Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Wat lekkere dingen eten of drinken mag best, ook dan kan je afvallen wanneer je hier vooraf rekening mee houdt.
Door middel van compenseren is veel winst te halen.
Vanavond lekker uit eten? Dan vanmiddag wat minder lunchen.
Morgenmiddag een borrel? Dan daarna een lichte avondmaaltijd. Als je hierop let is het vaak best mogelijk te genieten van die dingen die je écht lekker vindt en toch af te vallen. Of ten minste niet aan te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 14:02    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dat ben ik met je eens, Yeps zo doe ik het ook meestal

vandaag weer meting in de sportschool, heb mn gewicht bijna weer terug bij de vorige meting, is er toch alles wat er bij was na de vakantie in juni weer af, het gaat alleen niet zo snel als ik zo willen.

Je kan echt merken dat het vakantietijd is.

Zal volgende week toch maar weer een nieuw sprintje aanmaken en de link hier weer neerzetten, dan zien we wel met hoeveel we weer verder gaan.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 18:11    
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

IK ben nog steeds wat zwaarder en dat komt omdat ik ook nergens naar kijk .

Het moet goed in mijn hoofd zitten om af te vallen en dat wil nu nog even niet lukken .

IK wil een koekje en ijsje en kaas volvet en heerlijke gehaktballen .
maar Nee we moeten magere kip en kaas 30 plus en mager beleg en ik wil hagelslag .

zo blijven we zoeken het valt niet altijd mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2019 7:00    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier nog een rood vakje, maar heb al weer ruim 1,5 kg ingehaald van wat er bij was gekomen. Best een goede week gehad, dus niet ontevreden. Hopelijk volgende week weer in de 73, dat is het doel.

Janniek, fijn dat je weer een nieuw sprintje wil aanmaken. Erg blij
En super dat de meting zo goed was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2019 9:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
IK zit weer net onder de 72 ,nu volhouden anders kom ik er nooit .

Nieuw sprintje is misschien wel fijn nu is het hier erg rustig ,maar veel hebben ook vakantie denk ik.

fijne zondag

.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 7:24    
Vrouw Weeggegevens   k58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer thuis van een weekendje weg met de caravan.
Morgen weer overal opletten.
Denk dat ik het weekend wel ben aangekomen.
Wil graag weer mee doen met het nieuwe sprintje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 14:22    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Vorige week druk geweest met vooral leuke dingen. Er is veel te doen in de stad ivm vakantietijd oa 10 dagen kermis en voor mij is het nog geen vakantie dus agenda volgepropt naast het werk. Mijn tandvlees is ondertussen zo goed als genezen. Eten gaat weer een stuk beter. Er moeten nog wel aanpassingen gedaan worden aan mijn gebit omdat het niet lekker past. Het is ook nog een tijdelijk gebit en na een jaar krijg ik mijn blijvend gebit. Het is wel aanpassen hoor. Harde dingen kan ik nog niet eten en afhappen gaat ook nog niet. Ik eet anders en toch ook minder omdat eten nog niet echt handig is. Ook heb ik minder smaak in mijn mond. Je schijnt ook met je verhemelte te proeven en niet alleen met je tong. En aangezien het verhemelte nu afgedekt is proef ik dus minder. Maar gelukkig niet meer ziek geweest en alles gaat steeds beter nu. Hechtingen zijn inmiddels ook op gelost of uitgevallen en ik voel ook steeds minder gevoelige plekjes in mijn mond dus er is nog steeds vooruitgang. Lach

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 6:58    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat het beter gaat, Yvonne. Wat een gedoe zeg, kan me voorstellen dat het heel erg wennen is. Het zal wel even tijd nodig hebben. Vooruitgang is vooruitgang.

Hier gaat het laaaaannngzaaaaam.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 8:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tjonge ik had een rotdag en wat doe ik dan ,flink snaaien .
Had er vannacht zelfs last van .Mijn maag /buik was aan het rommelen en vanmorgen 5 onsjes erbij .

Ik ga nu zorgen dat ik voldoende eet bij ontbijt lunch en diner en tussendoortjes niet meer .
Dan ga ik vaak de fout in .

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 7:26    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Yvonne, klinkt pittig, maar mogelijk helpt t wel om wat af te vallen.

Kitty, gezonde tussendoortjes zorgen er juist voor dat je minder behoefte aan snoepen hebt.

Hier gaat t goed. Ben sinds de start, ook van dit sprietje, nu 3kg kwijt. Dit is minder dan 0,5 per week maar ik ben er blij mee.

Wat tussendoortjes betreft ken ik de theorie heel goed. Wil niet zeggen dat ik me er altijd aan houdt.
Zo krijg ik morgen visite en vind nog steeds dt ik dan wat lekkers in huis moet hebben. Waar ik zelf dan waarschijnlijk meer van snoep dan mijn bezoek.:p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 14:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Pagina 26 van 29