Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0.5 kg per week afvallen vervolg 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het gaat niet hard maar wel naar beneden.
Deze week toch weer gaan sporten, het viel me niet tegen na 5 maanden niets doen.
Nu weer het ritme zien te krijgen.

Iedereen weet succes.
En nog een fijn weekend.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 mei 2021 14:10    
Vrouw Weeggegevens   lia1972
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Langzaam kom ik aan...
Ik beweeg max 2000 stappen per dag.
Krukken aan het afbouwen maar het bewegen nog niet echt intensief aan het opvoeren.

Vanaf volgende week ga ik meer bewegen. Hopelijk dat ik dat pondje en meer dan kwijt raak... 6 weken krukken, denk dat ik niet mág klagen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2021 23:18    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Janny, slow and steady wins the race. Gaat prima zo. Beter zo dan de ene week -1 en de volgende weer +1.

Lia, zeker niet slecht hoor. Is gewoon erg lastig als je weinig kunt bewegen. Veel beterschap en hopelijk dat je volgende week weer wat meer kunt bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 7:33    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
lia1972 schreef:
yvonne-the-lady schreef:

Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel gevaccineerd wilde worden. Ik heb 1x een griep vaccin gehad waar ik heel ziek van ben geweest. Toen heb ik 4 dagen met 40 graden koorts in bed gelegen en was zo ziek dat ik niet eens aanspreekbaar was. Daarna nooit meer de griep gehad dus dat is dan weer wel goed. En ik krijg nog steeds ieder jaar een oproep voor de griepprik maar dat doe ik dus niet meer. Nu ik de uitnodiging voor het covid vaccin heb gekregen, heb ik toch maar een afspraak gemaakt en het wordt het Jansen vaccin dus maar 1 prik. Ik hoop dat ik er goed door kom en er niet ziek van ga worden. Dus dat vind ik ook nog wel spannend. Ik heb al die tijd geen symptomen gehad terwijl mijn ex-man waar ik toen nog mee getrouwd was, in maart 2019 waarschijnlijk wel corona heeft gehad. Bij milde klachten werd er toen nog niet getest dus zeker weten doen we het niet maar hij heeft nog lang een nasleep van het ziek zijn gehad. En op het moment dat hij eindelijk op antistoffen werd getest waren we bijna een jaar verder en is er niets terug gevonden. Maar goed ik ga het mee maken en duimen dat ik niet ziek wordt van de vaccinatie.

Jansen zijn ze nu bezig op welke leeftijd dit mag.... 18 januari op de seh zei de neuroloog dat die mogelijk veiliger zou zijn. Maar rondom ieder vaccin ontstaat nu onrust...

Wát je kan doen is overleg huisarts ivm reactie griep vaccinatie. ( misschien zijn er nog meer medicijnen waar je op reageerd?). Ik ben bv oa allergisch voor macrogol en MRI ontrastvloeistof en jodiumhoudendcontrastvloeistof voor bv darmscopy.

Ik had een uitdraai medicijnen mee, vab de apotheek, waar oa deze medicijnen ook op stonden en de vermelding COPD. Dit heb ik ook aangegeven op medische de verklaring die je met vaccineren ingevuld bij je moet hebben.

Op de priklocatie heb ik eerst weer een arts gezien en die nam alles door. En ipv 15 minuten moest ik een half uur blijven zitten....

Wanneer zou je mogen voor vacinatie?

Nb ik ben pechvogel maar door deze reactie in de malle molen gegaan en ik weet nu dat ik paraberksyndroom heb. In engeland goldt voor mij dan een negatief prikadvies...

Ik ben inmiddels geprikt (1 juni) en heb ook de VIP behandeling van het extra spreken van een arts en de 30 minuten wachttijd gehad. Ik heb tot nu toe geen klachten gehad gelukkig. Beetje last van mijn arm maar die was al wat pijnlijk voor de vaccinatie en ik kan niet zeggen dat dat verergerd is. Ik ben er gelukkig goed door gekomen Lach Zorgen om niks dus.

Voor jou wel heftig dat jij hierdoor in de malle molen terecht bent gekomen. Aan de andere kant is nu voor jou wel duidelijk waar je allergisch voor kunt zijn en daar kun je dan rekening mee houden.

