Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Alfons2712 schreef:
Ik "loop" ook 2 x per week op de crosstrainer, maar die km's heb ik maar niet meegerekend Lachen

Die mag je echt wel melden hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 18:38    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hierbij de nieuwe kilometeroverzichten van deze sprint.. Bosuil, Caroline, Kelly, Maria en Miargi zullen denk ik nog wat kilometers melden dus het worden er zeker nog wat meer..

Mijn pr is denk ik bereikt.. In ieder geval een superhoge km notering in week 23. Heerlijk.

Met de fikse wandeling van Geke en Moppy komen we hierdoor na drie weken al op ruim 854 kilometer.. Dat is werkelijk een topprestatie want we lopen op het moment met 16 actieve lopers (3 van ons hebben nog geen km's in de pot gestopt tot nu toe), en zijn met 19 sprinters (minder dan anders, gebruikelijk in deze zomerperiode waarin iedereen veel andere dingen te doen heeft)

Kaatje had een prachtig plaatje:

Hou dat in je achterhoofd en loop allemaal je eigen stukje.. Niemand is beter dan de ander, we zijn allemaal supergoed bezig want bewegen is hartstikke gezond!

Astrid V, waarschijnlijk ben jij je koffers alweer aan het inpakken. Ik had graag een rondje met je gelopen maar heb het helaas te druk gehad toen ik in Biddinghuizen was.. En de week erna werd ook niet wat..
Goeie reis en geef ons weer mooie natuurbeelden van je avonturen daar!

Week 21
Week 22
Week 23

Weekoverzicht tot en met week 23
Persoonlijk overzicht tot en met week 23

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 19:01    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteravond was een andere avond dan ik verwacht had, maar het was wel interresant. Ook eens beter om zoietsbijte wonen, dan alleen maar lui op de bank te zitten . Vandaag eerst naar de kerk geweest en daarna naar de Goudse spellendag, daar wat spelletjes gedaan. Vanavond wel tv avond. Morgen moet ik van 12-17 werken. Werk normaal hele dagen,maar morgen heb ik een bijeenkomst op het werk dus misschien dat ik daarom morgen ochtend vrij ben. Dus denk dat ik morgenochtend maar weer eens gaat hardlopen. Nu lekker bed&breakfast kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Dankjewel voor de overzichten, Mamdarijn!

Met een gemiddelde van 51 km per week heb ik mijn doel meer dan gehaald (ik zou 40 km proberen dacht ik). Ik ben dus heel tevreden.

De komende tijd staan er niet veel grote tochten in de planning... dat tikt wel lekker aan natuurlijk. Maar bovenal: wandelen is gewoon heerlijk. Dus ik ga gewoon op zoek naar leuke tochten... èn lege plekjes in mijn agenda. Want dat is vaak het grote punt : de tijd vinden... of maken.

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 7:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Hardlopen werd het vandaag niet,eerst moet mijn blaar weg zijn. Steaks even een paar uurtjes werken. Morgen een lange dag. Eerst van 830-17 dan op mijn werk wat eten en dan 19-2030 een soort vergadering.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Donderdag3,1 km
Vrijdag 2 km
Zaterdag 3,1
Zondag 4 km bij benadering, ruim een uur gelopen maar ook veel onderweg bekeken aan planten.
Maandag 4 km, ook weer bij benadering, want stadswandeling. Deventer is een prachtige oude stad! Daarna met de trein naar Heerenveen en toen wandelend naar huis, ik liep nog even verkeerd dus maakte ongeveer een kilometer extra. In totaal vandaag 14 km in de pot.

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 14:02    
Man Weeggegevens   Alfons2712

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Vandaag weer naar en van mijn werk gelopen : 6 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 22:47    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Mamdarijn: bedankt weer voor je overzichten, en ja, ik loop weer eens achter met het melden van mijn kilometers.
Excuus: ik was een weekje weg (in Cornwall) en op een tablet de km's invoeren is wat lastig.
Liever achter de laptop met de tablet ernaast, kan ik dmv mijn Garmin account de kilometers afleiden.
Dit zijn ze:
week 22
maandag 29 mei: 10 km
dinsdag: 2,5 km
woensdag: 5 km
donderdag: 4 km (en 50 km gefietst
vrijdag: 2 km
zaterdag: 3 km
week 23
zndag 4 juni: 5 km
maandag: 3 km
dinsdag: 7 km
woensdag: 11 km: vrije middag in het reisprogramma: lekker gewandeld..
donderdag: 5 km
vrijdag: 3,5 km
zaterdag: 6 km
week 24
zondag: 7,5 km
maandag 3 km
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 23:30    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Gisteren 3.1 km gewandeld

♥♥ Liefs van Nijne ♥♥

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 7:36    
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
vanaf vorige week maandag elke dag 20 km gewandeld ,gisteravond weer thuis gekomen bezig met de kater van de vakantie (de was) en nu naar de sportschool Geschokt
ik ga op de weegschaal vandaag en weet nu al dat ik niet blij ga worden daarvan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 8:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 13 van 34