Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben ook wat stil. Vorige week 2,7 kmgelopen. Verder niets. Vanaf morgen vrij en dan pas dinsdag weer werken. Vrijdag naar de bed&breakfast waar wij laatst waren in Elst,nu gaat onze vriendin mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 19:44    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben ook wat stilletjes.... Lachen
Sorry.
Vorige week 3 avonden gewandeld ŕ 4 km en 1x op de loopband en afgelopen zondag weer het rondje van 4 km. gewandeld.
Tot. 18,5 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 7:57    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Nou Wicht je bent toch lekker bezig. Vanavond laatste koor repetitie van dit seizoen met na afloop een drankje in de kroeg. Morgen alvast de weekendtas voor vrijdag inpakken. Helaas werkt het weer niet mee. Hoop dat het toch beter wordt dan dat voorspeld is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 17:43    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zojuist tussen 2 buitjes door weer het rondje van 4 km. gewandeld. Buuf had eerst op de buienradar gekeken en volgens haar konden we tussen 21.30 u en 22.10 u wandelen. En dat klopte precies! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 21:54    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Schaam Schaam sorry dat ik me wel ingeschreven hebt maar niet meedoe.
op dit moment lukt het me ff niet maar zo snel als het weer gaat doe ik weer gezellig met jullie mee.

Fijn dat je toch even komt kijken Stevelina!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Dinsdag was de laatste avond van het seizoenvan ons koor.
Onze dirigent heeft vorig jaar een restaurant in Apeldoorn overgenomen.
Vanuit de Bommelerwaard niet echt naast de deur.
Maar er was een bus geregeld.
We zijn met z'n allen in Apeldoorn gaan eten en tot slot nog een paar liederen gezongen ook.
Was waanzinnig leuk en heel lekker.

Gisteren 5.3 km gewandeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 7:46    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Eindelijk weer een wat km's gemaakt, waarbij echt vooruitkwam Lachen
5 km Lopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 9:20    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Maandag 2,6 km
Dinsdag 1,6 km en daarnaast veel slentermeters (sentimental journey bij een heleboel graven langs en een oude boerderij).
Woensdag 1 km, wat een regendag zeg!

Stevelina, zodra je weer wandelt kom je het weer doorgeven immers. Ik sluit me bij Nijne haar woorden aan.

En Nijne, wat bijzonder dat jullie dirigent een restaurant is begonnen. En dat jullie er geweest zijn!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Nijne schreef:
Stevelina schreef:
Schaam Schaam sorry dat ik me wel ingeschreven hebt maar niet meedoe.
op dit moment lukt het me ff niet maar zo snel als het weer gaat doe ik weer gezellig met jullie mee.

Fijn dat je toch even komt kijken Stevelina!

Zo denk ik er ook over! Soms komt het goed uit om lekker mee te lopen en soms loopt het anders dan je had voorgenomen.. Maar het belangrijkste is: samen lopen we lekker door.. Dus zodra het weer lukt en denk vooral even na over waarom het nu niet lukt, want als de lat te hoog ligt lukt het al snel niet..

Neem dan een voorbeeld aan Geke en loop een rondje van 20 minuten. Want Stevelina.. elk kilometertje telt en loop je elke dag 1 km dan heb je aan het eind van de week opeens 7 op de teller staan.. Elke wandeling is winst..

Kortom, go..

Speciaal voor jou: dit is op het moment veel te zien onderweg (Fluitekruid):

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 21:12    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik kan het weten hoe goed het is om elke dag te lopen.. Want ik merk deze week dat het intensief is om elke avond de 10.000 stappen te lopen maar elke dag voel ik me blijer en fitter worden.. Kortom echt de moeite waard..

We hebben schitterende routes gelopen:

Maandag in Putten, prachtig weer en door de landerijen.. Wat is het groen overal! Precies 10.000 stappen gelopen, 7 km
Dinsdag in Nunspeet, schitterende route door het bos en langs de Zandenplassen. 6,8 km
Woensdag in Ermelo, wat is het toch mooi op het moment, hier liepen we over de hei. Vlak voor we begonnen kregen we een stortbui op ons hoofd.. waardoor sommige paden beekjes geworden waren.. 7,6 km
Vanavond in Hierden. Dit was de mooiste route tot nu toe: over de zandverstuiving (Hulshorst) en door het bos en ook even een stukje van de Hierdense beek gezien.. Hier schijn je langs te kunnen wandelen dus dat staat op mijn wish list.. 7,8 km

Naast dat wandelen lekker is is het ook best gevaarlijk.. Na Nunspeet had ik een teek.. Maar vanavond werd ik echt te grazen genomen.. Ik werd vanavond gestoken door een groot beest, het deed echt heel erg zeer (zeerder dan een bijensteek). Ze zeggen steekvlieg. Ik heb het net opgezocht en inderdaad, het was een steekvlieg. Die beesten steken niet maar bijten (las ik nu) en dat klopt.. er zit gewoon echt een wondje op de plek waar dat beest me 'greep'. Gelukkig helpt Nestosil (een 'wonder'zalfje in mijn ogen), en gelukkig heb ik dat altijd bij me..

Kijk dan hoe mooi! Er doen meer dan 100 mensen mee.. het is weer zo'n fantastische ervaring! Morgen lopen we in Zeewolde en zaterdag ochtend in Harderwijk. Het is pittig om elke dag om half 7 klaar te staan om te vertrekken, ik eet tussen de middag warm, maar het is echt de moeite waard.. Leuker dan een avondvierdaagse..
Ik loop rechts, met het witte shirt, vooraan (bijna iedereen draagt nl een wit shirt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 21:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 18 van 34