Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik schaam me Schaam Schaam zie dat ik al een tijd niet langs ben geweest. Heb in de tussentijd best wel de wandelschoenen aangehad maar heb de km niet bijgehouden. Maar ik heb het denk ik wel goed gemaakt met mijn wandelingetje van gisteren. Ik wilde een georganiseerde tocht gaan lopen maar door het slechte weer was het afgelast. Maar ik wilde eigenlijk wel lopen omdat het 4 weken geleden was dat ik een lange afstand gelopen had. Ik zou samen met mijn vader lopen en toen stelde ik voor we kunnen ook het klompenpad lopen en dan tijdens de route er nog een klompenpad er aan toe voegen. En dat hebben we gedaan. Bij thuiskomst zwart van de modder maar dat vind ik niet erg. Ondanks de regen 30 km gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 20:13    
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Wauw wat een kilometers Mamdarijn! Leuk dat jullie iedere keer ergens anders heen gaan, maar kan me inderdaad wel voorstellen dat dat druk is!

Ik ben inmiddels weer terug in Toronto. New York was super leuk, leuk om al die locaties die je veel in films ziet, nu in het echt te zien. Maar het was er wel echt mega druk. Overal een grote mensen massa en mega wachtrijen..pff...

Hier nog wat km's van de afgelopen dagen:
26 juni: 7,1 km
27 juni: 10,5 km
28 juni: 2,5 km
29 juni: 3,8 km
30 juni: niks, in de bus terug naar Toronto
1 juli: 13,5 km, het was Canada day. dan wordt er gevierd dat Canada zoveel jaar bestaat, dit jaar is het 150 jaar, dus extra feest. Overal in de stad veel muziek en veel dingen te doen. Als afsluiting een aantal grote vuurwerkshows op verschillende plekken in de stad.

En dit allemaal gelopen op m'n nieuwe sandalen. In het begin wel een paar knelpuntjes, maar heb gelukkig wat sporttape bij me. Vandaag even heen en weer naar het winkelcentrum ging goed (zonder sporttape)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wow Astrid!!

Echt super wat jij allemaal doet en beleefd!!
Volgens mij ben je nu toch al een jaar op reis hč?
En loop je alleen of ga je ook wel eens met een wandelmaatje of een groep op stap?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 20:38    
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Loop nu eigenlijk voornamelijk alleen.
Ik ben inderdaad al een tijdje onderweg. Ben wel even een maandje terug thuis geweest. Ben 10 maanden in Nieuw Zeeland geweest, toen een maandje thuis en nu ongeveer 3 weken in Canada / new york. Maar wordt het een beetje zat.. Niet het reizen / ontdekken zelf maar het iedere keer slepen met je spullen, leven uit je backpack, iedere keer ergens anders slapen, in stapelbedden slapen etc. Ik zou eigenlijk ook een jaar in Canada blijven, maar heb een beetje het gevoel van heimwee nu (vreemd, want is niet de eerste keer dat ik alleen reis / langer van huis ben..) Maar heb dus inmiddels ook m'n ticket naar huis weer geboekt: begin september ben ik weer terug in NL! En ik kan eigenlijk niet wachten! Probeer nu nog wel te genieten van alles wat ik mee maak, maar heb soms ook wat mindere dagen (dan barst ik bij alles wat ik doe uit in tranen.. Huil Huil Huil

(sorry niet echt wandel gericht, maar ja)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 22:09    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Toch heb je mooie ervaring Astrid,maar het voortdurend uit je koffer leven lijkt mij inderdaad niet je van het. Afgelopen dagen in Elst en omgeving geweest met mijn man en een vriendin van ons. Hier en daar op de boerderij (van de b&b ) geholpen. Hebben we vorige keer ook gedaan. Erg leuk. Het was nog even spannend of het door ging. Uiteindelijk kregen we de grotere kamer terwijl we eigenlijk de 2pers. Geboekt hadden met extra matras. Maar de 4 persoonsnaam kamer was vrij dus kregen we die maar wel voor de prijs die we al afgesproken hadden. Wel tof dus!! Ook flink kersen ingeslagen. Een kilo voor het harde werken gehad. Viel ook wel mee en vinden het leuk. Vandaag nog een kist van 5 kilo gekocht. Dus dat wordt kersen eten,heerlijk. Deze week het hardlopen maar eens oppakken. Afgelopen dagen wel gewandeld maar niet echt bij gehouden. Qua eten gaat het de laatste tijd waardeloos. Moet echt weer in goede doen raken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 22:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Astrid, wat mij betreft hoeft het niet altijd wandel gericht hoor. Mooi dat je dit met ons wil delen!!

Ik heb zojuist weer m'n rondje van 4 km. weer gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 22:54    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Was vandaag nog vrij. Niet veel gedaan. Net wel naar het werk van mijn man gewandeld. Goed voor4,3km. Nu nog hardlopen deze week dan word ik nog wat blijer. Zal niet van harte gaan, maar het is dan weer een begin. Nu het eten weer op de rit en ik ben weer meer tevreden. Maar goed dat eten wil nog niet top. Doe te veel wat ik niet moet doen. Toch gek dat je van die flink mindere periodes kan hebben. Terwijl het bij mij niet te linken is aan emotie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 14:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Net weer terug van m'n 4 km.rondje.
Af en toe regen gehad...
Al kletsende weinig van gemerkt.... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 22:53    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooi vooruitzicht Astrid, weer terug naar Nederland! Ik vind het super knap dat je dit allemaal zo doet, ik zou dat nooit volhouden, zo lang! En je ziet zo veel moois. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het af en toe beu bent. Nog lekker genieten en veel wandelen, het is zo september!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 8:00    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Gisteren 3 km op de crosstrainer.

Vandaag 4 km buiten in de zon gelopen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 16:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 20 van 29