Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: EGA

Reageer met quote
Wow wat gaat het hier lekker!12 km van Stevelina, Milly met zware benen en toch in de hardloopschoenen.. En al die lieve berichten en aanmoedigingen naar elkaar, heerlijk cluppie zijn we!

Vrijdag heb ik een heerlijke wandeling met mijn broer gemaakt. We hadden allebei geen zin in zitten en konden zo heerlijk bijpraten. Ik had echt zin om uren door te lopen, zo leuk was het! 8,5 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 14:35    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja Mamdarijn we zijn een fijn cluppie! De zware benen waren zaterdag niet echt aanwezig dus vandaar dat ik dacht hoppa gaan!!! Net van werk naar huis gewandeld. Dit was goed voor 4,7 km. Denk dat ik morgen weer ga hardlopen. Vanavond onverwachts de deur uit. In Dordrecht is er een soort festival waar vanavond Pater Moeskroen op treedt. Dat vinden wij wel leuk dus gaan er lekker een kijkje nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 15:12    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Lekke band... dus ik moet morgen wandelend naar mijn werk Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 0:03    

Reageer met quote
Is het ver wat je moet lopen Mamdarijn? Ik heb gisteravond ook nog 3,2 km gelopen. Van de parkeergarage naar het Wantijpark en terug. Dus best in totaal wat km's gemaakt. Hebben het erg naar ons zin gehad. Pater Moeskroen is altijd een gezellige sfeer en gisteren liep er ook van alles rond in het park waar ze optraden. Nog lekker wat staan swingen. Straks weer aan de slag, tot 15.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 6:43    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Grappig.. Pater Moeskroen was vroeger ons schoolbandje.. dat ze nog bestaan!

Wandelen naar mijn werk; Ik doe er ongeveer een half uur over om er heen te lopen. Ik ben gisteren in een klassieke punaise gereden.. drie gaatjes bij een plek in de band (makkie om te plakken dus) alleen de lijm plakt niet meer..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 6:53    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Zaterdag 1,6 km
Zondag 3,1 km
Gister 66,5 km gefietst, dat lijkt heel veel, maar stelt weinig voor... we zijn met onze gymgroep om 9 uur gestart en om 20.30 uur waren we weer terug... heel veel terrasjes gezien, aan de kant van de weg gezeten, kortom een zeer relaxte dag. Maar geen tijd voor een wandeling dus, helaas.

Milly had dus een leuke band, en Mamdarijn een lekke band... maar één letter verschil en zó verschillend. Lachen

ja, mooi dat we elkaar hier zo kunnen aanmoedigen en bemoedigen. En af en toe kunnen stoom afblazen over wat er niet lekker gaat, of even jubelen over dat wat juist goed gaat... al dan niet over de kilometertjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Nog niet gewandeld deze week.
Wel gefietst en gezwommen.

Fijne dag allemaal
♥♥ Liefs van Nijne ♥♥

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 10:27    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Haha ja Geke grappig zo'n verschilletje. Vandaag ga ik niet hardlopen ik gun mijn benen rust van het wandelen van gisteren. En dan morgen weer hardloop km's maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 18:01    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zondagmorgen om 6:15 uur gingen we aan de wandel met man en 2 honden het fietspad in de natuur konden ze heerlijk vrij lopen even aangelijnd bij een overweg toen terug door het park en het laatste stukje moesten ze toch weer even aan de lijn dit is voor herhaling vatbaar in totaal♥️8.5 km gelopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 18:20    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag 6 km gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 18:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 23 van 31