Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 1

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Inderdaad, wat gebeurt is, is gebeurd. Daar kun je nu niks meer aan doen. Het enige waar je invloed op hebt is hoe je het vanaf nu aan gaat pakken. Zo te horen ben je in ieder geval alweer actief bezig met zwemmen en fietsen. Als je daarnaast het gezonde eten weer oppakt, dan gaan de kilo's er wel weer af. Zoek iets dat je ook echt kan blijven volhouden, dus niet te extreem en onrealistisch, zodat je het jojo-en kan voorkomen. You can do it!

Hier gaat het echt supergoed! Doordeweeks echt gezond eten en ik sport heel veel. En ik vind het oprecht leuk! In het weekend zijn de teugels niet zo strak, maar ook niet helemaal los (waar ik in het verleden dan helemaal los kon gaan qua eten houd ik het nu in toom maar geniet wel van borrels en dinners)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jan 2019 11:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, weer een groen vakje. Ik was wel heel even teleurgesteld omdat ik op meer gehoopt had gezien de week. Het sporten ging erg goed en het eten ging super! Maar slow and steady wins the race, toch? Lachen Eraf is eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik zit weer in het gareel ...klein groentje ik ben tevreden

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mooie groene, Dipinipi. Meer dan een halve kilo! Gefeliciteerd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal, jullie zijn al begonnen, maar ik doe nog graag mee met deze sprint.

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 18:45    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
welkom feetje41, succes.

jasmijn je bent weer netjes in je ritme, super.

dipinipi ook goed gedaan

hier de verkoudheid weer aardig te boven, gisteren ook weer gesport.Hoop deze week ook op een groen vakje, morgen weet ik het.
De komende dagen weer aan t werk vanmiddag al telefoon dat er zieken zijn, vandaag al en 1 moet morgenochtend ook werken, uiteindelijk met ons andere team, mantelzorgers en een paar mensen afgebeld en een collega die 1 1/2 uur kon werken toch alles weer opgelost, Maar ben wel zeker tot half 2 bezig, en zondag zal wel niet veel beter zijn, maar vind het niks om nog om half 1 een cliënt te moeten wassen en aankleden, maar je we doen ons best.

iedereen een fijn weekend. en succes weer volgende week

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 19:13    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Welkom Feetje41. Het sprintje is nog open dus je mag hier ook in het midden nog instappen hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar. Dus lekker mee kletsen en tips zijn ook altijd welkom.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 14:09    

Reageer met quote
Zelf ben ik vorige week mijn gewicht vergeten in te vullen. Maar goed dat was het zelfde als de week daarvoor dus zou ook een geel vakje zijn. Gelukkig niks meer eraan dus nu op naar groen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 14:11    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag precies een jaar geleden ben ik samen met mijn dochter gaan strijden tegen de kilo's . Zij met de afvalchallange van haar sportschool, ik met mijn eigen afvalchallange en My fitnesspall.
In dat jaar zij we allebei goed bezig geweest en het resultaat mag er ook zijn....maar nu die laatste kilo's nog. Dat valt niet mee, ik schommel of sta stil. Pffff om gek van te worden, zo frustrerend. Toch ga ik de moed niet laten zakken, ik ben van "ver" gekomen en dit gaat me ook wel lukken, alleen duurt het wat langer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 15:29    

Reageer met quote
Izonneke schreef:
Vandaag precies een jaar geleden ben ik samen met mijn dochter gaan strijden tegen de kilo's . Zij met de afvalchallange van haar sportschool, ik met mijn eigen afvalchallange en My fitnesspall.
In dat jaar zij we allebei goed bezig geweest en het resultaat mag er ook zijn....maar nu die laatste kilo's nog. Dat valt niet mee, ik schommel of sta stil. Pffff om gek van te worden, zo frustrerend. Toch ga ik de moed niet laten zakken, ik ben van "ver" gekomen en dit gaat me ook wel lukken, alleen duurt het wat langer.

Je bent inderdaad van ver gekomen en die laatste kilo's zijn vaak zwaarder. En soms moet je op een bepaalde leeftijd ook denken of dat BMI streef gewicht nog wel haalbaar is of dat het misschien niet zo erg meer is dat je een paar kilootjes meer weegt. Wat ga je aan levensgeluk en levensverlenging winnen als het gaat afhangen van 3 kilo? Tuurlijk niet meer terug van waar je vandaan komt, maar stilstaan op dit gewicht is dat echt zo erg? Ik hoop voor je dat het nog lukt hoor die laatste kilo's, maar ik denk dat je er niet alles van op aan moet laten komen als het niet meer lukt. Genieten is ook heel belangrijk. En soms al je loslaat lukt het ineens wel. Succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 17:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8