Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jasmijn, als ik het nu zou invoeren zou het 1,2 kg in de plus zijn.. ik weet niet of ik mijn eigen cirkeltjes ooit zal doorbreken.. Jij bent goed bezig!

Janniek, beterschap met je hoofdpijn en succes met klussen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2019 19:42    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vlinderrr, als je je uitschrijft uit de sprint, gaat het misschien ook niet lukken. Ga ervoor hier, vraag tips, maak een plan en zoek hier support. Waar een wil is, is een weg. Je kan het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2019 19:48    

Reageer met quote
Het ontbreekt me op het moment aan moed om een plan te maken, maar ik weet dat dat de weg is. Ik kom er op terug Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 apr 2019 17:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Weet dat wij er voor je zijn, mocht je advies of support willen of onze ervaringen willen horen, wat voor ons werkt.
Ik hoop snel weer van je te horen wanneer je er klaar voor bent. Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 apr 2019 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat wandel je veel jasmijn, goed voor conditie en lijn, ook een fitbit fijn he vanmorgen 5.74 km gewandeld en de callorieen nu om 9:30 uur staat op 917 verbr callorieen
Vlinder goed dat je toch blijf ups en downs horen erbij je komt er wel
Janniek beterschap met je hoofdpijn lekker een weekje vrij.
Vandaag rustdag beetje HH is blijven liggen en vanmiddag piano spelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Thir99
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hebben jullie ook altijd dat als je eenmaal suiker, Het zo moeilijk is om er weer vanaf te blijven? Zelfs als ik zondag mezelf toesta om te 'cheaten', heb ik het maandag echt veeeeel moeilijker, dan als ik al een paar dagen zo min mogelijk suikers eet..

Is een cheatday dan wel zo effectief? Maar nooit meer chocola eten kan ik ook echt niet..

Een beetje suiker lukt mij echt niet. Stom dat het zo verslavend is..

Hebben jullie tips?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019 9:38    

Reageer met quote
Jasmijn en Ine, het jammere is dat ik de theorie ken, maar in de praktijk steeds terugval in oude gewoontes. Ben nog 8 ons verwijderd van mijn startgewicht, ik ga bedenken wat en hoe ik verder wil, na bijna 11 jaar weegclub.. De sleutel ligt mede in mijn gedachten..

Thir99, ik ben geen goed voorbeeld, maar zo min mogelijk suiker zal waarschijnlijk het beste werken. Het is idd vreselijk verslavend..

Alvast een fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2019 8:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Thir99, ik heb het wel als ik echt een paar dagen slecht eet en dan weer moet beginnen, dat het een stuk moeilijker gaat. 1 dag ongezond eten en dan het weer oppakken lukt bij mij meestal wel, al geef ik wel toe dat het makkelijker gaat als ik doordeweeks in mijn gezonde ritme zit, zonder lekkernijen. Misschien als je merkt dat je teveel moeite hebt om het weer op te pakken, toch even doorbijten en niet 'cheaten'? Misschien voor een paar weken?
Zelf doe ik het niet, want ik vind het heerlijk om in het weekend af en toe van de lekkere dingen te genieten haha. Ik ga vandaag naar Antwerpen, dus dat wordt ook weer genieten en zondagmiddag afgesproken in de kroeg. Dus voor mij wordt zaterdag dan mijn gezonde dag, want 3 dagen achter elkaar is echt teveel van het goede. Gelukkig vier ik koningsdag toch niet, dat scheelt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2019 9:07    

Reageer met quote
Janniek, je mag me toch verwijderen. Ga wel door met zoeken naar een manier, succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2019 22:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer Vlinderrr. Veel succes met je zoektocht naar een juiste manier.

Hier een rustig weekend gehad. Lekker thuis gebleven, wel wat snacks gehad en weinig beweging gehad, maar de komende week weer genoeg sport op de planning, dus dan hopen dat ik weer een mooi groen vakje mag noteren vrijdag.
Wel vanmorgen een les aerial yoga gedaan. Was gewoon voor 1x, maar dat is echt niks voor mij. Je moest ook op de kop hangen en dat voelde echt niet fijn voor je hoofd, dat al het bloed naar beneden stroomt. Heb er de hele middag last van gehad. Nou ja, wel weer een keer iets nieuws geprobeerd, altijd leuk, maar dit was niet voor herhaling vatbaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 19:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 9 van 13