Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
We gaan uiteten vanavond nog als afsluiting van de vakantie .
ik ga genieten .

Gewicht vanmorgen weer 72 ,morgen echt weer minderen .

Yeps zwemmen is gezond maar niet mijn ding ,ik wandel 2x per dag met hondje en dat is opgeteld toch wel dik een uur die ik wandel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 8:08    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yeps, hoe gaat het met het zwemmen? Vind je het nog steeds leuk? Lukt het om consistent te blijven gaan?

Ik ben superblij met mezelf. Gisteren heel actief geweest. 15 km gefietst totaal naar werk, een lunchwandeling van 3.5 km. 's avonds in de sportschool 5.35 km gewandeld/gejogd, een uurtje pilates en 20 min hiit training. Voldaan mijn bedje in gekropen haha. Maar het was wel even de kickstart die ik nodig had. Normaal zal het zo gek iedere dag niet zijn, maar dat is ook maar goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 8:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn s,avonds ben ik er te moe voor om te sporten .Jij hebt heel veel gedaan dan zou je toch goed moeten afvallen .

mijn vriendin wil dat ik ga meedoen met curves maar lijkt erg een- tonig. ik zie nog wel voorlopig vermaak ik mij wel .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 10:25    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Yeps schreef:
Yvonne, jammer dat ze gestopt zijn! Te weinig aanmeldingen of een andere reden? Volgens mij is het concept al aardig oud en tegenwoordig niet meer zo populair. Maar als t voor je werkt, werkt t. En met jouw ervaring moet t vast gaan lukken!

Te weinig nieuwe aanmeldingen. Ze had voornamelijk dames die op streefgewicht waren in haar groep. En die hoeven niets meer te betalen zolang ze op gewicht blijven dus de kosten werden te hoog om de groep aan te houden.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 16:06    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Yeps schreef:
Yvonne, jammer dat ze gestopt zijn! Te weinig aanmeldingen of een andere reden? Volgens mij is het concept al aardig oud en tegenwoordig niet meer zo populair. Maar als t voor je werkt, werkt t. En met jouw ervaring moet t vast gaan lukken!

Te weinig nieuwe aanmeldingen. Ze had voornamelijk dames die op streefgewicht waren in haar groep. En die hoeven niets meer te betalen zolang ze op gewicht blijven dus de kosten werden te hoog om de groep aan te houden.

Dat was hier een aantal jaren geleden ook het geval! Heel erg jammer. Gelukkig gaat t hier nu wel weer goed. Maar in Zeeland zijn er erg weinig clubs...volgens mij maar eentje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 17:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb vroeger ook ega gedaan als je de boekjes hebt dan kan je ook zelf met ega door gaan .

IK had gisteren heerlijk gegeten ,vandaag is het afgelopen ik moet en zal afvallen .

de zon schijnt kan ik weer heerlijk wandelen met hondje .

vanavond eet ik gekookt ei met heel veel groenten en kwark na .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Jammer dat ze gestopt zijn Yvonne! Wellicht komt er tzt weer iets in de buurt of heb je zelf inmiddels zoveel ervaring dat je t ook zelf kan opzetten. Lach

Wow. Jasmijn! Dat is nog eens een sportieve dag!
Ik heb de laatste week ook een paar keer avonds gewandeld. Niks spannende maar even een half uurtje naar buiten op een avond waarop ik toch geen plannen had. Geeft dan toch een goed gevoel.

Het zwemmen gaat goed! Deze week zelfs 2 x geweest! En ook nog eens 0,8 kg afgevallen dus helemaal blij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 22:19    

Reageer met quote
Yeps schreef:
Jammer dat ze gestopt zijn Yvonne! Wellicht komt er tzt weer iets in de buurt of heb je zelf inmiddels zoveel ervaring dat je t ook zelf kan opzetten. Lach

Ik heb begrepen dat je daarvoor op streefgewicht moet zijn Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 0:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
weer niks afgevallen nu waren de ijsjes weer in mijn mond gegaan.
kijken of het vandaag beter gaat lukken .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 8:22    

Reageer met quote
Ik vind het ook lastig hoor in de zomer periode. Je bent meer buiten en overal is er eten te koop op straat. Ijsjes, terrasjes en op de vele evenementen waar je naar toe kunt. Je moet sterk zijn om dan niks te pakken. Je doel goed voor ogen houden en weten waarom je ook al weer af wil vallen. Dat wil bij mij ook niet echt lukken op het ogenblik Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 10:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 22 van 28