Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Normaal vrijdag en zaterdag losjes en zondag en doordeweeks gezond. Denk dat ik de vrijdag overdag wat gezonder moet doet, dan kan ik 's avonds gewoon een hapje en drankje nemen.
En als ik doordeweeks iets heb, toch wat meer compenseren.

Jij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 12:46    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Vandaag late dienst, dan lukt het wel. Meestal doe ik weekends hetzelfde als door de week, maar sta ik mezelf wel wat extra's toe. Je begrijpt ik wil die reep Grap Voorheen deed ik 2 avonden iets extra lekkers en verder 'gewone' tussendoortjes, dit werkte ook goed. Ik wil wel nog kunnen genieten, de kunst is om niet door te slaan..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 12:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nee precies, ik sta er precies zo in. Gewoon met mate, maar dat lukt nog niet altijd zo goed haha. Wil ook niet een een dieet of bepaalde dingen verbieden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 13:55    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geen dank en dank !!

Ik heb dus gekozen voor totaal geen snoep enz.

Maar het is waar het zit hem in het doorslaan met "slechte "dingen eten.

Wanneer ik op gewicht ben zal ik heus wel weer eens een gebakje eten bv.

Alhoewel mijn volwassen dochter is 23 kilo afgevallen puur door met mate alles te eten.
Maar nu al 2 jaar op gewicht zijnde neemt ze zelden suiker dus ook geen gebakje ze vind het zelfs niet lekker meer ook.

Eerst zelf maar op gezond gewicht zien te komen dan zie ik wel verder..hoe ik dat ga vast houden dus ohhh

Succes dames ! We kunnen het zijn sterk !!!!

Steunen elkaar moet en gaat lukken !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 20:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, vandaag ga ik pompoensoep maken. Daar is het precies weer voor. Zin in en nog gezond ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 12:53    

Reageer met quote
Lekker pompoensoep, ik maakte gisteren verse champignonsoep nomnom.
Iedere keer weer merk ik dat ik niet kan doseren met lekkers, dat frustreert me enorm. Heb dit gevoel er niet voor over, dus ik ga het toch anders doen. Back to the plan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 18:13    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat heb ik ook, Vlinder! Één keer wat zoets gepakt en het smaakt altijd naar meer. Ik kan het het beste laten staan. Maar ik zou ook liever anders willen...

Heb een gedeelte van de uitzending gekeken van dokters van nu, dat hier genoemd werd. Is iemand hiermee begonnen (vasten 5/7 of 8/16)? Zo ja, hoe bevalt dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 21:34    

Reageer met quote
Sasa, werd down door de suiker, dat is het me niet waard Sip onthouden wanneer ik weer drang krijg!

Heb het programma ook gezien, maar vasten is niet mijn ding..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 21:43    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik vond het een heel interessant programma. Zelf vast ik 1 a 2 keer per jaar 9 dagen. In Duitsland wordt dat zelfs vergoed. Sinds ik dat doe ben ik al bijna 4 jaar zonder pijnstilling voor mijn reuma. En ook niet meer op controle bij de reumatoloog geweest. Die vond het overigens onzin dat vasten. In Nederland geloven veel artsen nog in medicijnen uitschrijven ipv alternatieven. Hij moest toegeven dat na het vasten mijn bloedwaarden wel enorm verbeterd waren. En toen ik hem zei dat ik gestopt was met de pijnstilling was hij erg verbaast. Hij gaf aan dat zodra ik weer last kreeg ik toch weer een afspraak moest maken. Dat wordt in januari 4 jaar geleden. Uiteraard eet ik de rest van het jaar gezond. Zodra er zoals nu toch weer ongezonde dingen insluipen dan krijg ik ook meer last van mijn gewrichten. Vooral geraffineerde suikers is voor ieder lichaam een boosdoener maar zeker voor een lichaam waar al wat aan mankeert. De eerst 2 dagen van het vasten zijn dan ook ellende. Het lichaam wil alle afvalstoffen kwijt met het gevolg hoofdpijn (zelfs met veel water drinken) en ik heb het gevoel dat ik een paar keer per dag moet douchen. Afvalstoffen willen ook via de huid en adem naar buiten dus ik heb twee dagen het gevoel dat ik stink Erg blij Inmiddels zijn ook mijn suikerwaarden weer normaal en heb ik ook die medicijnen mogen laten staan. September vorig jaar als proef gestopt en de suiker waarden zijn nog steeds normaal. Inmiddels ben ik gestart met Intermittent Fasting. Ik doe de 18-6 methode. Moet wel wennen aan het koolhydraat arm eten. Maar ik wil met wat grotere stappen afvallen. En ondanks dat ik al 10 weken groene vakjes haal zijn het maar hele kleintjes. Met het gewicht dat ik kwijt wil ben ik dan wel heel lang bezig. Voor de uitzending al ingelezen en langzaam gestart met naar mijn eetraam toe werken. Na de uitzending alleen maar meer gemotiveerd en eet dus nu alleen tussen 12.00 en 20.00u. Heel soms verschuift het van 11.00 en 19.00u.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 7:39    

Reageer met quote
Dat zijn toch geweldige resultaten Yvonne!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 9:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 24 van 33