Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel Vlinderr ! Las het nu pas heb niet zo veel tijd gehad hier alles bij te lezen cq bij te houden met lezen.

Ik heb nu dus 2 weken gewichtsverlies staan...staat wel leuk hahaha

Mijn streven is max 700 gram per week ideaal 500 gram per week .
Ben bang anders slap in mijn velletje te gaan zitten.

Het gaat nu gelukkig eindelijk goed
Erg blij

Ik heb alles wat je lichaam niet nodig heeft geschrapt, je eet logisch al minder en dat wil ik dan ook alleen maar uit gezonde dingen laten bestaan.

Op mijn werk , ik werk part-time als juf op een basis school en 1 a 2 dagen per week als activiteiten begeleidster met dementerende.

Op beide plekken krijg je heulll veullll snoep aangeboden.
Ik heb van de week op de 100 ste verjaardag van een bewoner een klein stukje van een Bossche Bol genomen.....normaal mijn favo gebakje...ik vond het me toch zoet en vet......

Zo snel veranderd je smaak blijkbaar ( 3 weken geen suiker in de thee en geen snoep , koek enzo )

Dus ik mis er niets meer aan , al zal t blijven trekken alleen al uit gewoonte ohhh

Ik wilde niet te streng voor mezelf zijn maar heb het advies gevolgd van een dieetiste stop eens 3 weken met suiker toevoegen , snoep, koek enz.

Nou dit is blijkbaar het gevolg , je vind het echt heel zoet/ niet lekker meer.

Benieuwd of ik dit ga volhouden, maar misschien een tip voor andere , 3 weken geen suiker , snoep en koek .

Succes ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 11:23    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Je smaak veranderd inderdaad als je geen suiker meer eet. Daarbij zijn er ook veel producten waar verborgen suiker in zit. Bijvoorbeeld vleeswaren waar men suiker en zout aan toe voegt om het smaakvoller te maken. Ook pakjes met smaakmakers bevatten vaak veel suikers. Suiker krijgt op verpakkingen vaak de meest uitgebreide namen en is daarom niet altijd herkenbaar als suiker. Suiker op verpakkingen oa herkenbaar als: Basterdsuiker,
Dextrose, Druivensuiker, Fructose(-stroop), Geleisuiker, Glucose(-stroop), Glucose-fructosestroop, Invertsuiker, Kandij(-suiker), Kristalsuiker, Maltodextrine, Melasse(-stroop), Rietsuiker, Sacharose, Sucrose, Suiker en Vanillesuiker. Als je dat ook allemaal schrapt uit je eetpatroon dan is je lijf helemaal blij. Als je regelmatig fruit eet dan krijg je genoeg fruitsuikers binnen die je lichaam kan gebruiken voor de suiker verbranding. Dat zijn dus de gezonde suikers. De geraffineerde suikers kun je het beste laten staan. Dat zijn suikers die in een fabriek een behandeling hebben onder gaan en in de vorm van poeder of kristalen worden toegevoegd aan voedsel en drank. Met deze suikers kan het lichaam helemaal niets buiten opslaan als vet. Je lever heeft enorm veel moeite om dit product te verwerken nog meer dan met alcohol. Geraffineerde suiker is al een vergif voor je lichaam.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 8:57    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Gisteren terug gekomen van een klein weekje vakantie. Daar helemaal niet opgelet met eten. Zo wel lunch al diner werd verzorgd door mijn schoonvader en die had ook nog iedere dag tussendoortjes zoals kaas en worst en koekjes bij de koffie. Ook nog een stuk taart op omdat zij niet bij mijn verjaardag waren geweest en dus moest dat nog dunnetjes gevierd worden. Mijn schoonvader had voor 20 man eten in huis terwijl we maar met 4-tjes waren Erg blij Kortom naar mijn idee heb ik meer en anders gegeten dan ik normaal doe. Gisteren hebben we met zijn tweetjes ook nog in een restaurant gegeten. Denk dat ik dat vaker moet doen want nu is er 2 ons af Lach Niet helemaal representatief natuurlijk omdat ik nu op zaterdag heb gewogen en normaal op dinsdag. Dus eigenlijk zitten er al een paar dagen van een volgende week bij.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 9:05    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Moest ff bijlezen, de hele week geen meldingen gehad. Dacht al wat is het stil hier maar Nee e r was genoeg gereageerd.

Als er een andere titel voor de vlgd sprint moet komen zeggen jullie het maar.

Heel langzaam gaan de vakantie kilo's er weer af.

Fijn weekend allemaal

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 12:32    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoop dat je een leuke week hebt gehad, Yvonne. Altijd gezellig weekjes weg Erg blij En dan nog een groen vakje ook, top toch?

Ik ga komende week hetzelfde gewicht doorgeven omdat ik even wil testen hoe het is om een weekje niet op de weegschaal te staan. Ik ga dus over een kleine 2 weken weer wegen. Ben benieuwd of dat bevalt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 sep 2019 16:43    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ben ook benieuwd Jasmijn, ik ga het ook testen wanneer ik onder de 80 zit Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019 6:50    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Helaas was ik vandaag te laat met wegen. Ik ben er vanuit gegaan, dat ik afgelopen week niet ben afgevallen en dat ik zo rond hetzelfde gewicht zit als de week ervoor.

Afgelopen week waren de maaltijden denk ik te calorierijk en het was denk ik ook teveel.

Ik hoop nu echt dat deze week beter gaat.

Zaterdag- op zondagnacht, heb ik gedroomd over cake en boterkoek.
Moet toch niet erger worden.......Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Yvonne de Lady, ja inderdaad wat je zegt over suiker.

Ik hou het tot nu toe sinds dus goed 2 weken vol om geen bewerkte producten te gebruiken.
Super moeilijk cq er aan wennen, voel mij ook af en toe heel raar, pure afkick van al die suikers en te veel zout. En andere troep zoals kleurstoffen .

Zou mooi zijn wanneer ik het levenslang vol zou kunnen houden.
Want wanneer je er lang bij stil staat komt toch de vraag, waarom we met zijn alle al die troep in ons lijf stoppen , het is puur voor de smaak je lichaam vergiftig je er eindelijk alleen maar mee.

Leuke verslaving voor de heren fabrikanten die varen er financieel wel bij ohhh

En leuk zo n vakantie waar je lekker eet en toch afvalt hahaha ennnn er voor je gekookt wordt ook nog !! top !!

En Jasmijn , dat ga ik ook doen, wanneer ik onder de 90 kilo ben.
NIet meer wekelijks wegen dus.

Dribbel....je droomt zelfs van eten hahaha
Arme jij zelf in de nacht maakt je brein het je moeilijk ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kan me er ook alleen bij aansluiten: het gaat het beste met je als je zo min mogelijk suikers eet (uitgezonderd de vruchtensuikers in fruit). Goed eten is dan ineens niet zo moeilijk meer. De gier om dingen te willen pakken verdwijnt. Echt een aanrader voor iedereen om dat eens te proberen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019 14:31    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dribbel02 schreef:

Zaterdag- op zondagnacht, heb ik gedroomd over cake en boterkoek.
Moet toch niet erger worden.......Lach

Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 okt 2019 8:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 18 van 33