Auteur |
Bericht |
Betteke Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2013 Berichten: 557 Dieet: Gezond eten (Schijf van vijf)
|
|
Beste wensen voor nieuwe jaar!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 01 jan 2022 3:08 |
|
 |
|
 |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb een heel gezellig avond gehad met 3 vrienden. Net mijn gewicht doorgegeven, het kan alleen maar beter gaan vanaf nu hoop ik. Op naar vele groene vakjes in 2022._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 01 jan 2022 10:52 |
|
 |
CarolineP Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-1-2017 Berichten: 146 Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)
|
|
Ik doe ook graag mee. Ik ben al lekker bezig. Er is nu 20 kg af. De volgende 10 kg afvallen wil ik doen met wat ik al steeds doe. Gezond eten en zo per week een pond afvallen. Dan kom ik er wel. Het mooie is dat ik net voor kerst onder de 90 kg was en dat vanmorgen nog steeds ben. M’n man gaf me vanmorgen een heel mooi compliment. Daarmee ga ik goed het nieuwe jaar in. . |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 01 jan 2022 15:55 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3646 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Ik wens iedereen een goed, gezond en liefdevol 2022.
Voor mij een start in het rood helaas. Maar gisteren wel goed begonnen met fietsen. 53 kilometer gefietst. Wat was het prachtig weer om buiten bezig te zijn.
Ik draag ook een smartwatch en ook de meldingen uitgezet. Ik heb niet echt een trainingsprogramma. Dat wat ik beweeg vind ik vooral leuk om te doen en daarmee hou ik het dan ook vol. Als het bij mij moeten wordt dan gaat de lol er vanaf en dan doe ik het niet meer. Zelfs al weet ik dat het goed voor me zou zijn om wel een trainingsprogramma en een doel te hebben._________________
Hou vol, ooit komt het goed. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jan 2022 12:12 |
|
 |
|
 |
milly24 Weegclubfan voor het leven

|
|
Hallo allemaal, ik zie weer wat bekende namen voorbij komen. Ik dacht laat ik ook maar weer eens hier langs wippen,ben behoorlijk afgegleden, maar goed nu weer rustig aan beginnen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jan 2022 23:24 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4342 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
We zijn al weer met een leuk clubje, iedereen welkom en we beginnen dit jaar vol goede moed.
Succes. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jan 2022 10:09 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Milly, jammer van het uitglijden, maar leuk je weer eens te treffen
Hebben jullie nog caviaatjes?
Welkom ook CarolineP, hele prestatie al 20kg lichter!
Yvonne, beweging is beweging hoor, zo hou je het leuk voor jezelf
Ik ben snotverkouden al sinds voor de kerst, tweemaal negatief getest, hopelijk nu snel weer aan de beterende hand. Twee dagen vrij, ik neem het er maar even van, beetje wandelen, wat in huis rommelen en russsssten.
Wens iedereen een goede week!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jan 2022 11:47 |
|
 |
|
 |
milly24 Weegclubfan voor het leven

|
|
Hoi Vlinderr tja ik loop al twee jaar wat aan te modderen, blijf nu wel stabiel,maar de teller moet toch echt weer naar beneden. ja heb hele dierentuin, 3 cavias, 2 konijnen,hamsters._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jan 2022 12:33 |
|
 |
Yeps Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-11-2016 Berichten: 678 Dieet: Gezond leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Hé Milly, leuk je hier weer te zien! Herinner me dat je voorheen zo goed bezig was. Dus met een beetje aandacht lukt dat je vast weer. Ik wens je in ieder geval veel succes! De rest ook uiteraard.
Zelf dit jaar goed begonnen met wandelingen, dus de goede start is alvast gemaakt. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jan 2022 22:05 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41238 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
al weer 3 dagen netjes bezig en goed om te weten dat het me niet zo heel veel moeite kost_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jan 2022 23:02 |
|
 |
|
|