Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou die halve kilo ga ik deze week niet halen hoor.. moet een wonder gebeuren want sta nu flink in het rood..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 7:59    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Na mijn vreetbui van afgelopen weekend durf ik ook nog niet op de weegschaal. Ik wacht nog even af en hoop weer ietwat afgevallen te zijn.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 13:45    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Pfieuw, toch iets er af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 13:51    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Helaas nu toch echt een rood vakje. Hormoonhuishouding en daardoor vochthuishouding ligt helemaal overhoop. Ben bang dat ik er nu toch aan moet geloven aan de overgang. Vanaf mijn 45ste een periode waar ik de klok op gelijk kon zetten maar vorige maand een paar dagen te vroeg en nu al 4 dagen over tijd. De afgelopen week ook super emotioneel geweest en moeten huilen om niks. Een lijf dat nog pijnlijker is dan normaal en nog meer vocht vast houdt dan normaal. Wat voel ik me deze week ellendig. Gelukkig ook mooi nieuws. Gisteren hebben we een kleine pup op gehaald. Mijn partner wil al heel lang een Kooikerhondje maar bij de meeste fokkers kom je er niet tussen of hebben een wachttijd van 3 jaar. Nu is hij met veel geluk wel ergens tussendoor gekomen maar moest meteen antwoorden en heeft hij dus spontaan een pup gekocht. En gisteren mochten we de kleine man dus op gaan halen. Ach ik ben verliefd maar we hebben er wel weer onze handen vol aan. Erg blij En mijn lieve labrador van 8 jaar vindt het wel een beetje een druktemaker zo'n kleine. Ze moet er nog erg aan wennen en ze zoekt af en toe een plekje uit de buurt op. En vanaf nu mag ik ook vertellen dat de dochter van mijn partner zwanger is. We worden dus opa en (bonus)oma. Erg blij

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 8:28    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Yvonne het is toch een klein rood vakje, en de overgang hoop dat je daar niet te veel last van krijgt, en verder allemaal leuke en mooie berichtjes, geniet van je nieuwe pup en gefeliciteerd met je as bonus kleinkind.

Fijn smurfin dat is toch een mooi resultaat. Nu doorgaan.

Hier weer gelijk gebleven
Iedereen weer succes deze week en een fijne zondag

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 8:54    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dank je wel Janny.
En het is inderdaad maar een klein rood vakje. Zeker vergeleken wat er de afgelopen week ineens op de weegschaal stond (+1,8 kilo). Maar het is zo sonde van mijn mooie groene reeks Lach En al het mooie nieuws maakt alles weer goed. Bovendien weet ik waar het vandaan komt en het gaat er ook wel weer vanaf. Hormonen en vochthuishouding is al vanaf mijn pubertijd een probleem dus weet hoe het komt. Toch is het dan even een dipje als ik het op moet schrijven.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hoe gaat het met de puppy Yvonne? Hoe heet ie?
En gefeliciteerd met je toekomstige kleinkind!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 13:45    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Gefeliciteerd Yvonne, heerlijk, ben ook plusoma. Kleindochter heet Arwen en is intss al bijna 1,5 jaar. Wordt steeds leuker, kan elke keer als we gaan weer vanalles nieuws en wil ons dat dan precies op uurtje tijd allemaal laten zien ... Zalig.
Met kilo's deze week niet zo denderend. Was 0,5 bij en dan weer eraf. Status quo. Maar gister vergeten in te geven. Huis vol met onze zonen en hun liefjes. Moesten allen getest worden op Corona. Nog aan het wachten op de uitslag. Duimen maar dat iedereen negatief is, zodat we niet in quarantaine moeten.
Op naar een goeie week. Fijne zondagmiddag nog.

gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 15:40    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
-300 gram deze week.
weer veel te veel gezondigd in het weekend. Rollende ogen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 7:35    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Smurfin, dat is toch een heel goed resultaat! Mag je best trots op zijn hoor. Sneller is vaak niet beter. Ga zo door.

Yvonne, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Zal wel even druk zijn in huis hahaha. Zal je je handen weer vol aan hebben. En dat rode vakje is toch zo erg niet. Je weet waar het aan ligt. Je bent supergoed bezig. Zou zonde zijn als je daar nu zo mee zou zitten.

Ik weeg zaterdag weer. Ik ben heel druk dus kan niet zo veel reageren als ik zou willen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 17:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 11 van 17