Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel Yvonne! Je hebt ook hartstikke gelijk! Die halve kilo meer of minder maakt straks wel degelijk uit om het er weer af te krijgen. Bedankt voor je inspirerende woorden. Soms landt het gewoon even beter als iemand anders het tegen je zegt. Dat zelfdestructieve gedrag (door teveel en te slecht te eten) brengt mij inderdaad helemaal niets, dus ik moet dingen anders gaan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 14:29    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jasmijn: heel herkenbaar. Maar laat je niet doen en start nu nog met het toepassen van je goede gewoontjes!.

Gisteren hier ook uit de bocht gegaan en 's avonds veel te veel gesnoept en gegeten. Maar vandaag mij weer herpakt. Nu een tasje soep aan het drinken terwijl ik hier kijk en straks eten klaarmaken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 17:39    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed dat je je hebt herpakt. Dat is ook waar het om gaat inderdaad! Ik ben zojuist naar de winkel gegaan en ook gezonde maaltjes gehaald. Ook al wordt het een plus aan het einde van de week voor mij, ik ga toch nu wel de knop omzetten, dus straks een gezonde maaltijd.

Bedankt voor de support allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hier mag ik nog goed aan de bak wil ik morgen groen halen.. heb mn periode en dan hou ik altijd vocht vast, maar nu 0,6 kg zwaarder dan vorige week.. wordt er bijna depressief van.. en voel me al ellendig Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 9:11    
Vrouw Weeggegevens   inorde
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Komaan Esser, je weet van wat je een plus zou hebben. Ik ook hoor. (de avondlijke strooptochten) Maar nu volledig terug in de flow. Ik probeer te gaan slapen als ik slaap krijg en niet te beginnen eten = snoepen om de vaak te verdrijven.
Een plus is helemaal nog niks verloren, terug de moed om er tegen aan te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
inorde schreef:
Komaan Esser, je weet van wat je een plus zou hebben. Ik ook hoor. (de avondlijke strooptochten) Maar nu volledig terug in de flow. Ik probeer te gaan slapen als ik slaap krijg en niet te beginnen eten = snoepen om de vaak te verdrijven.
Een plus is helemaal nog niks verloren, terug de moed om er tegen aan te gaan.

Thnxx ik ga er voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 11:41    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Wat goed dat je je hebt herpakt. Dat is ook waar het om gaat inderdaad! Ik ben zojuist naar de winkel gegaan en ook gezonde maaltjes gehaald. Ook al wordt het een plus aan het einde van de week voor mij, ik ga toch nu wel de knop omzetten, dus straks een gezonde maaltijd.

Bedankt voor de support allemaal!

Jij heb je ook herpakt door weer gezond eten in huis te halen. Goed dat je de knop weer om gaat zetten. Applaus

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 12:17    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Esser schreef:
Hier mag ik nog goed aan de bak wil ik morgen groen halen.. heb mn periode en dan hou ik altijd vocht vast, maar nu 0,6 kg zwaarder dan vorige week.. wordt er bijna depressief van.. en voel me al ellendig Huil huil

Bedenk dat vocht niet blijvend is. De week na je periode ben je het meestal weer kwijt. Laat je daardoor niet frustreren maar accepteer dat de weegschaal in de week van je periode nu eenmaal omhoog kan schieten. Dat doet ie bij mij ook hoor. En soms wel meer dan 0,6 kilo. Ik heb er maanden bij gehad dat er in een dag tijd wel 2 kilo bij zat. Dat is balen, maar bedenk dat dit een tijdelijke verhoging is van je gewicht en laat het dan los. En je hormoontjes doen dan ook nog gekke dingen met je hoofd waardoor jij je nog ellendiger voelt. Gewoon lekker een dagje ellendig voelen, huilen om niks en je rust pakken. Een ommetje maken in de natuur helpt vaak beter dan je tegoed doen aan suikers of chocolade. Kies je toch voor chocolade kies dan voor zo puur mogelijk. Chocolade bevat stofjes die je inderdaad wat beter laten voelen alleen bevat een reep toch wel wat suikers. Zelf heb ik rauwe cacao in huis. Hier maak ik dan samen met Stevia zoetstof en havermelk een heerlijke warme chocomel van. Heerlijke troost drank waar je echt van op knapt. Lekker onder een dekentje op de bank en even je eigen geniet momentje pakken zonder je schuldig te hoeven voelen. Als je geen last hebt van melkproducten dan kun je dit ook maken met de melk die je normaal gebruikt. Accepteer je vrouw zijn. Het mag gewoon om even niet lekker in je vel te zitten. We hebben allemaal geleerd om door te moeten rennen en er voor alles en iedereen klaar te staan, maar je lijf maakt iedere maand opnieuw in een paar dagen tijd een grote verandering door. En soms kan het dan even niet om voor iedereen paraat te zijn. Was voor mij ook een omschakeling hoor. Ik heb tot mijn 53ste gerend voor een ander. En besef nu dat het helemaal niet egoïstisch is om af en toe ook eens aan jezelf te denken. Van mijn lief heb ik een Garmin sporthorloge gekregen en de bijbehorende app. Daarin geef ik mijn periode aan en krijg diverse tips over hoe ik de moeilijke dagen door kan komen. Maar ook nog info over waarom ik me voel zoals ik me soms voel. Wat hormonen met je kunnen doen op bepaalde momenten in je cyclus. Erg leerzaam moet ik zeggen. Lach

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Het lijkt wel of we allemaal een dip hebben gehad. Ikzelf ook afgelopen weekend. En dan is het pas woensdag voordat ik me herpak. En dan is het weer bijna weekend. Haha. Hoop toch dat de weegschaal morgen of zaterdag aardig is voor mij.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 20:56    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas een rood vakje. Maar goed, ik ga gewoon door, ben nog steeds gemotiveerd en voel me nog steeds super. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 12:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16