Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

0,5 kg per week afvallen vervolg 16

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@yvonne, daar hoef je zeker geen sorry voor te zeggen hoor... neem kleine stapjes. Misschien kunnen we allemaal elkaar hier een beetje ondersteunen en dan hopen dat het helpt Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 mrt 2022 22:20    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier vandaag een enorme baaldag. Frustraties in het werk en overall en dus net een énorme vreetbui gehad. Ik merkte echt dat door alle emoties ik comfort zoek in eten. Zo vervelend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2022 14:10    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Kom op jasmijn, nu weer die knop om en ga ff wandelen of wat je kan probeer je daar in af te reageren, het (vr) eten heb je nu gehad nu weer op de gezonde toer.
Je kan het . Zet 'm op.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2022 15:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje, ik ga zo inderdaad even wandelen. Zo balen dit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2022 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
Goed dat je wilde wandelen! Dan maak je je hoofd leeg en compenseer je wat calorieën. Wees lief voor jezelf nu: misschien iets met wellness, sauna, zwemmen, een maskertje of zo, afspreken met een vriendin, zodat je weer in een positieve mood komt. Zet hem op! En morgen weer met een schone lei beginnen en proberen voor goede, gezonde voeding te kiezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2022 21:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje Sasa! Gisteren na de vreetbui een vriendin gebeld en ondertussen 5 km gewandeld. Nu maar weer met goede moed verder. Ik spiek af en toe wel en dat motiveert ook niet echt. Gaat zo langzaam. En nu vermoedelijk er weer wat bij. Bah. Misschien toch minder kijken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2022 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Inge
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
M'n streefgewicht van dit sprintje gehaald. Nu proberen zo te houden.
Iedereen succes weer met afvallen/op gewicht blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2022 5:49    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Bij mij gaat het niet goed qua gewicht, doe het zelf Rollende ogen
Het heeft ook wel zo z'n redenen, ik probeer weer m'n draai te vinden.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2022 11:10    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Daar hoef je zeker geen sorry voor te zeggen, Yvonne. Ik denk dat bijna iedereen dit wel herkent. Het is soms gewoon zo lastig en een strijd, dat je soms bijna de moed op wil geven. Goed dat je je hier weer hebt aangesloten bij het sprintje. Ik zou zeggen: leg de lat niet te hoog, maar begin met iets kleins wat je wil inbouwen. Bijvoorbeeld het fietsen wat je graag deed. Als je dat weer 1x per week gaat doen bijvoorbeeld? (ik weet niet of dit lichamelijk lukt, maar om maar een voorbeeld te geven). Zoek het misschien even in de kleine wandeling na het werk en zodat je niet overweldigd raakt door cijfers op de weegschaal die je voor je gevoel "moet" behalen.

Het fietsen heeft stil gelegen omdat ik ziek ben geweest met een lange nasleep. Mijn lichaam was op zich al weer opgeknapt maar mijn longen bleven achter. Hierdoor kon ik nauwelijks adem halen en was een blokje rond het huis met de hondjes al te veel. Inmiddels heb ik vorig weekend de eerste 30 km weer gereden en die gingen goed. Ook het wandelen met de hondjes gaat weer goed en al weer een paar keer heerlijk met ze naar het bos gelopen. Het eerste rondje was er een van 4,5 km en daarna weer de normale rondjes van 6 gelopen. En nu de klok weer verzet is hoop ik snel weer door de week een rondje aan het einde van de middag te kunnen gaan fietsen zodat ik het weer kan opbouwen naar twee keer per week. Niet dat mijn gewicht zich iets aantrekt van de extra beweging want het blijft alle kanten op schommelen en de totale lijn is nog niet dalende helaas. Mijn lijf blijft opgeblazen en pijnlijk. Voelt dus niet goed. Maar hé, the show must go on, dus ik blijf door gaan. Een keer moet het weer de goede kant op gaan.

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 apr 2022 9:00    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Inge schreef:
M'n streefgewicht van dit sprintje gehaald. Nu proberen zo te houden.
Iedereen succes weer met afvallen/op gewicht blijven.

Dat doe je goed zo aan het begin van een sprintje al op je streefgewicht zitten.

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 apr 2022 11:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16