Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Iets drukkere week en weekend. Wat stress op het werk, een paar (coronaproof) afspraken in't weekend.
Ik laat al eens hier en daar een steekje vallen - maar geen vreetbuien en ik eet en drink minder dan de helft ongezonde dingen bij vroeger.
GEVOLG: gewicht blijft hetzelfde!!!!

En dan heb ik het nu altijd moeilijk om vol te houden....

Ik geef mijn gewicht woensdag door, na de 'officiële' weging bij mijn sana coach.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:07    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo, ondanks dat ik dit weekend wat meer heb gegeten dan normaal (vooral gistermiddag kreeg ik een vreetbui..), toch vanmorgen 100 gram minder dan vrijdag. Aankomende week weer netjes doen, ook omdat ik deze week wat minder kan bewegen (normaal wandel ik 1 a 1,5 uur maar nu de kinderen vakantie hebben lukt dat niet).
Straks wel even weer een workout doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 14:39    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier gaat het even niet zo lekker. Zaterdag tijdens een fietstocht in het prikkeldraad terecht gekomen. Flinke schrammen op mijn been die even hevig hebben gebloed maar verder ging het wel. Zondag met de hond uitlaten val ik over een stukje asfalt dat kapot gevroren was. Nog een grote schaafwond op mijn knie er bij. Steunkousen dragen is nu even geen optie met als gevolg weer een heel dik en pijnlijk been. Op de weegschaal er dan weer wel nog een onsje af dus dat valt dan weer mee. Lach

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 14:10    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Het zit je niet mee Yvonne hoop dat je snel weer van alle plekken genezen bent , hondje ook weer opgeknapt?

Dat blijft moeilijk smurfin, misschien toch iets veranderen in je eetpatroon maar gelijk blijven is ook oké. Zolang er maar niets bijkomt

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 16:43    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Na de Corona had ik maar nog heel weinig conditie en kon het hardlopen met moeite oppakken. Gelukkig gaat dat nu weer wat beter. Niet (goed) kunnen bewegen is funest bij mij en heeft een grote invloed op mijn eetdiscipline, dat is gedeeltelijk de oorzaak dat het bij mij de afgelopen weken fout is gegaan. Gelukkig zit ik nu sinds een paar dagen weer op het goede spoor.

Ik heb nog een andere samenhang ontdekt tussen discipline bij het eten en op tijd naar bed gaan.S avonds ben je moe en dan verslapt je discipline die je de hele dag al op verschillende terreinen hebt opgebracht. Dan vind ik het het het lastigst om sterk te blijven en verleidingen te weerstaan. In plaats van snel naar bed te gaan blijf ik dan maar hangen in de woonkamer (ook door gebrek aan discipline). En zo kom je in een vicieuze Circle. Ik probeer daarom beter op de letten om op tijd naar bed te gaan. Dan blijft er ook minder tijd over om te snoepen Lachen

Yvonne, echte pechvogel! Lijkt me geen pretje om in het prikkeldraad te vallen. Ik hoop dat het allemaal snel geneest!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 23:42    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Sasa, goed dat je je zwakke momenten herkent en dat je daaraan probeert te werken!
Jee Yvonne, van harte beterschap en een voorspoedig herstel.
Hou vol Smurfin, het komt vast goed en dan gaat de weegschaal de goede kant op. Succes met wegen morgen.

Hebben jullie ook zo genoten van dit mooie weer?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2021 0:14    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Hier met het mooie weer de eerste bbqs met wijntjes al gehad (gewoon thuis hoor) nu weer een nette strengere week voor de boeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2021 8:51    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geen groen vakje maar ook geen rode

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 10:52    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren weging bij de sana coach en ik was maar 1.2 kg afgevallen in 3 weken.
Ik had toch op iets meer gehoopt. Huil Huil Huil

Heb ondertussen mijn mindset al aangepast en ik ga ervoor om toch die 0.5 kg per week te halen.
Vanaf nu: nog beter opletten wat ik eet tijdens de week en proberen om extra te bewegen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 14:09    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het netjes hoor, 1,2 kilo! Blijf positief, elke grammetje eraf is dichter naar je einddoel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 11:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8