Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Van LalaLente naar ZiezoZomer..

Wat weer betreft is de zomer deze week in ieder geval goed ingezet Erg blij

Wie heeft zin om zich aan te sluiten bij deze sprint voor wandelaars en hardlopers?

Het is lekker lang licht, het is heerlijk weer en ook in de vroege ochtend is het weer aantrekkelijk om te gaan lopen. De winter ligt definitief achter ons en we starten alweer met de derde sprint in 2017..

Iedereen is welkom van ervaren loper tot beginner. We stimuleren elkaar te blijven lopen, geven onderlinge tips en inspireren elkaar. Kortom we helpen elkaar vooral om het vol te houden. De weg ligt voor ons open

Alle hardloopkilometers en de wandelkilometers tellen mee. We verzamelen als groep soms meer dan 400 km in de week. Ook je eigen kilometers worden indrukwekkend wanneer ze op een rijtje staan.. Elke dag 3 kilometer lopen wordt al snel 21 km per week, 100 km per maand en hoeveel per tien weken..

We dagen je uit om dat te komen ontdekken in deze sprint! Je zult verbaast staan, en waarschijnlijk fanatieker worden Lachen
Dat is tenminste onze ervaring..

Spelregels:
- Per keer dat je gelopen hebt post je even dat je hebt gelopen en hoeveel kilometers je liep, en als je zin hebt ook hoe je loopje was (om ons te motiveren ook de schoenen aan te trekken).
- Graag het aantal kilometers in rood noteren zodat het makkelijker bij is te houden wanneer er kilometers zijn afgelegd.
- Als je even niet meer kunt of wilt lopen geef je een seintje zodat we weten hoe het met je staat.
- De week loopt van zaterdag tot en met vrijdag.

Ik hoop dat je zin hebt om met ons mee te doen! Je mag nu alvast noteren wat je hebt gelopen, en op zaterdag 20 mei starten we officieel.

Zomerdrukte en vakantietijd!
Blijf jezelf trouw, blijf bewegen

We dagen je uit om een heel jaar met ons op te trekken en samen kilometers te verzamelen voor een reis van Nieuw Zeeland naar Canada.. Wie durft?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 22:59    
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben er weer bij! Weet nog niet precies wat mijn bijdrage gaat worden, maar ga m'n best doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 0:53    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik doe ook weer graag mee! ik wil me niet bezig houden met afvallen maar wel weer meer conditie en gezonder worden... ik ga waarschijnlijk weer de hele periode niet wegen....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
O wat heerlijk, een vervolgsprintje! Uiteraard doe ik weer graag mee.

Tsja, een streefgewicht invullen... de laatste tijd vulde ik vaak 71 of 72 kg in, maar door alle stress van de afgelopen weken zit ik daar nu al onder. Ik heb dus maar '70' ingevuld als streefgewicht, en kan er meteen bij vertellen dat ik dat echt niet zie gebeuren... maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar de stress is nu gelukkig weer wat verdwenen en ik merk dat ik weer lekkere trek begin te krijgen. Dus dat heeft ongetwijfeld invloed op de weegschaal.
Maar wat bazel ik nou toch, dit sprintje gaat immers niet om een streefgewicht!!! Het gaat om de kilometers die we met elkaar gaan maken!

Ik hoop de komende tijd weer gemiddeld 30 km per week te gaan wandelen. In de vorige sprint heb ik geloof ik 40 km gemiddeld gehaald... en ik heb het wandelvirus echt te pakken, dus het zou zo maar kunnen dat het ook nu weer lukt. Vooruit, doe eens gek. Ik zet in op 40 km per week. Mocht het toch tegenvallen, dan stel ik mijn doel wel bij.

Allemaal veel succes, maar vooral plezier, bij het maken van de kilometers in deze zie-zo-zomersprint!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 19:55    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben weer van de party en wandel met jullie mee de zomer tegemoet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 21:30    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ha Geke, Moppy, Miargi, Bosuil, Astrid en Astrid... Welkom!!!

Ik ga zo 15 km wandelen.. Een stoer voornemen toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 7:13    
Vrouw Weeggegevens   Hennie55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook graag weer mee! Super Mamdarijn, dat je dit sprintje opgestart hebt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 7:43    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mooi! We zijn gelijk alweer begonnen! Ik heb vrijdag een heerlijke wandeling gemaakt van ruim 17 km. Geen blaren, maar daar had ik voor de zekerheid ook maatregelen voor genomen door te tapen (je legt dan laagjes leukplast over elkaar heen)

Gisteren wilde ik ook weer, maar ik kon mijn telefoon niet vinden en zonder ga ik liever niet in mijn eentje op stap.

Ik ben benieuwd.. wat is je doel voor de komede periode? Mijn doel ligt bij de diabetes challenge, eind juni. In die week gaan we elke dag 10000 stappen maken.
Een tijdje terug had ik als doel elke dag 3000 stappen aan een stuk te maken. Dat is me niet gelukt, dus daar ga ik me de komende tijd echt hard voor maken.

Ik mag van mezelf de komende tijd niet na 20.00 op de computer en ook niet in het weekend. Om te voorkomen dat ik steeds werk, want het is druk en ik ken hier mijn eigen grenzen niet.. ik zit nu op mijn Ipad, daar werk ik niet op dus die is veilig..
maar goed ik kan dus niet garanderen dat er regelmatig overzichtjes komen. Mijn doel is om deze nu op vrijdag te gaan maken, en dan de kilometervreter week week voortaan te starten op vrijdag tot donderdag
We gaan het gewoon proberen.. dus deze week is gestart op vrijdag 20 mei. Heel veel succes allemaal. Blij dat we samen kunnen lopen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook weer graag mee. Door allerlei omstandigheden de afgelopen weken niet zo actief meer geweest. En ben ook vreselijk in gevecht met die rottige kilootjes...
Mijn streven is om 20 km. per week te wandelen. Ik vul vanavond mijn streefgewicht in. Dit lukt nu nl. niet. Ik zit in de trein en dus op de mobiel. Of ik doe iets fout...
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 11:04    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee, vind dit ook zo'n fijne sprint. Afgelopen week geen hardloopkm's gemaakt had ook erg vermoeide benen. Heb nu vakantie, deze week nog thuis en volgende week een midweek Zeeland. Deze week dus weer lekker hsrdlopen en volgende week ook de hardloopkleding mee. Zitten bij zee dus wie eeet hardlopen in de duinen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 11:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 1 van 34