Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
sorry, paar weekjes afwezig geweest online. Heb me vanavond terug bijgelezen en ook al aangemeld voor nieuwe sprintje. Zie dat ik hier nog kan afsluiten met groen vakje ... Gister gewicht vergeten in te geven, heb het dan maar meteen vandaag gedaan. Nu 2 weken voor volgende weegmoment. Dan hopelijk weer groen.
Afgelopen 2 weken goed gewandeld, vanaf morgen gezonder eten en terug veel water drinken. Had even dipje maar nu terug gemotiveerd. Voor mijn verjaardag ( 25/6 ) duik ik onder die 100, beloofd. groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 apr 2021 22:18    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
deze week + 500 gr ipv - 500 gr.

Heel de week net iets te weinig mijn best gedaan qua voeding. Maar de mindset is wel weer goed, dus we komen er wel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 7:48    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nog 1 week om allemaal in het groen te eindigen.

Er zijn er 2 die al op 100 % zitten goed gedaan,

We starten ook met het vervolg de komende week, succes iedereen

https://www.weegclub.nl/forum/0-5-kg-per-week-afvallen-vervolg-12-t57027.html

Hier nog even de link voor als je je nog niet hebt aangemeld.

Fijn weekend

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 mei 2021 8:54    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een weekje vakantie gehad. Qua gewicht gelijk gebleven. Helaas heb ik last van een hardloopblessure (terugkerend) dus ik ga me de komende tijd eerst even focussen op het sterker maken van mijn spieren en mijn conditie opbouwen via interval workouts. Wel jammer, ik wilde vandaag een mooie wandeling gaan maken, maar heb teveel last, dus even de focus verleggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 mei 2021 10:07    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Smurfin, ik mis je in de sprint. Hie gaat het?

Janny, hoe gaat het met je vader?

Wat jammer dat je hardloopblessure terugkerend is. Hoop dat het gauw weer opknapt. Lukt het om de focus te verleggen?

Heb het weekend heerlijk gewerkt. Nu hoop ik dat mijn tandarts morgen beter is en mijn hechtingen eruit mogen!

Veel succes in de laatste week allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 16:05    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Vlinderr het gaat redelijk met mn vader, moet nog aardig wat revalideren, alles wat hij doet gaat erg langzaam. Maar de wil is er.

Waren onderweg naar hem belt mn moeder, heeft blaasontsteking dus of ik de urine naar de hap wilde brengen, weer terug gefietst, naar mn moeder, medicijnen gebracht, weer op de fiets richting mn vader, en daarna weer naar huis, ben je 3 uur onderweg en 30 km gefietst dus mn beweging heb ik wel gehad.

Hoop dat je tandarts er weer is morgen, fijne avond nog.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 16:34    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb juist een drukke week gehad. Moest voor mijn werk in training omdat ik bij een extra project wordt ingezet. Inmiddels de training achter de rug en al op het extra project aan het werk. Vond het spannend maar is goed gegaan. Ik heb meteen al een 9 gescoord in het klantentevredenheidsonderzoek. Erg blij En ik ben al meegenomen in een kwaliteitstest (dat had eigenlijk nog niet gemoeten) en daar heb ik 100% gescoord. En dat op mijn eerste dag dat ik aan het werk was voor dit project. Mijn coach was erg tevreden over me, ze had dat nog niet eerder mee gemaakt. Ben nu eigenlijk best wel trots. Nu nog zien vol te houden natuurlijk want ik heb nu we een reputatie hoog te houden Erg blij Erg blij Sorry moest dit goede nieuws even kwijt.

Janny was vervelend voor je vader dat hij weer een tia heeft gehad. Gelukkig weet hij dat hij met revalideren verbetering kan krijgen en goed dat hij er ook mee bezig is. Wel weer een hoop zorg(en) die je er zomaar gratis bij krijgt. Wens je beterschap voor je vader en ook voor de blaasontsteking van je moeder.

Hoop voor je dat je hechtingen er uit gaan morgen. Ook jij beterschap.

Iedereen weer vol goede moed aan de slag komende week. Ik ga de 100% niet halen maar het moet al gek lopen als ik dit sprintje niet groen afsluit.

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 19:12    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Wat goed nieuws Yvonne!

Hier ook goed nieuws, de hechtingen zijn eruit en ik mag weer eten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 12:45    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een weekje heerlijk vakantie gehad en genoten van al het lekkere eten. Hopelijk kan ik er nog wat af krijgen voor mijn weegdag vrijdag, zo niet, dan niet. Lachen
Ik wist dat het zou gebeuren en heb er rekening mee gehouden, en met mezelf afgesproken dat ik vandaag weer verder zou gaan met IF en gezond eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 14:53    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Crazymoon, daar is vakantie voor! Fijn dat je hebt genoten.

Yvonne, wat goed van je! Goed voor je zelfvertrouwen. En natuurlijk mag je dat altijd hier even delen. Is alleen maar leuk om te lezen zulke berichten! Ga zo door!

Janny, pff wat een fietsritje. Ik wens je veel sterkte met je vader. Hopen dat het voorspoedig verloopt.

Vlinder, YES!!!! Eindelijk weer eten. Wat zal dat fijn zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 18:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Pagina 20 van 21