Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Zwaargewichten zwoegen verder

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 167, 168, 169  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Niezels
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Nieuwe Levensstijl

Reageer met quote
Yura schreef:
Ik merk dat ik me dan een beetje ga terugtrekken. Weet ook niet precies waarom.

Tja nu kan ik met heel veel dingen omgaan. Maar dat jij je op eens terug trekt. snif....

quote="Yura"]http://www.youtube.com/watch?v=VrpIprp9yCo[/quote]

En wanneer gaan de jongens dan opnamen maken van jouw kunsten?

Niezels

Als gewoon afvallen niet meer lukt spam ik wel tot ik een ons weeg.
-------------------------------------------
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 10:02    
Vrouw Weeggegevens   anfrekriden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Accupunctuur en WW

Reageer met quote
Goedemorgen

hier al lekker weekend, dus heerlijk uitgeslapen vanmorgen. En de weegschaal was weer lief voor me 95,8 vanmorgen helemaal happy.

@smoontje: ik weet wat je bedoelt, die avonden pffff, het gaat goed tot een uur of 8/half 9 en zonder dat je honger hebt wil je gaan snaaien, drama die avonden. Natuurlijk ken je ze allemaal, vroeg naar bed, bezig blijven, gezonde snacks (komkommer, tomaatjes ed) maar toch blijven die koekjes en chips en weet ik wat veel harder roepen. Maar kom op je kan ze weerstaan je bent bijna bij die 100!!!Duik eronder kom op je kunt het!!! Plak een a4 op de koelkast en snoepkast met 100 erop. Het is een stom iets en het winnende antwoord heb ik ook nog niet echt gevonden, iemand een idee???

en voor alle andere met een dipje, kom op meiden kijk wat je er al af hebt daar moeten we trots op zijn, het leven is vallen en opstaan en dat is afvallen ook, zal wel heerlijk zijn als het 1 rechte streep naar beneden zou zijn maar zo werkt het helaas niet. Maar wij zijn diegene die aan het eind de sterkste zijn hoor!!!!!

Vandaag maar eens wat achterstallig huishouden doen, sporten en lekker zelf uitmaken hoe en wanneer, het shoppen naar laarzen en schoenen bewaar ik voor morgen. Mn mannen hebben late dienst, beginnen om 11 uur en zijn dan pas rond een uur of 10 s avonds thuis Gemeen Ben daar niet zo blij mee op de zaterdagavond, dus maar zorgen dat ik bezig ben, en anders vroeg het mandje in.

gr allemaal en een fijne dag
anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Yura
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Niezels schreef:
Yura schreef:
Ik merk dat ik me dan een beetje ga terugtrekken. Weet ook niet precies waarom.

Tja nu kan ik met heel veel dingen omgaan. Maar dat jij je op eens terug trekt. snif....

quote="Yura"]http://www.youtube.com/watch?v=VrpIprp9yCo

En wanneer gaan de jongens dan opnamen maken van jouw kunsten?

Niezels[/quote]

Sorry schat... Uitlachen

Ik geloof niet dat ik het toesta dat de jongens van mijn rode kop filmpjes gaan maken...
Ben bang dat je dat dus nooit te zien zult krijgen. Tenzij je natuurlijk opeens langs de baan staat...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 14:35    
Man Weeggegevens   Niezels
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Nieuwe Levensstijl

Reageer met quote
Zijn jullie vaak in Sloten?

Als gewoon afvallen niet meer lukt spam ik wel tot ik een ons weeg.
-------------------------------------------
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 15:59    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
uuuuuh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 19:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
(zondag weer...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Frysianmail
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
vanmorgen even gewogen en....1,5 kg zwaarder dan gister, ik heb dan ook wel lekker gegeten maar dat het zo negatief uit zou pakken had ik toch niet verwacht. Vandaag wel weer een 2e les hardgelopen en mezelf op rantsoen gezet, maar ik vrees ( met hele grote vreze) dat het morgen toch echt een rood vakje gaat worden Sip

Het gaat zo niet goed, hoop toch echt dat het volgende week beter gaat, maar als ik nu al denk aan de verjaardagen.... mijn moeder is 15 febr. jarig en mijn man 16 febr. Verward Denk ik dat dat erg moeilijk ( zo niet onmogelijk) gaat worden.

frysianmail
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 19:42    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kathinka
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Frysianmail schreef:

Denk ik dat dat erg moeilijk ( zo niet onmogelijk) gaat worden.
frysianmail

Niets is onmogelijk, Frys Lachen maar makkelijk zal het niet worden! Ik ben bang dat ook ik a.s. maandag weer rood moet noteren, de combinatie met niet roken is toch zwaarder dan ik gehoopt had. Vanaf volgende week wel weer hele serieuze plannen, maar ook donderdag naar de huishoudbeurs Verward , ach waarschijnlijk is dit sprintje zo leuk, dat we eigenlijk allemaal niet willen afvallen! Alles om maar bij elkaar te kunnen blijven

Ik ben blij dat Niezels Yura weer tot leven lijkt te hebbeb gewekt! Voelt zo vertrouwd als die twee elkaar een beetje pesten. Yura, krijgen we de preciese tijd nog te horen van je optreden in Sloten? Als ik me zondag per ongeluk verveel....

Kathinka

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Smoontje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Kleinere porties

Reageer met quote
Thnx Niezel voor je oppeppende woorden.
Het was deze week ook gewoon een zware week, nieuwe baan en man met avonddienst. Dan vergrijp je je al veel te snel naar de verkeerde dingen. Maar goed vanmorgen even op de schaal gespiekt en ik sta weer op 101. Vandaag zegt mijn dieet dat ik een punt appeltaart mag eten en die sla ik over. Mijn schoonopa wordt 80 morgen dus dan moet ik al aan de taart. Even rustig aan dus.
Ik ruik de 100 en ik heb nog twee weken voordat ik eronder moet zitten voor de dietiste dus ik ga ervoor. Ik heb ook een betere dienst volgende week waardoor ik ook echt de tijd heb om te koken en dat gaat ook wel schelen.

We gaan er weer tegen aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 feb 2011 10:50    
Vrouw Weeggegevens   anfrekriden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Accupunctuur en WW

Reageer met quote
Mooi streven smoon om bij de dieetiste onder de 100 te zitten, gaat helemaal lukken, ik voel het aan mn water Erg blij

Hier een rustig weekend, vandaag mannen aan het werk tot vanavond laat dus het hele huis voor mij alleen, eerst lekker uitgeslapen, en toen wat was weggevouwen en was aan gezet, nu ff relaxen bij de pc. Vanmiddag nog effe de stad in, nog steeds op zoek naar schoenen/laarzen. Moet toch wel lukken hoor, anders maandag geen idee wat voor schoenen ik aan moet Rollende ogen

gr anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 feb 2011 10:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 167, 168, 169  Volgende
Pagina 117 van 169