Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn om te lezen jasmijn, houden zo:D

tzonneke fijn dat je weer terug bent, succes weer.

Yvonne je hebt idd allemaal groen vakjes wel kleine maar je weet er af is er af.

Ik heb deze week ook weer een groen vakje,

ik ga zo de nieuwe sprint aanmaken. kunnen we elkaar weer steunen voor de zomervakantie.

fijn weekend allemaal

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019 8:17    

Reageer met quote
zo het nieuwe sprintje is aangemaakt, hoop dat we weer met een leuke groep verder gaan.

https://www.weegclub.nl/forum/0-5-kg-per-week-afvallen-vervolg-3-t56191.html

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019 8:21    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Top Janny! En je zit op 100% van je doel deze spring. Gefeliciteerd!!! cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019 9:39    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dank je wel Janny. Dat is ook zo. Het gaat er nu in kleine stapjes af maar nog steeds wel er af. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 6:44    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Groen vakje Yvonne goed hoor langzaam afvallen is beter krijg je geen jojo effect , janniek en jasmijn 100% groen en ik ook een groen vakje en ben op mijn streefgewicht en nu blijven rond de 68 kilo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 6:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd Ine, je mag heel trots zijn op je behaalde resultaat! Geweldig. cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 10:04    

Reageer met quote
Tot nu toe bij iedereen groen dat is alvast een mooi resultaat.

Iedereen een fijn weekend.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hier ook weer een klein groentje maar het eindresultaat is nog steeds rood Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 7:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ook hier weer een groen vakje, blij mee, maar het is wel frustrerend dat het met zulke kleine stapjes gaat. Ik heb echt zo hard gewerkt deze week! Wel is mijn BMI nu normaal ipv overgewicht, yes! Wel trots dat ik een mooie reeks neerzet. Ik ben in het verleden zo vaak gedemotiveerd geraakt als het niet snel genoeg ging, dus wat dat betreft zit het tussen de oren wel goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 9:36    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Ook hier weer een groen vakje, blij mee, maar het is wel frustrerend dat het met zulke kleine stapjes gaat. Ik heb echt zo hard gewerkt deze week! Wel is mijn BMI nu normaal ipv overgewicht, yes! Wel trots dat ik een mooie reeks neerzet. Ik ben in het verleden zo vaak gedemotiveerd geraakt als het niet snel genoeg ging, dus wat dat betreft zit het tussen de oren wel goed.

Het feit dat je nu met je BMI in normaal gewicht zit geeft aan dat je bijna bij je streef gewicht zit. Dan gaat het afvallen altijd een stuk langzamer. Je hebt minder calorieën nodig bij een lager gewicht om dat gewicht in stand te houden. Dus met het zelfde voedingspatroon en bewegingspatroon zul je steeds minder gaan afvallen naarmate je lichter wordt. Je hoeft minder gewicht mee te nemen dus daar heb je ook minder energie voor nodig. Dus niet gefrustreerd raken omdat het langzamer gaat. Juist blij zijn in jou geval want je lichaam zegt dat je er bijna bent. Lach

Wil je toch meer afvallen dan zal je je energie inname of verbruik moeten aanpassen. Maar ik zou gewoon genieten van het feit dat je nu in een normale BMI valt en al zo dicht bij je streefgewicht bent.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 11:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Pagina 12 van 13