Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 10

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yvonne - fijn dat je nu weer mag trainen! Doe voorzichtig en luister goed naar je lichaam.

Ik was vanavond een beetje stout. Ben mijn huis uit geweest terwijl dat eigenlijk niet mag. Ik ben nog steeds licht verkouden. Maar ik had vandaag ook wat hoofdpijn en het voelde als een beginnende bijholteontsteking. Dat heb ik zo nu en dan. De laatste jaren hielp hardlopen meestal wel. Dan ga ik namelijk aardig snotteren en daarna gaat de ontsteking over. 2 1/2 week alleen maar in huis ben ik inmiddels sowieso behoorlijk zat. Dus ik dacht: ik ga op een eenzaam stukje hier in het buitengebied proberen hard te lopen. Ik was benieuwd wat mijn lichaam zou doen naar zo weinig beweging en het virus in mijn lijf. Het ging redelijk,ik liep op een heel rustig tempo 2 x 10 minuten. Nu is het even afwachten of ik er goed aan gedaan heb. Ik voel me nu in ieder geval goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 23:58    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Buiten zijn zal je goed doen Sasa.

Hier een kilo dr af en een cijfer minder voor de komma dat geeft de burger moed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 11:37    

Reageer met quote
Goed hoor, Vlinder! Gelukkig weer onder de 100 nu! En gelukkig heb je er maar heel even boven gezeten.

Het hardlopen heeft wel goed uitgepakt. Gisteren klachtenvrij en vandaag mag ik nu weer het huis uit. Nou, de vlag mag eruit!
En verder gaat het hier gelukkig nu ook weer goed met matig eten, ben heel blij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 12:14    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Jeejj, fijn dat je er weer uit mag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 19:26    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Het gaat de goede kant weer op gelukkig.

Fijn dat je weer bent opgeknapt.

Ik ga het sprintje opschonen degene die nog niets ingevuld hebben dit sprintje ga ik verwijderen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 10:48    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier is de knop ook weer helemaal om...blij mee.
Nu volhouden Erg blij
Fijn Sasa dat je weer opgeknapt bent en lekker naar buiten mag.
Zonnetje schijnt hier in Zeeland...gezond weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 11:50    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, wat fijn dat je weer uit huis mag. Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar bokkig van gaat worden. Je hebt je kranig geweerd. Ik hoop dat je snel weer hersteld bent. Doe voorzichtig!

Ik ben verhuisd. Een week bezig geweest. Er moet nog wel wat gebeuren, maar het is leefbaar voor de komende tijd. Ik ga dit weekend nog wat herstellen (heb onwijs veel gesjouwd, iedere keer 3 trappen op). Ik merk dat mijn lijf moe is. Daarna gelukkig nog een weekje vrij en dan maar weer het sporten oppakken. Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 14:00    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Dat kan ik me voorstellen Jasmijn.

Rustig aan doen en veel woonplezier en geluk in je nwe woning.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 14:02    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel, Janny. Ik zie dat jij alweer mooi 2 groene vakjes te pakken hebt. Super!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 14:05    

Reageer met quote
Het zonnetje scheen hier ook - heerlijk weer vandaag! Samen met mijn zoon, die ook drie weken binnen had moeten zitten, een wandeling van 6 km gedaan. We hebben er heel erg van genoten! Maar ik voelde wel aan mijn lijf dat ik ziek ben geweest. Nog wat licht op de voeten en nog niet helemaal op volle kracht. Maar die 6 km hebben we toch mooi in de pocket!

Jasmijn, heb je wel eens eerder in België gewoond? En ken je Antwerpen al een beetje of moet je alles nog verkennen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 23:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 10 van 12