Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vlinder, wat naar! Op welke termijn mag je verbetering verwachten? Helpt de pijnstilling wat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 16:36    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dank iedereen voor de lieve woorden. Inmiddels mezelf weer herpakt en weer op het goede pad. Me nu vooral aan het inlezen op diverse fora over wat ik zelf kan doen tegen de pijn. Afvallen kan helpen dus nu nog meer gemotiveerd om de kilo's er van af te krijgen. Voor mijn Lief hoef ik gelukkig geen speciale feestelijkheden in huis te halen dus geen chocolade eitjes in huis. 1ste paasdag (nu dus) ben ik aan het werk en mijn Lief is 2de paasdag normaal aan het werk. Voor hem is het nu een drukke tijd dus geen feestdagen verlof. Ook geen speciaal paasmenu dus maar gewoon eten zoals we normaal ook doen. Geen verleidingen in huis helpt enorm met het ook niet in verleiding komen van lekkere maar minder gezonde dingen eten. Gisteren waren we een keertje samen boodschappen aan het doen. Ik loop door het minst drukke gangpad richting de kassa. Toevallig het pad van het zoete broodbeleg. We hadden alles wat op mijn boodschappenlijstje stond al in de kar liggen, dus dan kijk ik niet meer naar de schappen. Erg blij Ineens zegt mijn Lief: Moet dat nou, juist door het pad lopen waar de chocopasta staat! Ik schiet in de lach en vraag Hoezo? Zegt hij: Daar heb ik nou enorme zin in, Chocopasta!!! Dan neem je toch een pot mee, zeg ik nog. Nee hoeft niet we zijn er nu al voorbij. Heerlijk hoe snel hij denkt en omdenkt. Erg blij Dus geen chocopasta in huis. Overigens heeft hij niets te klagen want hij krijgt regelmatig lekkernijen toegeschoven bij zijn bezoekadressen. Hij traint dan ook 8 tot 10 uur per week dus kan zich wat extra's veroorloven. En daarom hoeven er geen extra's in huis te zijn. Erg blij

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 17:18    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vlinder wat vervelend.

Deze week was ik niet zo goed bezig. Beweging lukte niet door pijne voet (blaren en brandwonde), het was druk op en naast het werk en ik was/ben moe...gevolg ook qua voeding liet ik het wat afweten.
Als ik morgen evenveel weeg als deze ochtend dan is er 900 gr bij (dat duurt makkelijk 2 weken eer dit er weer af is).

Precies de processie van Ichternacht bij mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 17:18    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Jasmijn, ik had gehoopt dat er al wat verbetering zou zijn Sip in het ergste geval moet ik naar de kaakchirurg. Eerst woensdag weer naar de tandarts. Maak me wel een beetje zorgen, maar hoop op het beste. Mag alleen koud eten en drinken, ben nu aan de shakes, dan zie je werkelijk steeds eten Lachen ik gebruik pcm en ibuprofen dat helpt gelukkig wel.

Smurfin, houdt moed hoor je bent zo goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 17:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yvonne, goed dat je je hebt herpakt. Ik hoop dat je goede tips kunt krijgen via de fora en dat je ergens baat bij zult hebben. In ieder geval supergoed dat jullie de chocopasta hebben verslagen Lachen

Smurfin, gedane zaken nemen geen keer. Blik naar voren en laat je niet ontmoedigen!

Vlinder, oei dat klinkt niet goed. En zo vervelend dat je dan niet eens normaal kunt eten. En alleen maar koude dingen...je veerkracht wordt wel enorm getest op deze manier. Ik vind het knap hoe je er mee omgaat. Houd ons op de hoogte, ik wens je veel sterkte toe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 17:31    

Reageer met quote
Dankjewel jasmijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 17:34    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Zeker goed Vlinder hoe je er mee om gaat. Ik heb deze week uit vrije keus voor shakes gekozen en ik begrijp heel goed dat je dan alleen maar ander eten ziet. Daar had ik ook last van. Alleen vloeibaar en koud dat is niet tof, zeker niet omdat het moet. Heel veel beterschap en ik hoop dat je ontsteking snel opgelost gaat worden.

Ik ben juist mijn boventanden kwijt omdat ik steeds opnieuw ontstekingen in mijn bovenkaak had. Zo fijn om daar nu ontstekingsvrij te zijn ondanks dat ik mijn eigen tanden wel mis. Maar de pijn mis ik zeker niet.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 17:43    

Reageer met quote
Dankjewel Yvonne. Alleen al de reclames hahaha.. Ff doorbijten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 19:08    

Reageer met quote
De wond is kleiner geworden Lach ik moet alleen veel geduld hebben.. en doorgaan met koud en vloeibaar koud in ieder geval goed voor de lijn haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2021 10:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is weer een lichtpuntje! Duurt wel lang zeg. Verdorie. Maar goed bezig hoor. Hopen dat je er snel helemaal van af bent

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2021 12:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16