Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Misschien ben ik ook een beetje emo Astrid, de tranen schoten in mijn ogen toen ik las dat je het allemaal een beetje zat bent en de ticket terug hebt geboekt.. Wat jij deed was iets waar heel veel mensen over dromen, jij hebt het echt gedaan en de mooiste avonturen beleefd. Ik snap heel goed dat nu een gevoel van 'is dit alles' over je heen komt.. Oost west thuis best, die uitdrukking is er niet voor niets.. Ik denk dat je dat in je drukke NL maandje duidelijk hebt gevoeld..

Mooi toch dat er wortels zijn waar je naar terug verlangt?
Ik hoop dat je nog een supermooie tijd in Canada mag beleven en aan het eind van het jaar gaan we er allemaal, samen met jou, even virtueel heen, want we hebben dan vast heeeeel veel kilometertjes bijelkaar gesprokkeld!

Lieve Astrid: YOU NEVER WALK ALONE!
De kilometervretertjes staan achter je, go girl en geniet met volle teugen van het weidse landschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 19:12    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Prachtig verwoord, Mamdarijn. Hier sluit ik me bij aan.
Fijn om straks weer naar huis te gaan... en nu toch ook nog genieten van alle nieuwe indrukken etc.

Alle goeds Astrid en sterkte bij je heimweegevoel.

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 19:45    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Maandag hebben we een soort slotwandeling gemaakt met de challenge en ik had een superleuke traktatie bedacht.. Eigenlijk moet ik die niet hier delen want het is ook erg leuk om te maken als we ooit weer een kilometervreet meeting hebben.. Maar goed.. Ik deel het toch Lachen

Geďnspireerd door het kaartje dat ik ooit aan Geke gaf en die zij ooit weer terugstuurde aan mij Erg blij

Er zat een pakje hikers kauwgum in (te koop bij de Action), een pakje zakdoekjes (altijd handig bij wandelen) en een bruistablet voor een voetenbadje.. en een medaille, dat was een grapje die we die challengeweek maakten: dat we dit jaar wel eens een medaille wilden na 3 jaar deelname Lachen

Maandag op zich niet veel gelopen maar wel met de smoveys. Heel raar ik had voor we begonnen al een zere schouder, maar na het lopen was het echt bar, heeeeel pijnlijk. Ik wist niet dat een schouder zo verlammend kon zijn wat pijn betreft..
4 km gelopen die maandag.

Vandaag heb ik een fantastische wandeling gemaakt in het bos bij Hans en Grietje.. ja dat geloof je natuurlijk niet maar het huisje waar Hans en Grietje ooit uitkwamen toen ze door hun vader en moeder in de steek waren gelaten in het bos staat vlak bij het dorp waar ik woon.. Met een schitterend bosgebied erom heen.. Erg leuk om met (klein) kinderen te bezoeken, in het bos is nl een broodkruimeltjes pad en een kiezelsteentjes route uitgestippeld..
Maar die route liepen wij niet hoor, wij liepen een rode paaltjes route van ruim 8,5 km, mijn stappenteller gaf 10 km aan dus die volg ik dit keer maar eens.
In dit bos waren ook wilde dieren.. We kwamen een kudde schotse hooglanders tegen die net aan het drinken waren (met 3 kalfjes dus ik vond het erg spannend allemaal) en we zagen reetjes springen (ik durf geen hertjes te zeggen, maar het voelt toch echt als hertjes Uitlachen )
Verder de gebruikelijke vlinders (wat dansen ze mooi op het moment, ik denk dat het paartijd is..) slakjes, een pad (Nee ik heb hem niet gekust) en prachtige vogels.

Net een vakantiedag, met dat mooie weer.. Morgen weer een dagje werken en dan is het weekend!
Liefs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 20:05    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dat idee van de zakjes is van een collega van mij.. Wij verzorgen haar webshop (verzending van alle spulletjes) en zij is super creatief!

Als je wilt weten hoe je ze kunt maken:
https://lifeprints.nl/diy-blog-ideetjes-voor-onze-gratis-printable/

Het is het DIY idee 2

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 20:07    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Maandag 3 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 21:42    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn, je moet schrijfster worden!! Ik geniet altijd van je verhalen!

En nu kom ik met m'n avontuur:
Ik heb vanavond m'n 4 km. rondje weer gewandeld. I.p.v. rechtsom nu linksom Lachen Krijg ik er toch nog een beetje variatie in... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 22:48    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ook best spannend hoor Wicht Lachen Lachen

Ik kreeg via de telefoon nog een paar mooie plaatjes van vandaag toegestuurd. De foto van de hooglander met kalfjes is van het pad genomen, zo dicht liepen we dus langs ze.. En nog een grappige foto van mij met mijn hardloopmaatje op het trekpontje (we hebben al een half jaar niet meer hardgelopen maar wandelen nog wel steeds..)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 23:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal, dat doet me goed! Erg blij

En wat een leuk idee mamdarijn, die zakjes!

Heb helaas geen km's te melden, heb net 2,5 dag aan één stuk in een bus gezeten van Toronto naar Calgary.. dus van oost naar west ongeveer. En aangezien het slapen niet echt heel comfortabel is, heb ik denk ik max 3 uurtjes geslapen in die dagen... nu zakken m'n ogen ook aardig dicht.. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 4:46    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Even mijn kilometertjes bijwerken.

Zaterdag 5.3 km
zondag gefietst
Maandag 4 km
Dinsdag 2 km
Donderdag 5.3 km
vrijdag gefietst
En bijna alle dagen gezwommen, maar dat telt hier ook niet....

Fijn weekend
♥♥ Liefs van Nijne ♥♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 15:46    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoognodig de kilometers bijwerken:

Maandag 2,6 km
Dinsdag 1,6 km
Woensdag 30 km gefietst.
Donderdag 5 km
Vrijdag, vandaag 14 km, bij deze wandeling zagen we drie ooievaars op hun nest zitten. Ik probeer een foto te plaatsen...

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 20:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 21 van 34