Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Zuivelconsumptie gunstig voor gewichtsverlies

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Anita, Meijke heeft 3 boeken geschreven, misschien kun je ze lenen uit de bieb? Daar staat alle info in die je nodig hebt.
En wb optimel: kijk eens naar het suikergehalte! In bv. ontbijtkoek zit ook weinig vet, maar het staat stijf van de suiker. En mijn zus heeft eens pindakaas light gekocht, het etiket pas gelezen toen ze weer thuis was en wat bleek? Een deel van de (gezonde) vetten was vervangen door... jawel: suiker. Dus denk er goed over na en bepaal dan wat je het belangrijkst vindt. Of misschien is mengen met magere yoghurt een idee?
Groetjes, Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2009 9:07    
Vrouw Weeggegevens   AHWZwiers
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarme leefstijl

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Hoi Anita, Meijke heeft 3 boeken geschreven, misschien kun je ze lenen uit de bieb? Daar staat alle info in die je nodig hebt.
En wb optimel: kijk eens naar het suikergehalte! In bv. ontbijtkoek zit ook weinig vet, maar het staat stijf van de suiker. En mijn zus heeft eens pindakaas light gekocht, het etiket pas gelezen toen ze weer thuis was en wat bleek? Een deel van de (gezonde) vetten was vervangen door... jawel: suiker. Dus denk er goed over na en bepaal dan wat je het belangrijkst vindt. Of misschien is mengen met magere yoghurt een idee?
Groetjes, Karin

Hallo Karin (net als mijn dochter)

Volgens het etiket van optimel is er geen suiker toegevoegd, wel aspartaam (dat is natuurlijk ook niet alles). Ik zal eens kijken in de bieb, misschien stimuleert mij dat ook weer eens tot lezen, wat ik de laatste tijd erg weinig doe.........De levensstijl van WmdW spreekt me wel erg aan.

Groetjes van Anita

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2009 10:41    

Reageer met quote
Hoi Anita, ik was voorbarig he, met die suiker. Zoetstof vind Meijke ook niks, maar dat is aan jezelf. Heb je al ergens een dagboekje? (ik heb ff kort gezocht, maar kon zo snel niks vinden). Je bent wel erg mooi afgevallen zeg! knap hoor.
Leuk dat je een dochter hebt die Karin heet... maar ben jij al oma? Je bent maar 3 jaar ouder dan ik, wow!
groetjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2009 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Maisam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed om te weten dat zuivel je helpt afvallen. Zal maar proberen om meer melkproducten te nemen.

Ik eet al nu meer yoghurt dan normaal. Dus ik ben op de goede weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: do 09 apr 2009 22:35    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Salsamar
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met 5:2

Reageer met quote
mmenmms schreef:
Hmmmmm, dat is interessant.
Ik zit op bijna exact 500 ml. melkprodukten, waaronder ongeveer 2 maal 150 ml van de magerste yoghurt (35 kcal.) en 1 glas van ongeveer 200 ml halfvolle melk.
En ik ben gek op melk... Ben benieuwd naar de resultaten hiervan bij jezelf.... Weet je al iets meer???

De magerste yoghurt Geschokt Is magere yoghurt niet altijd zonder vet en dus mager of bedoel je iets anders? Welk merk gebruik jij dan?

Salsamar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2009 10:31    

Reageer met quote
misschien verschilt het per merk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2009 11:15    
Vrouw Weeggegevens   mmenmms
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Salsamar schreef:
mmenmms schreef:
Hmmmmm, dat is interessant.
Ik zit op bijna exact 500 ml. melkprodukten, waaronder ongeveer 2 maal 150 ml van de magerste yoghurt (35 kcal.) en 1 glas van ongeveer 200 ml halfvolle melk.
En ik ben gek op melk... Ben benieuwd naar de resultaten hiervan bij jezelf.... Weet je al iets meer???

De magerste yoghurt Geschokt Is magere yoghurt niet altijd zonder vet en dus mager of bedoel je iets anders? Welk merk gebruik jij dan?

Salsamar
Och, sorry, ik lees 't nu pas.
Er zit echt wel verschil in, tenminste als je op de verpakking leest. Magere yoghurt van 40 kcal. 30 kcal. Ik neem dan de magerste. Erg blij 30 kcal. dus. Of 33 kcal.

Hallo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2009 10:09    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik had al een heel poosje zuivel geschrapt uit mijn dieet (behalve kaas dan) heb ik gisteren als lunch een flinke bak magere kwark genomen vanwege jullie verhalen en die van Eisbeertje (laag cholesterol) en ik BARSTsindsdien van de buikpijn... Huil huil
Zou ik er niet meer tegen kunnen? Heeft iemand daar wel eens van gehoord?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2009 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Je moet weer langzaam opbouwen en niet gelijk een "flinke bak" nemen. Ik denk niet dat je het "afleert"om zuivel te eten, bovendien zou je dan diarrhee krijgen en geen buikpijn. Kijk het even aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2009 10:36    
Vrouw Weeggegevens   mmenmms
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Odette schreef:
bovendien zou je dan diarrhee krijgen
Ow, vandaarrrrrrrrrr. Ik dacht dat het door de medicatie kwam. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2009 10:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5