Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

0,5 kg per week afvallen vervolg 16

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Even heel druk geweest, werk ,mantelzorg met mn moeder, en van alles, nu een weekje vrij.

Vlinderr nog gefeliciteerd
Jasmijn fijn dat je weer opknapt.
Deugenietje jammer maar gelukkig weet je waar het van komt.

Sasa leuk zo'n weekend. Geniet ervan
Wij gaan vandaag met kinderen en kleinkinderen naar een huis in Voorthuizen 15 pers. Zijn we dat doen we al een aantal jaar en bevalt nog steeds goed,
Geen plannen kijken wie waar zin in heeft en iedereen vrij laten werkt voor ons het beste.
Zo zitten we zelfs met Pasen in ons pyjama aan het ontbijt.
Nadat eerst de eieren zijn gezocht.
Heb er al weer helemaal zin in.
Iedereen alvast hele fijne Paasdagen en geniet ervan .

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 apr 2022 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik kom even langs om jullie een fijn paasweekend te wensen.

Vlinder, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Sasa en Janniek, veel plezier dit weekend met de familie.

Beterschap voor alle zieken.

Wij hebben een redelijk rustig weekend. zondag verjaardag van schoonvader. En maandag zijn we (mijn man en ik) met ons tweeën.
Ligt een beetje aan het weer wat we dan gaan doen.

Fijne paasdagen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 apr 2022 10:09    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne paasdagen iedereen!

P.S. ik heb weer een groen vakje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 apr 2022 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
We hebben heerlijke dagen gehad met ons gezin, dat was echt genieten! Maar ik heb wat wijntjes gedronken en ook veel te veel zoetigheid gegeten, terwijl ik anders bijna helemaal geen suiker meer eet. Vooral dat laatste was niet nodig geweest… Maar nu de knop weer omzetten en volgende week weer mooi groen! Heb net al hardgelopen. Gelukkig heb ik daarbij de laatste weken geen last meer van mijn benen gehad, maar ik bouw nog steeds heel rustig op. Het gezonde begin is er in ieder geval!

Succes weer iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 apr 2022 8:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat klinkt goed, Sasa! Fijn dat je ook geen last meer hebt van je benen bij het hardlopen. Hoe lang/hoeveel km doe je per sessie? En hoeveel per week? Is het een programma/schema of doe je het op je eigen gevoel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 apr 2022 15:49    

Reageer met quote
Ik ben begonnen met 1 minuut lopen en 2 minuten wandelen, dat vier keer. Was een schema van de fysiotherapeut. Dat schema heb ik een poosje aangehouden, maar moest ook op een gegeven moment weer stoppen toen het niet ging. Nu ga ik verder op eigen inzicht. Eerst 5 minuten lopen, 5 minuten wandelen, dat 3 keer, dus bij elkaar 30 minuten. Ik probeer nu steeds meer wandelminuutjes te vervangen door loopminuutjes. Vanochtend waren het al 22 minuten lopen en dan twee keer wandelen tussendoor. Einddoel is 30 minuten lopen zonder pauze. Ik probeer drie keer per week te rennen als het lukt. Jij hebt eerder ook hardgelopen, Jasmijn. Doe je dat nog wel eens? En de andere mensen hier? Nog wat wandelaars/fietsers/volleyballers enz?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 apr 2022 19:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mooie opbouw. Je bent goed bezig met 3x in de week. En je zit al op 22 minuten, heel knap! ja, ik wil dolgraag weer beginnen, maar heb al meer dan een half jaar hielspoor. Ik ga nu iedere week naar de fysio voor shockwave en dry needling. Het is helaas nog niet over. Ik wil eerst dat mijn voet een beetje beter is en een aantal kilo's kwijt voordat ik weer probeer te beginnen. Ik raak namelijk heel snel geblesseerd met hardlopen. Ik sta echter wel te popelen haha, dus goede motivatie voor de groene vakjes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2022 7:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn goede lijn van vorige week is doorgetrokken. Weer een mooi groen vakje. Helaas nog niet echt kunnen sporten tot gisteren (naweeën corona), maar gisteravond mijn eerste groepstennisles gehad bij de nieuwe club. Was leuk om te doen, maar wel weer pittig. Zondag de groepslessen in de sportschool weer oppakken en dan hoop ik mijn conditie weer op te schroeven. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik weer 2 groene vakjes heb. Dat was namelijk lang geleden. Hopelijk volgende week weer eentje om dat qua totaal ook in het groen te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2022 8:10    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik baal zo van mijn lijf. Het is opgeblazen, doet zeer en ik word er zo moe van. Maar goed ik blijf volhouden met gezond eten en bewegen waar ik kan. Inmiddels gestart met een extra rondje fietsen op een doordeweekse dag omdat de avonden weer lang genoeg zijn om weer buiten te kunnen fietsen. Ondanks de pijn in mijn gewrichten toch nog 46 km gefietst woensdag avond. En ondank alle moeite een kilo er bij. Om moedeloos van te worden. Maar als ik er niet op let dan gaat het nog harder de verkeerde kant op. Verward

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2022 10:08    

Reageer met quote
Wat vervelend om te lezen, Yvonne! Heb je een bepaalde ziekte waardoor dit alles speelt? Wel frustrerend, dat je goed je best doet en toch aankomt! Mooi dat je toch in beweging blijft door extra te fietsen! Ik hoop dat je lichamelijke klachten weer snel gaan verdwijnen!

Jasmijn, bij jou klinkt het allemaal heel positief! Fijn om te lezen. Naast de sportieve uitdagingen op de tennisclub hoop ik dat je daar ook een stuk gezelligheid zult hebben en aardige mensen ontmoet. En hopen dat je hielspoor je niet dwarsboomt met de sportieve activiteiten. Gefeliciteerd met je beide groene vakjes. Als ik het goed zie, dan zit je nu weer in de positieve flow en komt het vast goed met nog meer groene vakjes!

Hier wat moeite gehad om de "groene" draad weer op te pakken, maar sinds gisteren zit het weer helemaal goed. Ik ben nu zelfs voor de vierde keer op een vrijdag bezig om helemaal te vasten. Eerst at ik dan de hele dag niets. Dat was prima vol te houden, waarschijnlijk omdat ik al aan 16/8 gewend bent, maar had vervolgens hele slechte nachten. Afgelopen vrijdag dan alleen 's avonds wat groetensap gedronken. Voor vanavond wil ik wel een kleine maaltijd eten, maar verder deze dag niets. Maar het principe werkt voor mij echt goed: even een reset op de spijsvertering, lekker duidelijk - niet eten - en geen discussie met jezelf of je nou wel of niet nog iets pakt, daarna gaat het me allemaal ook weer veel makkelijker af en eet ik automatisch veel gezonder. Ik probeer jullie niet over te halen om dit ook te doen Verward Ik weet niet of dat voor iedereen 'de' methode is, maar voor mij werkt het in ieder geval goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2022 12:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16