Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
oh oh... Schaam Schaam ik ben een van die drie die nog geen bijdrage hebben geleverd... Schaam Schaam Maar heb gelukkig niet alleen maar lui op de bank gezeten. Niet gewandeld maar wel overal en nergens naartoe gereden om bij te kletsen met jan en alleman.

Ik ben gister naar Canada gevlogen. Vandaag nog niet veel gedaan, een Canadees telefoonnummer gekocht en een beetje rond gekacheld. In totaal goed voor ongeveer 2 km (dus niet heel ver weg).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Hennie55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Mamdarijn, super bedankt weer voor de geweldige overzichten!
Wat moet dat een werk zijn voor jou om dit allemaal bij te houden..

Vrijdag 3,5 km
zaterdag 4 km
zondag 4,5 km
maandag 3,5 km
di en wo --> ziek geweest

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat ineens stukken beter met me
Maandag 4462
Dinsdag 9162
Woensdag 14559

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 20:04    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Dinsdag 3,1 km
Woensdag 49 km gefietst Lachen , maar die cijfertjes zet ik dus niet in rood (maar het verklaart wel waarom ik geen wandelkilometers noteer, dit was wel genoeg voor deze dag).
Donderdag 8,8 km en 3,1 km is 11,9 km. Die 8,8 km heb ik deze keer in 1:29 kunnen lopen, dus echt bijna 6 km/uur.

Oplettende lezers zullen misschien opmerken dat ik nu vaak 3,1 km noteer in plaats van 3,5 km. Tsja, ik gebruik nu strava en die geeft 3,1 km aan. Heb ik dus altijd 0,4 km teveel genoteerd... Rollende ogen vanaf deze week ga ik dit niet meer doen.
Ook het rondje om het meer geeft ie 'maar' 8,8 km. Nu doe ik er vaak een stukje extra bij, even naar het water lopen, dus ik denk dat die 9 km er meestal wel in zit.

Jan, jij gebruikt ook strava, hč? Ik ben echt enthousiast over deze app, hij houdt het goed bij, gebruikt niet heel veel capaciteit en je hebt na afloop een kaartje van het gebied waar je gelopen hebt, met jouw afstand er met een rode lijn in gezet. En je kunt andere lopers volgen, en anderen kunnen jou volgen. Aanrader.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 13:46    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: EGA

Reageer met quote
Strava ken ik niet, ik denk dat ik dat ook ga installeren! Ik zal zo vertellen waarom.. Maandag heb ik met de challengegroep gelopen, en de rest van de week liep ik wat achter de feiten aan. Donderdag realiseerde ik me ineens dat ik zelf orde kan scheppen in de drukte, en besloot ik een weekje vrij te nemen. Heerlijk!

Dus opeens had ik vakantie toen ik donderdag de deur achter me dicht deed. En komend weekend een familieweekend, met kamperen op een camping in ons dorp..

Vandaag met mijn wandelmaatje een lange tocht gemaakt. Weer met knooppunten uitgestippeld, ideaal. In het begin misten we al kletsend een afslag,waardaar de wandeling uitkwam op 19,4 km ipv 15,2. Maar niet erg, het was echt een prachtige route door de stille kern, een prachtig natuurgebied door bos en langs watertjes. Hele grote bereklauwen gezien, misschien wel 3 meter hoog.. op een pad lag een dood molletje. Wat een prachtige diertjes. Toen we verder liepen op dat pad kwamen we nog vier dode molletjes tegen, niet plat of gewond, gewoon helemaal intact. Iemand een idee hoe dat kan?

Later zagen we een lepelaar, echt een blij moment, wat een leuke vogel is dat!

Bijna bij het eindpunt, de laatste drie kilometers waren zwaar, konden we de plek waar de auto stond niet terugvinden.. je wilt niet weten hoe blij we waren toen we die terugvonden!!
Daar was Strava handig voor geweest..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat heerlijk mamdarijn, een weekje vrij! En meteen zon eind wandelen! Het was gisteren ook wel erg lekker om te wandelen, niet te warm.
Strava ken ik ook niet, ik gebruik runkeeper, die houdt ook je route bij op kaart, geeft vergelijkingen en je kan ook anderen volgen als je die koppelt. Deze heb ik al vanaf het begin en bevalt me goed.
Afgelopen week:
Zondag 11-6 2,25 km
Maandag 12-6 5,5 km
Dinsdag 13-6. 2,2 km
Woensdag 14-6 3,4 km
Zaterdag 17-6. 4,6 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 10:06    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Normaal gebruikte ik runkeeper maar op een gegeven moment deed die alleen maar de tijd en niet de afstand, en daar gaat het mij juist om. Nu sportstracker bevalt ook wel goed. Maar ik moet letterlijk weer actiever worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 14:02    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Hennie55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Mamdarijn, geniet van je weekje vrij! Heerlijk!

donderdag 6 km
vrijdag 4,5 km
vandaag, zaterdag 4,5 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dank!
Gisteren weer 10 km gelopen.. En nu voel ik mijn benen/schenen wel.. Tja je kan teveel doen..

Vandaag maar even rust..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Vrijdag 3,1 km
Zaterdag niks.
Zondag, vandaag 1,6 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 22:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 14 van 31