Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Rood..... mijn dochter zou het wel even invullen en die vult in 98.6 i.p.v 96.8. Heb ik eindelijk de gezonde eetwijze te pakken lijkt ik niet afgevallen Sip

Dus volgende week , wanneer ik hoop ik , weer ben afgevallen zal er een wel erg hoog min getal komen te staan.

Maarrr dan weten jullie hoe dat komt, is van 2 weken tegelijk .

Zie heel veel groen ! Goed hoor al die doorzetters !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 10:07    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Liselotte, je kan even een berichtje plaatsen bij forumvragen, dan past Ellen je gewicht aan Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo dames,
Vrijdag weegdag en even bijpraten hier.
4 ons er af t.o.v. vorig week, 1 ons er af t.o.v. 2 weken terug………over dat het heel langzaam en traag gaat gesproken hahahaha.
Maar beter er af dan er bij.
Probeer nog steeds de juiste keuzes te maken en in het weekend doe ik dit ook, maar dan hou ik geen calorieën bij.
Heb besloten weer zelf brood te gaan bakken, ik bak sowieso veel zelf, maar heb het brood bakken een paar jaar niet meer zelf gedaan.
Vind het toch wel lekker om zelf brood te bakken + ik weet wat er in gaat .
Vriendlief doet ook nog steeds zijn best, hoewel het hem soms wel moeite kost heb ik het idee.
Op naar volgende week, hopelijk dat er dan wat meer dan 1 ons af is.
Allemaal een fijn weekend en neem de juiste keuzes aankomende week, ga voor een alles wat je een 10 geeft om te eten en denk aan de 80/100 regel.
Groetjes
Miep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 10:47    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Miep, netjes toch? Onder de streep een mooi groen vakje. Bij mij gaat het ook langzaaam, dat is inderdaad wel eens frustrerend, maar net wat je zegt: beter eraf dan erbij.

Ik ga morgen in de pub rugby kijken en dan ook lekker eten en drinken. Zondag weer gezond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Miep, netjes toch? Onder de streep een mooi groen vakje. Bij mij gaat het ook langzaaam, dat is inderdaad wel eens frustrerend, maar net wat je zegt: beter eraf dan erbij.

Ik ga morgen in de pub rugby kijken en dan ook lekker eten en drinken. Zondag weer gezond.

Dat klinkt goed, geniet er van, ik ga vanavond naar de Italiaan, wel de juiste keuzes, maar ook stiekum een beetje ectra genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 15:17    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heerlijk, zeker doen. dat hoort ook bij het leven, hoor. Geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 17:11    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Miep - Ik bak ook zelf brood. Doe er ook zaden zoals sesam, lijnzaad en pompoenpitten in en ook havermoutvlokken. Daar kan niets tegenop! Dat vult behoorlijk als je dat eet en is zooo lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 23:17    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Janniek, dat zijn de vakatiekilootjes. Die ga je er nu weer aftrainen, houd moed.

Yvonne, laat je niet demotiveren doordat het langzaam gaat. Heel veel kleine stapjes is uiteindelijk net zoveel als 1 grote stap. Blijf gezond doorgaan.

Dribbel, zo! 1 kg eraf. Superknap! Gefeliciteerd!

@jasmijn; dank je wel. Jij ook gefeliciteerd met je -0,4 kg.

Waarom ik vorige week ben afgevallen, begrijp ik nog steeds niet.
Zojuist merkte ik ook dat ik was afgevallen, maar mijn weegschaal gaf verschillende waarden aan. Ik ga dus gewoon van een 'gemiddelde' uit en dan ben ik ca. 0,5 kg afgevallen.
Ook wel vreemd, want de afgelopen dagen ging het juist minder.
Misschien is het ook wel een kwestie van bijstellen als je net begonnen bent met een gezondere levensstijl.
Helaas mag ik pas morgen mijn weeggegevens insturen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 11:01    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Sasa schreef:
@Miep - Ik bak ook zelf brood. Doe er ook zaden zoals sesam, lijnzaad en pompoenpitten in en ook havermoutvlokken. Daar kan niets tegenop! Dat vult behoorlijk als je dat eet en is zooo lekker!

Dat klinkt heel lekker ! Toevallig dacht ik er deze week nog over na om eens brood te bakken, maar ik heb hier niet echt kennis van.
Ik ben ook bang dat ik dan teveel ga eten.
Wel heb ik eens een recept overgenomen, maar de hoeveelheid zout die erin moest bleek zo laag, dat het niet te eten was.
Gek, dat zout zo'n belangrijk onderdeel is van brood.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Dribbel - de ene keer zit het ons mee met het gewicht, de andere tegen. Dat komt volgens mij door hormoontjes en of je wel of niet zout hebt gegeten en je lichaam daardoor vocht vasthoudt of juist niet.

Hier ook een meevaller, ondanks patat en een ijsje gisteren. Het is trouwens beter om maar één keer per week te wegen vanwege deze schommelingen. Maar daar houd ik mezelf ook niet altijd aan, ben veel te nieuwsgierig...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 14:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 15 van 26