Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag wel wat rond gelopen op Slot Loevestein en van en naar de auto, maar niet noemens waardig. Morgen richting Zeeland we gaan rond 10 uur rijden,zodat we de files een beetje ontwijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 23:23    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Vandaag wel wat rond gelopen op Slot Loevestein en van en naar de auto, maar niet noemens waardig. Morgen richting Zeeland we gaan rond 10 uur rijden,zodat we de files een beetje ontwijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 23:23    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wow Geke, wat knap dat je die tocht van 43,5 km. hebt gelopen.
Petje af!! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 8:42    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kilometer-update, Week 20 - 21
vrijdag 19 mei (staat ook in het vorige sprintje, denk ik..) 2 km;
zaterdag 20 mei: 4 km;
zondag 21 mei:12 km;
maandag 5 km;
dinsdag 8 km;
woensdag 6,5;
donderdag 8 km;
vrijdag 9,5 km;
zaterdag4 km;
zondag 28 mei 12 km;

Bomenupdate, de eikenstoel op de Zilvense heide

Het duurde lang voordat de boom in blad zat. Op zondag 21 mei ben ik er heen gelopen: er was blad-ontwikkeling, maar de boom was nog redelijk kaal. Gisteravond zat ie dan echt in het blad. Nog wel heel pril en vers.

De boom staat op het koudste deel van de Veluwe, het heet daar dan ook de Kouwerik en dichtbij ligt het vakantiepark Coldenhove. Die naam komt uit de Middeleeuwen en daar zit niet voor niks het woord Colden (koud) in.
Mijn (loop-)doel voor dit sprintje is niet anders dan bij de voorgaande. Ik wil gezond leven en daar hoort bij: gezond eten EN bewegen. De simpelste vormen van bewegen zijn fietsen en lopen. In de winter loop ik graag, in de zomer vind ik fietsen ook heel fijn.
Ik loop gemiddeld 11.000 stappen per dag en ik meet nu al ruim drie jaar achter elkaar. Per jaar zit ik gemiddeld (totaal) op 3000 km. Dat is zo'n 250 km per maand.. Daar zitten dan ook de 'gewone' stappen bij.
Mijn maximum op een dag zit tussen 20 en 25 km. Ik heb dan ook veel bewondering voor die mensen die af en toe zo'n 40 km op een dag lopen: dat red ik echt niet.
En hardlopen ? Dat is helemaal niet mijn ding....
Ik wens iedereen een goede week. Drink voldoende met dit warme weer. Het lekkerste vind ik: een uitgeperste citroen op een liter water. Schijnt ook nog goed voor maag en darmen te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 10:55    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een interressant verhaal bosuil, en een prachtige omgeving ik wandel ook het meest voor de rest ned. In beweging de tuin en de fiets zo blijf ik in beweging

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 17:42    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Gisteren ook weer 3 km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Het is wat, deze moeder overste van de kilometervreters wandelt wel maar komt niet aan posten en kilometers turven toe.. Het spijt me, over twee weken is alle drukte op mijn werk weer voorbij..

woensdag liepen we 7,8 km, donderdag heb ik me helaas verslapen met dauwtrappen.. Dit is een foto die gemaakt is dus ik heb écht wat gemist.. Ze hebben heel veel paardjes gezien, maar deze staat er het mooist op.. Met zonsopgang..

Vrijdag wilde ik ook onder de wandeling uit komen want ik dacht dat er niemand zou komen maar schuldbewust apte ik om 8.00 en jawel, één wandelzus wilde graag lopen en stelde voor de tulp te gaan lopen.. Lekker langs het water en op het water..

En daarna ben ik doorgelopen naar huis, in totaal 9,5 km

Gisteren was het te heet (ik was er niet lekker van) en vandaag eigenlijk ook, maar toch heb ik vanavond gewandeld, ruim 5 km

Eerst vond ik het geen goed plan om te gaan lopen maar eenmaal aan de wandel was het heerlijk. En ik kreeg als tip om een bouillonnetje te drinken met dit warme weer. Niet aan gedacht maar wat knapte ik daar van op zeg!

Dus mensen: goed drinken en met dit warme weer een bouillonnetje pakken als je hoofdpijn hebt of je lamlendig voelt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 22:27    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Met dit warme weer verlies je inderdaad ook veel zout en dan is het goed om bouillon te drinken.
Wij kregen het onderweg bij de wandeltocht ook aangeboden.
Ik heb het nooit zo op bouillon wat aangeboden wordt... omdat ik vegetariër ben wil ik geen vleesextract of zoiets nemen.
Maar deze keer was het zó warm en het zweet gutste over m'n rug, dus toen heb ik het maar wel aangenomen.
Gelukkig maar, want het was precies de vertrouwde tuinkruidenbouillon die ik thuis ook altijd gebruik.
En precies wat ik nodig had. Inderdaad Mamdarijn, wat kun je daar dan van opknappen.

Wat een pech dat je het dauwtrappen gemist had, zeg!
En wat leuk, die tulp! Nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel helemaal passen daar in jouw omgeving.

Bosuil, ook bedankt weer voor de prachtige foto's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Idd leuk die tulp een goede tip bouillon drinken.
Zaterdag❤️ 9.4 km
Zondag❤️4.85
Maandag❤️6.75

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 15:33    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
milly24 schreef:

Je weet het hè Milly, bij de grote rotonde in Goes driekwart, de tweede rotonde ook driekwart, na 1,5 km doorrijden ben je bij mij Cool Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 15:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 7 van 34