Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja, hoop dat je gelijk hebt. En inderdaad, de hele week ging het goed en dat moest even gevierd schijnbaar Grap

Fijne dag en bedankt voor je support berichtje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 7:56    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben druk aan het aftellen voor de vakantie.
Nu nog 6 weken en dan ga ik.

Ondertussen van de week een snaaiaanval gehad. Ik heb gewoon een droge volkoren cracker genomen. Wat doen jullie in zo een geval?

Maar gelukkig wel 8 ons eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 15:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed dat je dat hebt kunnen weerstaan, Moesjka! Ik vind dat het allerlastigste wat er is: echt die eetbuien. Ik probeer dan afleiding te zoeken en als het in de avond is ga ik soms van ellende maar naar bed toe. Ik ben echter vaak genoeg niet succesvol en ga dan alsnog voor de bijl. Ik blijf mezelf voorhouden vóór het moment dat ik toegeef dat ik me straks weer doodellendig ga voelen en dat ik me trots ga voelen als ik het heb weerstaan. Ook een bakje kwark of iets anders kan helpen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 16:08    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
moesjka schreef:
Ben druk aan het aftellen voor de vakantie.
Nu nog 6 weken en dan ga ik.

Ondertussen van de week een snaaiaanval gehad. Ik heb gewoon een droge volkoren cracker genomen. Wat doen jullie in zo een geval?

Maar gelukkig wel 8 ons eraf.

Ik neem meestal eerst een beker water. En als het dan nog niet weg is, een plakje kaas. Daar zit een lekker smaak aan die dan wel blijft hangen in mijn mond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik neem dan ook wel eens een droge cracker, maar ik wil ook nog wel eens een gekookt eitje eten. Beetje zout er op. Ik kan daar dan weer tijdje op teren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wat maken jullie verstandige keuzes als er een eetbui dreigt.
Ik denk altijd pas na als ik al van alles achter de kiezen heb Lachen
Ik moet echt leren om eerst na te denken en dan pas iets te pakken.
Of afleiding zoeken.

Ik ben deze week gelijk gebleven. En dat is oké.
Ben de laatste tijd weer veel te veel aan het denken over hoe ik het afvallen aan moet pakken.....En dat kost zoveel tijd (surfen over het web op zoek naar DE oplossing) en energie (wat op alles vind ik een reden waarom het me 'toch niet lukt') dat ik besloten heb om maar gewoon gezond te gaan eten, zonder dieetregels. En proberen de zoete tussendoortjes te laten staan.
Meer bewegen is ook nog wel een dingetje om aan te pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Wat maken jullie verstandige keuzes als er een eetbui dreigt.
Ik denk altijd pas na als ik al van alles achter de kiezen heb Lachen
Ik moet echt leren om eerst na te denken en dan pas iets te pakken.
Of afleiding zoeken.

Ik ben deze week gelijk gebleven. En dat is oké.
Ben de laatste tijd weer veel te veel aan het denken over hoe ik het afvallen aan moet pakken.....En dat kost zoveel tijd (surfen over het web op zoek naar DE oplossing) en energie (wat op alles vind ik een reden waarom het me 'toch niet lukt') dat ik besloten heb om maar gewoon gezond te gaan eten, zonder dieetregels. En proberen de zoete tussendoortjes te laten staan.
Meer bewegen is ook nog wel een dingetje om aan te pakken.

Alles staat of valt met mindset denk ik. Als je zo aan t zoeken bent zijn dan de boeken van Mieke Kosters niets voor jou? Website heet tegenwoordig skinnyminds Ik heb het boek "Ik ken mezelf en ben slank" van haar. Was voor mij heel waardevol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 8:07    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Heb ook veel gehad aan de methode van Mieke Kosters, toen nog HGVSM het geheim van slanke mensen.

Vandaag mijn laatste late dienst voor de vakantie Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 9:19    
Vrouw Weeggegevens   conny72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben terug van een weekje vakantie. Zondagochtend is mijn weegmoment en ik kijk er deze week niet echt naar uit. Gelukkig niet al te gek gemaakt deze week maar iedere avond uit eten, dan weet je dat je gaat aankomen. Niets aan te doen. We pakken het verlies maar en gaan weer vrolijk verder.

Had zo'n zin in chocolade dus woensdag een reep gekocht. Zo'n heerlijke van de ah cappucino. Twee kleine blokjes genomen. En eigenlijk was het niet eens zo lekker. Om de verleiding te weerstaan de reep toch helemaal op te eten, de volgende ochtend in de prullebak gegooid. Ik realiseerde me op dat moment dat het macht der gewoonte was. Zo gewend om maar op ieder moment van de dag iets te eten, maakt niet uit wat gewoon om het eten en niet omdat het zo lekker is. Voelde me opgelucht en trots toen de reep weg was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 15:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb even geen commentaar op mijn vakje deze week.. Schaam Schaam

Vlinder, een heel fijne vakantie gewenst! Geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 aug 2021 8:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 9 van 14