Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier woensdag, op de verjaardag van mijn lief, samen weer gaan fietsen. Moet zeggen dat mijn hoofd zeker zoveel genezing nodig heeft als dat mijn been dat heeft. Op sommige stukken van de mountainbikebaan was ik toch wel erg onzeker. Gelukkig wel heel de rit afgemaakt zonder te vallen dus dat geeft weer meer zelfvertrouwen. Bovendien weer in korte broek gefietst en omdat ik zelf geen fietskleding heb met korte mouwen mocht ik een jasje van mijn lief aan uit zijn oudere collectie. En wauw, het paste. Zelf zie ik nog steeds die vrouw van 124 kilo in de spiegel en roep dus meteen dat iets veel te klein is. Gelukkig ziet mijn lief me anders en zegt pas het nu eerst eens voordat je wat roept. En wat was ik blij met mijn korte mouwtjes want wat was het prachtig weer woensdag. Erg blij

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 14:34    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een fijn gevoel hè dat t dan toch past..ga zo door!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 19:47    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Hier woensdag, op de verjaardag van mijn lief, samen weer gaan fietsen. Moet zeggen dat mijn hoofd zeker zoveel genezing nodig heeft als dat mijn been dat heeft. Op sommige stukken van de mountainbikebaan was ik toch wel erg onzeker. Gelukkig wel heel de rit afgemaakt zonder te vallen dus dat geeft weer meer zelfvertrouwen. Bovendien weer in korte broek gefietst en omdat ik zelf geen fietskleding heb met korte mouwen mocht ik een jasje van mijn lief aan uit zijn oudere collectie. En wauw, het paste. Zelf zie ik nog steeds die vrouw van 124 kilo in de spiegel en roep dus meteen dat iets veel te klein is. Gelukkig ziet mijn lief me anders en zegt pas het nu eerst eens voordat je wat roept. En wat was ik blij met mijn korte mouwtjes want wat was het prachtig weer woensdag. Erg blij

Zo goed als iets past waarvan je dacht dat het niet ging lukken en goed dat je gaan fietsen bent.
Mountainbiken is echt niet mijn ding. Gewoon fietsen wel sinds ik mijn electrische fiets heb gekregen op mijn werk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2021 6:41    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik wil ook graag meedoen met dit sprintje. Vecht al jaren met/tegen mijn gewicht. Raak af en toe onder de 3 cijfers maar zit er nu toch al 2 jaar weer boven. Paar weken geleden op mijn knieën gevallen, wake up call : er moet iets veranderen. Wil er terug voor gaan, gemotiveerd, vol energie, met kleine stapjes ... dan klinkt dit sprintje ideaal. Zullen zien waar het ons brengt. Lees me dit weekend even bij, zodat ik jullie verhalen beetje kan volgen.

groetjes
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 feb 2021 10:01    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom nikilauda. Goed dat je de motivatie weer gevonden hebt.
Succes.

Leuk Yvonne zo onverwachts iets wat past

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 feb 2021 10:33    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een goede boost dat je dat paste, Yvonne. Inderdaad heel apart om jezelf nog te zien als je 'oude' versie. Ga zo door!
Ik heb een heel drukke week gehad en komende week wordt ook weer superdruk (werk). Het gaat met ups en downs. Ik hoop volgende week een mooi groen vakje te kunnen noteren. Vandaag de hele dag wat aangelummeld in huis, even bijkomen. Morgen ga ik wandelen en aankomende week probeer ik wat meer te bewegen.
Nog een fijn weekend allemaal! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2021 17:59    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Gezellig Nki, welkom bij de club en veel succes!
Fijn Yvonne dat je een maatje kleiner hebt. Soms ben ik al stiekem naar een kleinere kledingmaat aan het kijken op Zalando, maar ik moet gewoon even geduld hebben.
Jasmijn, succes met je drukke week en probeer inderdaad je ontspanning tussendoor te vinden.

Ik ben vanmorgen een lekker rondje wees te rennen. Moest ook wel want ik had gisterenavond een heerlijk, zelfgebakken brownie op en daarna nog pinda’s gegeten. Hoop dat de schade meevalt. Fijne zondag!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Dit weer helpt mij wel om extra te beweging.. lekker stukje met de kids wandelen en buiten spelen..
Hopelijk gaat t deze week ook met het gewicht goed..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 15:48    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed dat je bent wezen hardlopen, Lizan. Doe je dat al lang of ben je pas begonnen?
Hier zit er weer een wandelrondje van 8 km op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 16:04    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Goed dat je bent wezen hardlopen, Lizan. Doe je dat al lang of ben je pas begonnen?
Hier zit er weer een wandelrondje van 8 km op.

Ik doe al lang aan hardlopen maar ik blijf het elke zondagochtend een hele opgave vinden. Het is echt geen verslaving. Vanmorgen 8 km hard gelopen. Ik vind teamsport of dansen veeeel leuker. Sport jij ook nog naast het wandelen?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 19:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 5 van 21