Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Oei Ine, das pijnlijk kramp in je kuit en dan ook nog es vallen. Huil huil
Van harte beterschap.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 17:28    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gister 2 x 3,5 km gedaan (de eerste keer alleen, de tweede keer met manlief), goed voor 7 km in de pot.

Vanmorgen was er een wandelzussenwandeling... maar ik kreeg de een na de andere afmelding en wat ik al vermoedde kwam ook uit: ik was de enige. Maar vanuit de gedachte dat de kilometervreters altijd met je meelopen (toch? weten we het nog?!) ben ik gewoon tňch de geplande wandeling van 9 km gaan lopen.
Ik begon goedgemutst want ik had strava geďnstalleerd en die houdt ook de tijd bij. Maar ik wilde toch ook wel graag een mooie foto van het meer maken, en kennelijk kan dat wel, telt strava ondertussen gewoon door. Maar dus niet bij mijn oude krakkemikkige mobieltje, die hield zoveel opdrachten tegelijk niet vol en sloeg dus uit. Ik heb nog wel een mooie foto... maar strava heeft maar 2,5 km kunnen opnemen in 25 minuten. Ik zat dus wel op 6 km/u, dat is dan wel weer leuk.
Een volgende keer maar geen foto's meer maken dus! Of een nieuwe mobiel kopen... eigenlijk moet dat hoognodig, maar ik heb er gewoon geen zin in, al dat gedoe met uitzoeken en zo.

Ik plaats hier nog even het kilometervretergedichtje, wat ik gemaakt had voor de ontmoeting die we begin april bij Jan met elkaar hadden, misschien wel leuk voor de nieuwe groepsleden:

Nov. challenge:1 pt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 pt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, thee bij ontbijt, gedachtenboek, per dag 1 liter water drinken, plantaardige dag 1 pt. Doel: 120 punten. Tussenstand 22 nov. 76 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 18:49    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat goed dat je toch bent gaan lopen Geke! En bedankt voor t nogmaals delen van je gedicht, ik was de wandel/loop spirit echt even kwijt.
Ine beterschap!
Ik worstel al een jaar en ben steeds minder gaan lopen. Elke keer weer een nieuwe poging om het op te pakken en vervolgens niet volhouden. Nu is het klaar. Ik mocht van mezelf nog 1x inschrijven bij dit mooie sprintje, als ik t nu weer af laat weten mag ik niet meer mee doen van mezelf. En ik heb de afgelopen jaren zo veel steun gehad hier dat ik er echt bij wil blijven. Het zijn niet veel kilometers die ik wandel en loop maar hoop dit wel weer op te bouwen! Afgelopen week:
Maandag 29 mei 2,75km
Dinsdag 30 mei 3,8km
Woensdag 31 mei 5,3km
Zaterdag 3 juni 3,3km

Deze mooie spreuk kwam ik vanmorgen na mijn rondje joggen tegen bij optima vita. Ik loop echt veel langzamer dan vorig jaar en heb het daar best moeilijk mee maar deze helpt me heel goed om het tempo naast me neer te leggen, ik loop inderdaad iedereen er uit die op de bank blijft zitten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 7:53    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Gisteren c.a. 7,5 km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 9:06    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry dat ik al een tijdje niks meer van me heb laten horen
Maar vanaf nu zal ik weer de km gaan posten. Nadeel als he niet langs komt je ook geen meldingen meer krijgt. Heb net alles gelezen. @Geke gaaf zeg dat je de tocht gelopen heb bij de Elfstedentocht.

Hierbij nog mijn km.
Maandag 22-5 6 km gewandeld
Dinsdag 23-5 3 km gewandeld
Maandag 29-5 10 km gewandeld
Niet veel maar was druk met het werk.

Vandaag weer een lange afstand gelopen het was warm en benauwd. 35 km gewandeld. Ik had vandaag de dubbellaags sokken aan en geen last van de voeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 15:56    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Gisteren 6 km gelopen en vandaag nog eens 8 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 13:38    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gisteren 3,5 km, vandaag 10 km.

Nov. challenge:1 pt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 pt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, thee bij ontbijt, gedachtenboek, per dag 1 liter water drinken, plantaardige dag 1 pt. Doel: 120 punten. Tussenstand 22 nov. 76 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 19:34    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Hennie55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig synchroniseert mijn fitbit weer.

Vorige week ( van vrijdag t/m donderdag) 46,5 km gelopen
vrijdag 3 km
zaterdag 5,5 km
zondag 5,5 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 19:56    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 5 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 20:09    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag naar de Achterhoek geweest en we hebben daar 6 km. gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 21:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 9 van 34