Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Woensdag: 1,6 km.

Gisteren, donderdag dus, de etappe van de Elfstedentocht, waar ik eigenlijk al maanden voor trainde. Ik zeg 'eigenlijk', want het wandelen is me inmiddels zo dierbaar geworden, dat het nog lang niet over is. Ik hoop nog vele mooie tochten te mogen maken.
Het was een tocht van 42 km, maar mijn buurvrouw die hem ook loopt had 43,5 geregistreerd, dus dat houd ik dan ook maar aan. We moesten immers ook nog weer naar de auto teruglopen.
43,5 voor de pot.

Ik zal even kijken of ik mijn verslagje van de tocht hiernaartoe kan kopiëren. In elk geval even een fotootje:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 10:58    

Reageer met quote
Hier mijn verslagje:
Het was een prachtige tocht, natuurlijk door het mooie weer en alle vrolijke mensen. Maar ook de route zelf. 's Ochtends vroeg om 7 uur door Workum wandelen en de zon zien opkomen over de landerijen, prachtig! Ik raakte Fenna al gauw kwijt, maar zo hadden we het afgesproken, we zien elkaar later wel weer. Het waren mooie paadjes naar Bolsward toe. In Bolsward fleur en drukte bij het stempelen. Daar trof ik veel bekenden, het was erg gezellig. Ook door het draaiorgel buiten, en de muziek van Adri. Na Witmarsum waren alle wegen mij zeer vertrouwd, wij liepen door mijn geboortedorp Kimswerd. Ik liep een heel eind op met ene Hains, met wie er heel wat uit te wisselen was over onze beider passie: de muziek. De kilometers glipten ons ongemerkt onder de voeten door. Het was mooi om in Kimswerd te zijn en in de schaduw te zitten, want het was ondertussen behoorlijk warm geworden. Toen ik weer verder zou, trof ik goede vriend George weer, met hem ben ik naar Harlingen gelopen, er was veel bij te praten. We hebben bij Neptunus een cappucino gedronken. Mijn telefoon moest wat langer opladen dan ikzelf... maar om drie uur ben ik dan toch vertrokken voor het laatste stuk naar Franeker. De weg die ik vijf jaar lang alle dagen naar en van school fietste. Ik herkende veel huisjes, maar er was overal wel meer begroeiing. Met Klaas (die ik van de muziek en van wandelen ken) liep ik de laatste kilometers, de zon stak me intussen venijnig op de kuiten. Om vijf uur precies waren we op de Breedeplaats, bij de finish. Daar stond Jelle al te wachten. Al vrij gauw zijn we naar de auto gelopen. Overal thuis, maar thuis is het beste! Geen blaren op de voeten (alleen op de rechterduim van het gitaarspelen van de dag ervoor) ohhh , maar wel wat verbrand door de zon. Nu maar rustig bijkomen en terugzien op een onvergetelijke dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 11:00    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klinkt heerlijk Geke. Ik vond van de week het wandelen ook weer lekker. Straks is mijn man even weg voorveen optreden voor een vrouw die jarig is maar enstig ziek. Daarna even de cavia's een schone kooi geven, die gaan morgen naar mijn ma uit logeren. We brengen eerst de cavia's naar haar en dan gaan we door naar Slot Loevestein, daar is een Schotse dag. Mijn man gaat in kilt en ik heb ook een Schotsachtig rokje dus die trek ik aan, met een luchtig hempje. Mijn moeder wilde eerst mee, maar het lijkt haar toch te warm en daar heeft ze geen zin in. Dus gaan lekker saampjes, straks alvast wat dingen voor maandag in orde maken. Wamt daar zal het morgen niet erg van komen. Vanavond hier nog naar het Schollebos, daar heb je dag van het park en dan is er allerlei vertier. Middeleeuws achtige dingen en dergelijke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Nou Geke, je trippelt wat af zeg. zal best een mooie omgeving zijn en leuk dat je oude, bekende plekjes tegen kwam.

Milly een mooie vakantie gewenst., het weer werkt in ieder geval mee.

Ik heb gisteren 2 km. gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 12:09    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hierbij nog enkele wandelkilometers voor de pot:

22-5 8,7 km
24-5 6,2 km
25-5 8,8 km
26-5 4,5 km
27-5 6,8 km

Prettige avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 20:12    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Gisteren 6 km gelopen.
Vandaag 3 km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 20:29    

Reageer met quote
Dank je wel Stevelina gaat wel lukken. Net terug van het Schollenbos wel leuk wat mensen van het reanactment van wat we vroeger deden gesproken. Even nog wat drinken. Morgen nog even de cavia's een schoon hok geven dan op naar mijn ma en dan naar Loevestein. Wordt vast ook weer een fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 21:56    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Dank je wel Stevelina gaat wel lukken. Net terug van het Schollenbos wel leuk wat mensen van het reanactment van wat we vroeger deden gesproken. Even nog wat drinken. Morgen nog even de cavia's een schoon hok geven dan op naar mijn ma en dan naar Loevestein. Wordt vast ook weer een fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 21:57    

Reageer met quote
Gisteren niet noemenswaard gewandeld.
Vandaag 27 km gefietst (maar dat telt hier niet) en vanavond 3,5 km gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 22:01    

Reageer met quote
Vanmorgen naar de kerk gewandeld (terugreis in de auto mee gereden, toen was het inmiddels te warm) en vanavond een blokje om. 6,4 + 1,6 = 8 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 22:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 6 van 34