Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wandel op het moment niet lig veel op bed met hoofdpijn denk toch een lichte hersenschudding

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 16:43    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ Ine beterschap

Vandaag 3 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 19:29    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo weer terug van een midweek Zeeland,wateen heerlijk weer hadden wij. Op maandag eerst naar Burg-Haamstede geweest. Daarna richting het bungalow park. Fijn chalet alleen de bedden waren niet top,dus niet geweldig geslapen. Dinsdag eerst naar Middelburg geweest. En in de avond naar onze vrienden aldaar. Die hadden weer een vol avondje gepland. Wat rondgereden met de auto langs diverse molens en mooie plekken. En in Oost-Kapelle pannenkoek gegeten. Ik had een heerlijke met appel,brie,honing en walnoot en spek. Bij hen thuis afgesloten met een bakje koffie met sambucca er in.
Rond half elf terug naar het park,onze vrienden moesten tenslotte de volgende dag gewoon weer werken. Woensdag zijn we naar Zierikzee geweest hier was een jaarmarkt met ook een paarden keuring en ringsteken. We hebben ook nog een molen bezocht. En ik heb mijzelf overtroffen. Ik ben hoger in de molen gegaan dan ik gedacht had. Vind sommige van die trappetjes niet fijn. In de avond bbqen op ons wegwerk bbqtje. Wat filet lapjes een braadworst en hamburgers. Lekker roseeetje erbij. Donderdag naar Veere,blijft ook een mooi plaatsje. Dacht kan sportstracker wel aanzetten maar deed ik pas vrij laat denk dat we die dag zeker een km of 6 gewandeld hebben. In de avond weer lekker buiten gegeten met weer roseetje erbij. Daarna nog naar het strand gelopen. Manlief nam romantisch de rosé en twee glazen mee. Dat was een leuk moment. Vrijdag naar Colijnsplaat en daarna richting huis, eerst bij mijn moeder langs gewipt om de cavia's op te halen. Zodat we gisteren konden uitslapen. Uiteindelijk afgelopen week niet hardgelopen, maar wel gewandeld . En ook twee keer gezwommen. Ik heb zelfs een bikini gekocht. Wilde een nieuwe tankini maar wil wel goede ondersteuning en dat is soms lastig te vinden. Heb nu en een nieuwe tankini en een bikini. Daarvan is de bikini topgewoon mooi alles zit er goed in en zit mooi. Het broekje is ook niet zo'n hoog opgesneden model, dus passend bij mijn lijf. Het is jammer dat mijn buik dan blood en wat blubberig is, maar ooit toen ik zwaarder was liep ik ook in bikini en toen zag ik er slechter uit.Ach en wellicht mijn buik wat meer trainen haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 20:19    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Ik wandel op het moment niet lig veel op bed met hoofdpijn denk toch een lichte hersenschudding

Beterschap Ine!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 8:57    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Beterschap ine,

Milly leuk dat je het goed naar je zin hebt gehad, en het weer was echt geweldig, dus das dubbel genieten.

Ik ben vroeger ook een keer bij bekenden geweest een week die op een camping stonden in Burg - Haamstede.
Maar toen hadden we heel veel regen gehad dat is dan altijd zo jammer, dan is de vakantie minder leuk.
Ik houd ook erg veel van de zee en het strand, ik zou best nog wel een keertje naar het strand willen bij zonsondergang ofzo.
Maar misschien komt dat er nog wel eens van, dat staat op mijn verlanglijstje nummer 1

Vandaag heb ik 2 km. gelopen.

Laatst aangepast door Stevelina op wo 07 jun 2017 7:48, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 18:20    
Vrouw Weeggegevens   Hennie55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk om alle verhalen te lezen Lach

@Alfons, goed bezig!
@Ine, beterschap!
@Moppy, 35 km wandelen op EEN dag is voor velen hier de afstand van een hele week wandelen. Chapeau!

Gisteren heb ik 8,5 km gewandeld. Een mooi rondje door het dorp gelopen.
En vandaag nog eens 8 km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 21:28    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Dank je, Hennie Cool

Zelf ben je ook goed bezig Duim

Groetjes, Alfons

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 22:29    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Heb het gemist dat het nieuwe sprintje begon...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 13:36    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: EGA

Reageer met quote
Niet schrikken hoor.. ik heb toch veel kilometers gevreten het afgelopen weekend.. Echt NIET normaal. En dat alleen in de lectuurtent op Opwekking.. Bijna geen buitenlucht gezien, behalve zondag..

Eerst nog even terug naar woensdag 31 mei: die was goed voor 9 km.. Lijkt jaren geleden..
Donderdagavond werd het 5,5 km

En vanaf vrijdag ging het los
Vrijdag: 10,5 km
Zaterdag: 18,5 km
Zondag: 14 km (hier had ik de avond vrij)
Maandag: 19,5 km

Als elke kilometer telt voor 1000 euro dan heb ik een hoop geld verdiend: 62.500 euro.. Haha ik hoop het dan weet ik zeker dat ik mag blijven Uitlachen

Echt alle dagen geen moment stil gezeten.. Gisteren en vandaag heb ik mijn stappenteller niet om gehad, maar ik ga zo even lekker in mijn eentje wandelen.. Kan even geen groepen mensen meer zien Lachen Zondag waren er meer dan 60.000 mensen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 13:40    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: EGA

Reageer met quote
Nijne schreef:
Heb het gemist dat het nieuwe sprintje begon...

Welkom Nijne.. gelijk na jou heb ik de poort gesloten.. We zijn de komende weken met 19 mensen en kunnen weer heerlijk onze kilometertjes bijelkaar gaan sprokkelen.. Ik zal kijken of ik zo een mooie stand kan melden.. Ik heb het tot nu toe te druk gehad op mijn werk.. Maar vanaf nu wordt het weer rustiger.. Laat de zomer maar komen

Bloemen Lopen Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 13:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 10 van 29