Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sorry, ben minder aanwezig dan ik zou willen.. (lentedip)

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mrt 2021 20:08    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Het is inderdaad mijn handen vol aan onze nieuwe pup. Hij heet Ecky en is vernoemt naar de wereldkampioene biatlon Tiril Eckhoff waar mijn partner fan van is en die hij altijd Ecky noemt. Toen we opzoek waren naar een naam voor onze pup zei ik gekscherend dan noem je hem Ecky dan kun je het hele jaar naar Ecky kijken. Erg blij De biatlon wedstrijden zijn nu immers afgelopen. Anders had hij Mathieu geheten (naar Mathieu van der Poel de wielrenner) Dat zag ik mezelf niet roepen op straat. Kom Mathieu we gaan naar huis en dan zo'n klein hummeltje dat achter je aan komt huppelen Erg blij Dus is het toch Ecky geworden. Ecky is een heel dappere pup die nergens bang voor is. Sterker nog, een Teckel uit de buurt heeft iets tegen onze zwarte Labrador van 8 jaar en moet daar altijd tegen grommen, Ecky sprong tussen de twee in en heeft al blaffend de Teckel op zijn plaats gezet. 8 weken oud is onze kleine man met lef. Maar hij is erg ondernemend ook in huis. Alles moet met zijn puppietandjes ontdekt worden. Zitten en af gaat al redelijk goed en dat in 4 dagen en 9 van de 10 keer komt hij al ik hem roep. Dus hij doet het echt goed. Erg blij

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Leuk om te lezen Yvonne. Onze logé-hond is na 3 weken weer naar zijn eigen baasje. Het is een mechelse herder van een halfjaar oud. Ik vind het goed zo en hoef zelf geen hond.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 23:09    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
pffft, bij de sana coach was er veel minder af dan 0.5 per week...
weegschaal bij de sana coach was de eerste keer gelijk aan mijn weegschaal 's morgens. Nu scheelde het 1.8 kg....dus bij haar was ik echt niet vel vermagerd.
Tja, mijn analyse (wat gaat goed, wat fout en wat kan ik eraan doen) zat eigenlijk goed. "ge hebt mijn werk al gedaan" zei ze toen ik met mijn lijstje kwam.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2021 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Nou hier was t vorige week al muts en nu durf ik niet op de weegschaal te gaan staan., even aan het struisvogelen..
Maar ben weer begonnen om te sporten,, dus hopelijk volgende week weer iets minder..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2021 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Struisvogelen Erg blij
Zie het als een leermoment en probeer de draad weer op te pakken. Succes.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 14:57    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hier vorige week niets bij/niets af. Deze week toch - 0.5 kg. Niet supergoed gegaan, ups en downs. Slechts 2x gewandeld ( woe 5,2 km en vrijdag 4 km ). Voornemen om elke dag minstens 15' blokje om te doen, mislukt. Had het steeds te koud, was te moe. Zit toch niet echt goed in mijn vel. Met eten zelfde liedje, sommige dagen gaan prima en op andere eet ik dan weer teveel, frietjes v frituur ( achteraf spijt ) of was chocola/koekjes tss door ... Denk dat ik dan wat energie nodig heb, maar het in verkeerde dingen zoek. Hopelijk nu eens een goeie, stabiele week. Wil het echt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 9:49    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
nikilauda schreef:
Hier vorige week niets bij/niets af. Deze week toch - 0.5 kg. Niet supergoed gegaan, ups en downs. Slechts 2x gewandeld ( woe 5,2 km en vrijdag 4 km ). Voornemen om elke dag minstens 15' blokje om te doen, mislukt. Had het steeds te koud, was te moe. Zit toch niet echt goed in mijn vel. Met eten zelfde liedje, sommige dagen gaan prima en op andere eet ik dan weer teveel, frietjes v frituur ( achteraf spijt ) of was chocola/koekjes tss door ... Denk dat ik dan wat energie nodig heb, maar het in verkeerde dingen zoek. Hopelijk nu eens een goeie, stabiele week. Wil het echt.

Probeer eens een week planning te maken waarbij er ook snacks zitten die je echt lekker vind maar je de juiste energie geven en makkelijk te pakken zijn. Dus dan moet je ze misschien wel vooraf maken en invriezen ofzo. Maar als je moe bent, dan moet je makkelijk te pakken lekkere dingen hebben Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 9:52    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
- 400 gr deze week.
Niet slecht.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mrt 2021 6:44    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kom iedereen even aanmoedigen cheerleader cheerleader

Hier gaat het goed (mondoperatie gehad haha) nog een paar dagen herstellen en dan hoppa weer aan de slag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mrt 2021 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 12 van 21