Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
à Bloempje : moet ik idd doen. Heb in frigo wel al wat activia yoghurtjes staan, neem ik er 1 van mee naar werk en meestal ook nog een gezonde reep of koekje. Op werk gaat het meestal ook goed, maar erna ... Tegen half 5 thuis en dan ben ik moe, heb honger en begin te snoepen. Ga zorgen dat ik soep heb, dan kan ik meteen na werk, kommetje soep eten. Dan is ergste honger over en hou ik het beter vol tot avondeten. Paar weken geleden ging ik blokje om wandelen als ik thuis kwam. Werkte ook maar heb last van hielspoor en elke dag wandelen lukt nu even niet. Dus soep ! Ga het proberen.
à Vlinderr : thnx voor de aanmoediging. Goed herstel voor jou. gr

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 mrt 2021 21:38    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij mij ook soep of rauwkost (wortel, bloemkool,....) Als ik thuis kom.

Moet ook zeggen dat ik veel minder honger gevoel heb om 17u dan vroeger

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 6:13    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Na de flinke dip van vorige week gaat het nog steeds niet echt lekker. Veel last van mijn benen waardoor ik minder beweeg. Rondje fietsen had ik zoveel last van mijn benen en slechte spiercontrole, dat ik van mijn fiets af ben gevallen. Voel me nu heel onzeker en we zijn naar huis gereden. Ik wil de schreeuwen en een boom om trappen zo boos was ik omdat mijn lichaam niet meer wil wat ik wil.Thuis heb ik gehuild toen ik mijn partner weg had gestuurd om zijn stuk fietsen af te maken. Was net zo goed op weg met meer bewegen omdat mijn lijf eindelijk na zoveel jaren reuma goed begint te reageren op de kilo's die ik kwijt ben en mijn eetpatroon. Nu begint de ellende weer opnieuw. Zere dikke benen en de diagnose lipolymfoedeem wat chronisch is en vooralsnog niet te genezen. Ik weet dat boosheid niet helpt maar ik ben zo teleurgesteld dat dit ziektebeeld nu weer roet in het eten gooit in de plannen die ik voor mezelf heb gemaakt. Wilde gaan mountainbiken, genieten van meer buiten in het bos zijn, genieten van het leven, nieuwe opleiding gaan doen voor een nieuwe baan waardoor ik meer vrijheden voor mezelf kan creëren. En nu staan al die plannen op losse schroeven. Maar goed, genoeg gehuild en weer door. Afvallen weer oppakken en kijken waar ik mijn eetpatroon nog kan aanpassen zodat het ook helpt om de lipolymfoedeem onder controle te krijgen. Dus nu ook aan het verdiepen wat ik daarvoor zelf kan doen om met minder pijn of liefst pijnvrij verder door het leven kan.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 13:39    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heftig allemaal yvonne, zo n huilbui is echt wel goed.
Kan me heel goed indenken dat je teleurgesteld bent in je lichaam.
Fijn dat je toch de knop weer om kan zetten hoop dat je antwoord kan vinden in je zoektocht naar minder pijn.
Succes.

We gaan met de paasdagen toch weg hoop met het hele gezin, we hebben een groot verblijf met 3 appartementen en die hebben 1 gezamenlijke ruimte, dus we kunnen de 2 1/2 meter goed houden.
Dit is ons weekend van vorig jaar toen waren we 40 jr getrouwd.
Vanmorgen 1 kleinzoon nog getest, dus morgen weten we of dat gezin mee kan hoop van wel.
Wens iedereen hele gezellige Paasdagen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 17:04    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dikke knuffel voor jou Yvonne

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2021 7:44    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
@nikilauda: thx Lach

@yvonne: sterkte en succes, een hele uitdaging.

@janniek, ik hoop dat iedereen mee kan, veel plezier.

Roepen jasmijn, how are yououou?

Allemaal een fijn paasweekend toegewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2021 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Jeetje, wat vervelend zeg Yvonne. Ik hoop dat je snel opknapt en een oplossing vindt tegen de pijn. Ik wens jou en de rest fijne Paasdagen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2021 16:45    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, even wat bijgelezen. Ik was ontzettend druk en had daardoor geen tijd om hier actief te zijn.

Vlinder, wat vervelend dat je geopereerd moest worden. Hoe gaat het nu met je?

Yvonne, meid wat heb ik met je te doen. Je bent mentaal erg sterk, dus ik weet dat je jezelf kunt herpakken. Ik hoop dat je iets kunt vinden waardoor je minder pijn hebt. Het is superfrustrerend als je hoofd en lijf niet met elkaar samenwerken. Dan mag je best even verdrietig zijn. Wees lief voor jezelf! Sterkte!

Janny, wat leuk dat je een weekendje weg gaat met de familie. Ik wens je heel veel plezier toe!

Smurfin, weer een mooi resultaat! Gefeliciteerd en ga zo door.

Nikilauda, herkenbaar wat je schreef. Ik hoop dat je iets kunt met het advies dat is gegeven. Een kommetje soep is een goed idee inderdaad! Geef niet op, je kunt het!

Hier weer iets eraf gelukkig. Nog niet denderend, maar het is weer een begin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 9:00    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
2.6 kg op 5 weken. Mooi op schema. Nu volhouden. Nam me om 10u voor geen chocolade eitjes te eten als tss ( enkel bij boterham eventueel ipv beleg ), maar al gezondigd. Paastak versierd en in voorbijgaan toch eitje gepikt uit schaal ... Maar meteen erna glas water gedronken en drang naar zoetigheid nu gelukkig ( even ) over. Vanmiddag bord soep met een boterhammetje en namiddag korte wandeling.
à Yvonne : ai, allemaal niet leuk. hopelijk vind je iets wat pijn verminderd. Frustrerend ... snap het. Zelf geregeld last van hielspoor, ga je dan mee slapen en sta je mee op ... Was goed aan het wandelen. Afgelopen zondag zelfs goeie 6 km, maar dat was dan weer wat teveel. Nu weekje verplichte rust gehad. Hopelijk kan ik het wandelen volgende week weer opnemen...
Geniet van de Paasdagen iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 10:20    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Vlinder, wat vervelend dat je geopereerd moest worden. Hoe gaat het nu met je?

Hier weer iets eraf gelukkig. Nog niet denderend, maar het is weer een begin.

6 ons is mooi hoor jasmijn Erg blij

Helaas is mijn mond ontstoken en ben ik daardoor niet helemaal happy, voel me er ziek door. Ik hoop van harte dat het goed hersteld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 7:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16