niet echt goed met gezond en minder eten. gevolg van stress.

Stress of niet ik moet leren dan ook gewoon gezond en minder te blijven eten. grrrrroms.

En ik lees dat sommige alhier zich in het weekend wel iets of meer lekkers gunnen.

Ik doe dat dus niet tot ik op gezond gewicht ben . En dan weet ik nog niet of ik het dan wel ga doen.
Het is toch rommel wat je in je lichaam stopt.

Maar door toch op welk moment in de week iets (slechts ) lekkers te nemen, zou ik mezelf veel te veel prikkelen en het extra moeilijk maken want eenmaal geproefd kan ik nog geen maat houden.

Ook dat zal een leerproces zijn.
Pfff die ..piep....eetverslaving ook want dat is het met dank aan de fabrikanten die ondertussen in hun luxe woning met zwembad zitten !

Succes ! Het zal ons lukken , ik blijf het zeggen en erin geloven !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames,
Er is 8 ons af, maar niet zonder moeite, deze week 2 dagen gevast achter elkaar gevast met tussendoor 2 maaltijden van 600 calorieën. Dus maandag en dinsdag beide dagen 600 calorieën en dit heb ik s ‘middags gegeten , de avondmaaltijd mee zeg maar. Daarna 16/8 gedaan, vorig week donderdag mee begonnen.
Vandaag dagje vrij, stiekem gewogen om 5 uur vanmorgen maar toen was het 1 ons, om 9 uur uit bed, lekker naar het toilet geweest en toen ja toen was er 8 ons af…….
Dat wegen zo vroeg in de ochtend is het toch niet naar mijn gevoel. En omdat ik nu toch 16/8 vast, heb ik mij voorgenomen om in het vervolg s ’middags op vrijdag voor ik begin met eten te wegen.
Ik lunch toch thuis
Deze week ga 36 uur vasten en daarna 16/8. Dus 16 uur vasten(inclusief slapen) en 8 uur eten. Ik begin dus wederom zondag na het diner met vasten, maandag rond 18:00 uur eet ik 600 calorieën en dan eet ik weer pas dinsdag tegen 12:30 uur.
Het vasten kost geen moeite, maar na 2 dagen had ik woensdagmorgen toch wel last van hoofdpijn en ik moet ook nog werken zeg maar…….. Dit wil ik een tijdje doen en daarna wil ik mij alleen nog aan 16/8 houden.
Dit niet alleen om af te vallen, ik voel mij er goed bij en scheelt ook nog in tijd. Hongergevoel wordt minder en zit eerder vol.
Hou jullie op de hoogte.
Groetjes Miep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 okt 2019 15:11    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Een drukke week, op dinsdag na iedere dag 04:50 op.. ben wat minder aanwezig Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 okt 2019 18:13    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry, ik was ook afwezig afgelopen week.
Ik was jarig donderdag. En het ging helemaal mis deze week.
When your birthday turns into a birthweek was wel van toepassing. Trakteren op werk, 2x avondjes borrels en pizza, uit eten en cocktails, niet te zuinig. Nu natuurlijk compleet verzadigd en voel me een varken haha.
In ieder geval weer een plan gemaakt voor de komende week en maar zien of we weer in de goede vibe kunnen komen.

Nog een leuke foto van gisteravond trouwens, het was wel ontzettend gezellig Erg blij (ik ben de blonde trouwens)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 okt 2019 14:30    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Jasmijn nog van harte gefeliciteerd leuke foto.

Ik moet de rest van dit sprintje nog goed mn best doen om uit het rood te komen. Het wil niet echt lukken.
Vanavond nog ff werken. Morgen vrij en dan maar weer sporten.

Succes iedereen deze week.

Zal volgende week weer een nieuw sprintje starten. Denk dat we dat wel nodig hebben. Zeker de komende maanden.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 okt 2019 14:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje, Janniek. Werk ze vanavond en succes met sporten morgen. Dat we maar weer uit de rode zone mogen komen.
Nieuw sprintje is zeker weer nodig, fijn dat je er weer eentje wil aanmaken. Komende tijd is een extra uitdaging met de feestdagen die eraan komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 okt 2019 14:49    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
ja daarom juist.
En ik ben in januari 40 jr getrouwd.
Wil dan wel weer een paar kg kwijt. Maar of dat lukt???

Blijven proberen toch ?

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 okt 2019 14:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Precies, als je opgeeft weet je zeker dat het niet lukt toch?
We gooien de handdoek niet in de ring en gaan er gewoon weer voor, dit keer weer met extra ervaring en blijf positief!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 okt 2019 14:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 26 van 33