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 12:07    
Vrouw Weeggegevens   lia1972
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
[quote="yvonne-the-lady"][quote="lia1972"]
yvonne-the-lady schreef:

Beetje last van mijn arm maar die was al wat pijnlijk voor de vaccinatie en ik kan niet zeggen dat dat verergerd is. Ik ben er gelukkig goed door gekomen Lach Zorgen om niks dus.

{ Gelukkig dat 't meegevallen is! Dit is gelukkig voor de meeste mensen heet geval. En als je ziet hoe snel ze nu vaccineren, petje af voor de ggd en artsen...}

Voor jou wel heftig dat jij hierdoor in de malle molen terecht bent gekomen. Aan de andere kant is nu voor jou wel duidelijk waar je allergisch voor kunt zijn en daar kun je dan rekening mee houden.
Idd Lach

Ondertussen is mijn gewicht weer gestaag aan 't stijgen. 2 kilo in 1 dag....
Die maandelijkse syclus wordt steeds korter. En wat ik aan vocht vast houd is absurd...

Zaterdag wordt mijn keuken eruit gesloopt. Dus qua eten wordt het. Een beetje aanrommen. 22 juni staat mijn nieuwe keuken pas....

Pfft had me het sprintje anders voorgesteld. Succes allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 0:00    
Vrouw Weeggegevens   anbe

Reageer met quote
Tevreden met 2 ons lichter. Weekendje weg met 3 dagen uit eten en terrasjes zitten. Gaf 1.5 kilo erbij maar gelukkig eraf gekregen in 4 dagen. Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 2:50    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
De 8 is in beeld, ik ben zoo blij en ook best trots op mezelf Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 7:20    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
[quote="lia1972"][quote="yvonne-the-lady"]
lia1972 schreef:
yvonne-the-lady schreef:

Beetje last van mijn arm maar die was al wat pijnlijk voor de vaccinatie en ik kan niet zeggen dat dat verergerd is. Ik ben er gelukkig goed door gekomen Lach Zorgen om niks dus.

{ Gelukkig dat 't meegevallen is! Dit is gelukkig voor de meeste mensen heet geval. En als je ziet hoe snel ze nu vaccineren, petje af voor de ggd en artsen...}

Idd Lach

Ondertussen is mijn gewicht weer gestaag aan 't stijgen. 2 kilo in 1 dag....
Die maandelijkse syclus wordt steeds korter. En wat ik aan vocht vast houd is absurd...

Zaterdag wordt mijn keuken eruit gesloopt. Dus qua eten wordt het. Een beetje aanrommen. 22 juni staat mijn nieuwe keuken pas....

Pfft had me het sprintje anders voorgesteld. Succes allen!

Helaas gaat afvallen niet in een rechte lijn naar beneden en er zijn zoveel factoren van buitenaf die mee kunnen spelen zoals jou keuken maar ook ons lichaam doet niet altijd zoals wij het willen. Kijk maar eens naar mijn grafiek. Die gaat op en af. Maar volhouden helpt en uiteindelijk heb ik mijn eerste doel gehaald, onder de 100 kilo komen. Nu gestaag op weg naar mijn volgende doel 85 kilo aantikken en daarna zet ik een nieuw doel. Dus geef niet op Lia. Dit sprintje loopt tot nu toe misschien niet zoals gedacht maar je kunt iedere dag op nieuw starten om het wel de goede richting in te sturen. Zelfs tijdens kamperen in een afgebroken keuken kun je kiezen voor gezond eten en niet snoepen. Succes Lia Lach

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Klopt, het is heel schommelt het afvallen.

Bij mij ook, maar het is nu wel minder dat schommelen, het is bij mij een langzame dalende lijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2021 13:30    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vlindertjeeee, wat goed! Daar mag je zeker trots op zijn. Ik ben ook trots op jou. Super gedaan en ga zo door! cheerleader cheerleader cheerleader

Ik ga morgen een enorm vette plus neerzetten. Stress eten in vol effect. Ik kan er verder weinig van maken. Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jun 2021 16:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 8 van 14